Skip to Content Contact Us
אייר טאג AirTag

סקירה: אייר טאג AirTag – האביזר שיעזור לכם למצוא כל חפץ אבוד 

אם יש בעיה שכולנו נתקלים בה בחיי היום-יום היא איבוד חפצים, בין אם מדובר בשלט של הטלוויזיה, במפתחות לבית או בתיק שלנו, ברגע שהחפץ הולך לאיבוד אנחנו מבזבזים זמן ובעיקר נכנסים ללחץ. כאן נכנס לתמונה האייר טאג החדש של אפל, עיגול מתכת יוקרתי שהומצא על מנת שתשימו אותו על החפצים החשובים לכם ותוכלו למצוא אותם לאחר מכן ישר מהאייפון בתוך פחות מדקה. 

הרעיון 

את תגית האייר טאג ניתן להניח בתוך חפץ, לקשר אל מחזיק מפתחות או לקשור מסביב לתיק, כך שלא משנה מה הדבר שהולך לאיבוד, תוכלו למצוא אותו באמצעות התגית החדשה. את מיקומו של ה-AirTag ניתן לראות תמיד דרך אפליקציית “מצא את” באייפון, כך שאם שמתם אותו בתיק שלכם, המיקום של התיק תמיד יופיע לכם באייפון. 

תגית האייר טאג עובדת בשתי דרכים: 

האחת – כשאתם בקרבת מקום. במידה ואתם נמצאים באותו המבנה עם האייר טאג, תוכלו להיכנס לאפליקציה ולעקוב אחרי המיקום המדויק של התגית דרך ממשק שיוביל אתכם בדיוק אליו. 

השנייה – כשאתם במרחק רב מהתגית. במקרה כזה, האייר טאג ישתמש בכל אייפון שיעבור לידו על מנת להעביר אליכם את המיקום שלו, כך שגם הוא נמצא בקצה השני של העולם, במידה ויעבור לידו אייפון, מקבוק, אייפד או כל מכשיר של אפל, המיקום שלו יישלח אליכם לאפליקציה. 

באמצעות השימוש האדיר של התגית בכל מכשירי אפל מסביב לעולם, תוכלו גם לשים את האייר טאג על הקולר של הכלב ובמידה והכלב הולך לאיבוד ונמצא בסביבת אנשים עם אייפון, תוכלו לדעת היכן הוא נמצא. בנוסף לכך, במידה ויש ברשותכם מכשיר מסוג אייפון 11 או 12, תוכלו למצוא את האייר טאג עד לרמת המטר הבודד. 

אייר טאג AirTag
אייר טאג AirTag

חווית השימוש 

תגית ה-AirTag במקרה שלנו שימשה אותנו בעיקר למחזיק המפתחות אותו אנחנו נוטים לאבד לא מעט, וכבר לאחר הצירוף של האייר טאג למחזיק יצא לנו למצוא אותו באמצעותו. למעשה, איבדנו את המחזיק מפתחות בבית, ובמקום להפוך את כל הבית פשוט נכנסו לאפליקציה, ובאמצעות חץ גילינו בדיוק היכן היה המחזיק מפתחות.  

חווית השימוש פשוטה למדי, כך שמיד לאחר שהוצאנו את האייר טאג מהקופסה, כך שצריך לעשות זה להניח אותו ליד האייפון וזה יזהה אותו באופן מיידי. לאחר הזיהוי התבקשנו לשייך לו שם ואימוג’י, כך שנוכל לזהות אותו אחר כך בקלות ולדעת למה הוא שייך (מחזיק מפתחות, קולר, תיק וכו’). לאחר הפתיחה הזו, האייר טאג הצטרף לרשימת המכשירים באפליקציית “מצא את” והופיע על המפה. 

לאייר טאג בתוך האפליקציה יש 2 פונקציות עיקריות, הראשונה מאפשרת את החיפוש שלו והשנייה מיועדת להשמעת צליל. לאחר לחיצה על “חיפוש”, האפליקציה תראה לכם עיגול ובו תראו את אחד מהדברים הבאים. האפשרות הראשונה היא שמתחת לעיגול יהיה כתוב לכם המרחק של האייר טאג מכם, כך שבמידה ואתם נמצאים באותו המבנה, המרחק יהיה כ-50-60 מטר מכם ויופחת ככל שתתקרבו. 

האפשרות השנייה היא שבמידה ואתם נמצאים במרחק של כ-10 מטרים מהתגית, העיגול הלבן יתחלף בחץ ירוק אשר יכוון אתכם בדיוק אל האייר טאג. בעת ההגעה למיקום המדויק של האייר טאג, הטלפון ירטוט על מנת להתריע בפניכם כי הגעתם למקום הנכון. בנוסף, יש להתחשב בגובה בו אתם נמצאים, האפליקציה יודעת בדיוק באיזה גובה נמצא האייר טאג ותכוון אתכם בדיוק לגובה הנכון.  

מקרה בו נתקלנו בעת השימוש הוא ששכחנו את מחזיק המפתחות בתוך קופסה, מה שגרם לכך שהחץ הוביל אותנו עד למקום, אך לא בדיוק ידענו היכן המחזיק מפתחות היה עקב כך שהוא לא היה נגלה לעין. כאן בדיוק נכנסה באופן מעולה האופציה להשמיע צליל, ולאחר לחיצה עליה הצלחנו להבין איפה היה מחזיק המפתחות. עוצמת הצליל אינה חזקה במיוחד, אך היא בתדר גבוה וצפצנית במיוחד כך שכן הצלחנו לשמוע דרך הקופסה היכן היה האייר טאג.  

דרכי השימוש  

כשלעצמו, לא ניתן להשתמש באייר טאג ביותר מידי דרכים. בקופסה ניתן למצוא את חוברת ההוראות ואת האייר טאג, כשכאן הנושא נגמר. על מנת לשים אותו על מחזיק מפתחות או מסביב לרצועה של התיק, יש צורך ברכישה של אביזר נפרד. למזלנו, האביזרים הללו זולים למדי ומסתכמים ב-29 שקלים, כך שאנחנו מסתכלים על זה כדרך לשמור על האייר טאג בסטייל גם ככה.  

הכיסויים לאייר טאג מגיעים ב-2 סוגים, הסוג הראשון מגיע בצורת מחזיק מפתחות והשני בצורת לולאה. באמצעות כיסוי מחזיק המפתחות ניתן לצרף את האייר טאג סביב מפתח, רצועה או כל דבר דומה בקלות, בעוד שאת הלולאה ניתן לקשור מסביב לתופסן של תיק וכו’. את שני הסוגים ניתן למצוא במגוון צבעים, כך שזו אינה בעיה לבחור אחד שמתאים בדיוק לסגנון שלנו. 

כיסוי מחזיק המפתחות לאייר טאג מיועד לשימוש פשוט ביותר, כך שכל מה שצריך לעשות זה לפתוח את הכיסוי, להשחיל את האייר טאג ולסגור אותו. באופן דומה, גם כיסוי הלולאה פועל בדיוק באותה צורה. ההבדל בין השניים מתבטא בסוג החומר שלהם, כשכיסוי מחזיק המפתחות עשוי מחומר דמוי עור, בעוד שכיסוי הלולאה עשוי מסיליקון רך וגמיש.  

זמינות ומחירים 

את האייר טאג ניתן למצוא אצלנו במחיר הזול ביותר בארץ העומד על 128 שקלים ליחידה בודדת עם אחריות לשנה על ידי היבואן הרשמי.  

את רביעיית האייר טאג ניתן למצוא גם כן עבור תג מחיר של 425 שקלים עם אחריות לשנה על ידי היבואן הרשמי.  

לצפייה בכל הכיסויים לאייר טאג ניתן ללחוץ כאן.

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן