Skip to Content Contact Us

תמונות הגו פרו המוצלחות של העשור

גם אנחנו לא מצליחים להירגע מההצלחה המסחררת של מצלמת האקסטרים גו פרו מבית “Woodman Labs”. לכן החלטנו לצאת לשטח ולבדוק את הביצועים האמיתיים של המצלמה שמשגעת את העולם (וגם לנסות כמה בעצמנו… אבל אל תגלו לאף אחד) :

1 300x169

מוט הסלפי שהגולש מחזיק מאפשרת לו גמישות ומציאת זוויות צילום מיוחדות שיוצרות תוצאה מעניינת במיוחד כפי שאתם יכולים לראות בעצמכם. מוט כזה תוכלו לרכוש ממש כאן!

 

 

 

תמונה זו צולמה באמצעות מצלמת גו פרו המתקדמת דגם HERO BLACK 4. המצלמה הצליחה לתפוס בצורה מאוזנת את כל האובייקטים בתמונה, האופניים, הידיים, הנוף המדברי – הררי, את השמיים הכחולים ואת קרני השמש שמסתמנות כמתקרבות לשעת שקיעה. תמונה זו נחשבת מוצלחת בזכות השימוש המושכל של רוכב האופניים ברצועה אשר מקיפה ומתלבשת על החזה ומעניקה מעמד יציב למצלמה ומונעת זעזועים. ובכך מאפשרת צילום טוב 2 300x160ואיכותי מקרוב. גם את הרצועה הזו תוכלו להשיג אצלנו בשיפי! כנסו לראות!

 

 

 

 

כן כן, אתם לא מתבלבלים, הוא נראה תלוי בין שמיים ל.. עוד קצת שמים. ואת העונג הזה האדם בתמונה הצליח להעביר בצורה מדויקת ביותר באמצעות הצלם הטוב ביותר – מצלמת הגו פרו שלו. שימו לב לריבוע הקטן שיש לו מעל הראש – זוהי מצלמת גו פרו שמוחזקת מעל ראשו באמצעות רצועה מיוחדת לראש או רצועת קסדה המתלבשת על הקסדה שכבר יש לך בכל מקרה ומאפשרת יציבות גם בבילויים משוגעים מעין אלו. אנו ממליצים להצטייד בקסדה כדי שגם כשאתם נהנים, תשמרו על הבטיחות! 3 300x169

 

 

 

4 300x169

וגם תמיד שמורה לכם האופציה להחזיק את המצלמה בפשטות ביד ולדפוק פוזה מגניבה באמצע הגלישה באמצעות ידית אחיזה רב תכליתית

 

 

 

 

גם לחיות המחמד שלנו מגיע להצטלם ולצלם לא? תראו את קרני השמש המסנוורות בחוף הים שחבורת הכלבים הזאת (ככל הנראה) הצליחה לתפוס. תנו לחיות לצלם! בקרוב מאוד גם אצלנו בשיפי! בנתיים תוכלו להשתמש ברצועה גמישה לחזה5 300x169

 

 

 

 

6 300x225

 

זה אולי נראה כאילו זה צולם באמצעות מוט סלפי, אך למעשה על גבי היד של גולש הסקי הזה יש מתקן אשר מחזיק את מצלמת הגו פרו ומאפשר לה גמישות צילום מזוויות לבחירתו של המשתמש. אם תרצו, הרצועה המיוחדת הזו יכולה לשמש אתכם לצילום כאשר המצלמה מותקנת גם ברגל. בנוסף, היא מאפשרת את סיבוב המצלמה ב360 מעלות! קישור לצפייה במוצר!

 

ניתן לסכם את הכתבה בפשטות, מצלמת הגו פרו היא בהחלט אחת ההמצאות המיוחדות של העשור האחרון אשר שינתה באופן דרסטי את הדרך בה אנו מעדיפים להצטלם ולצלם וכך גם יוצרת את תמונות הגו פרו היפות שראינו פה. אך הדבר הנכון ביותר אשר ניתן לומר על המצלמה הזו הוא שהיא מאפשרת להגיע לתוצאות מדהימות בעקבות האביזרים השונים אשר נלווים אליה ומעניקים שימוש וצילום נוח ככל האפשר. פירוט לגבי האביזרים השונים, ויתרונות השימוש בהם תוכלו למצוא בקטגורייה “אביזרים לגופרו” כאן באתר שיפי!

שירות הלקוחות של שיפי ישמח לעמוד לשרותך 24 שעות ביממה בטלפון מספר: 03-6494884

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן