בדף זה יפורטו כל הדרכים לאיתור הזמנות בהתאם לצורת השילוח בה בחרתם בהזמנה.
בשיפי כל לקוח מטופל בצורה האולטימטיבית ואנו נשמח לענות ולסייע בכל שאלה ובעיה. מוקד שירות הלקוחות הטלפוני שלנו זמין בשעות הפעילות ויסייע לכם בצורה המיטבית. 🙂
אנו מציעים מגוון צורות שילוח:
לאחר שאנו מסיימים לטפל בהזמנה שלכם ומוציאים אותה לחברת המשלוחים, תקבלו הודעת SMS מקרגו עם מספר מעקב למשלוח. באמצעות הדבקת מספר המעקב בלינק המצורף, תוכלו לבדוק את סטטוס המשלוח בזמן אמת, ישירות מתוך מערכת קרגו לחצו כאן. לבירורים נוספים, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של קרגו בוואטסאפ: 050-903-2272 / https://wa.me/972509032272
לרשימת היעדים של משלוח מהיום להיום לחצו כאן לאחר קבלת הודעת SMS שהעברנו את ההזמנה לחברת השליחויות מהיר לי, תוכלו לבדוק סטטוס הזמנה מול שירות הלקוחות שלהם בוואטסאפ. מהיר לי דואגים לשלוח עדכוני SMS תכופים מרגע הגעת החבילה אליהם ומספקים משלוחים עד השעה 21:00, בימי הפעילות א׳ עד ה׳ ללא חג ושישי שבת. לבירורים נוספים, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של מהיר לי בוואטסאפ: 055-723-3756 / https://wa.me/9720557233756
לאחר שאנו מסיימים לטפל בהזמנה שלכם ומוסרים אותה לדואר ישראל, ישלח אליכם מספר המעקב לכתובת המייל שאותה הזנתם בפרטי ההזמנה. באמצעות מספר מעקב זה, תוכלו לבדוק את סטטוס המשלוח בזמן אמת, ישירות מתוך דף מעקב משלוחים באתר דואר ישראל:
לבירור סטטוס הגעת החבילה אל נקודת האיסוף אותה בחרתם, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת קרגו בוקס בוואטסאפ: 050-922-7275 / https://wa.me/972509227275
במידה ובחרתם באיסוף מאחד הסניפים שלנו, תקבלו הודעת SMS כאשר ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף. לבירורים נוספים תוכלו ליצור איתנו קשר במוקד השירות הטלפוני או בוואטסאפ. במקרים חריגים יתכנו עיכובים, אנו משתדלים לעשות את המיטב כדי לספק לכם את ההזמנה מהר ככל הניתן, ונעדכן אתכם על כל שינוי. טלפון – מוקד שירות שיפי: 03-649-4884 (שעות הפעילות מפורטות בדף צור קשר) וואטסאפ – שירות לקוחות שיפי: 051-505-0550 / https://wa.me/972515050550
הקוד אינו זהה
הצטרפו ותהיו הראשונים לדעת על המוצרים הכי חדשים, המבצעים וההטבות הכי שוות שלנו.
כלי נגישות