Skip to Content Contact Us
סדרת האייפון 13 - כל מה שאתם צריכים לדעת

סדרת האייפון 13 – כל מה שאתם צריכים לדעת

סדרת האייפון 13 הוכרזה בספטמבר האחרון והגיעה לארץ כחודש לאחר מכן, כבר בחודש אוקטובר. הסדרה כוללת לא פחות מ-4 אייפונים שונים, כך שהשנה אפל מציעה גם השנה כמו בסדרת ה-12, אייפון אישי המיועד כמעט לכל חלק באוכלוסיה. האייפון 13 מיני מיועד לאנשים המחפשים אייפון קטן ועוצמתי, האייפון 13 מכוון אל אנשים שמחפשים אייפון זול עם מסך בינוני, האייפון 13 פרו מציע שילוב בין גודל נוח לעוצמה חסרת גבולות ודגם ה-13 פרו מקס הוא למי שמעוניין בתצוגה הגדולה ביותר.

במסגרת הכתבה נענה לכם על כל השאלות הכי חשובות עם סדרת האייפון 13 החדשה, החל מהשאלה הנצחית האם יש הקלטת שיחות, דרך חיבור הטעינה ועד למערך הצילום החדש.

מה ההבדל בין האייפון 13 לאייפון 13 פרו?

בזמן ששני המכשירים מגיעים באותן המידות, האייפון 13 והאייפון 13 פרו שונים מאוד האחד מהשני גם במחיר וגם במפרט הטכני. האייפון 13 פרו כולל מסך מהיר ובהיר יותר בקצב רענון של 120 הרץ לעומת 60 הרץ, מגיע עם מערך צילום משולש ומשודרג לעומת מערך הצילום הכפול ב-13 הרגיל ומציע תמיכה גם בצילום וידאו באיכות גבוהה באמצעות מקודד ה-ProRes.

שווה לשדרג מהאייפון 12 לאייפון 13?

במידה ויש ברשותכם עכשיו את כל אחד ממכשירי האייפון 12, ייתכן שתרצו לשדרג לדגמי הפרו החדשים בסדרת ה-13 עקב המסך המהיר יותר או מערך הצילום המשודרג, אך אין ספק שאם אינכם חייבים את הפיצ’רים הללו, תוכלו לחכות לסדרת ה-14 ולקבל שדרוג גדול יותר בשנה הבאה.

מה זה מסך מהיר? שמים לב להבדל?

אין ספק. ברגע הראשון שתשתמשו באחד מדגמי הפרו החדשים בסדרת ה-13 תוכלו לראות שהכל חלק ומהיר יותר ממקודם בגלל התצוגה החדשה אשר מתרעננת בקצב מהיר יותר של 120 הרץ (120 פעמים בשנייה) לעומת 60 הרץ (60 פעמים בשנייה) בדגמים הקודמים.

האם הכיסויים של ה-12 מתאימים ל-13?

לא. הכיסויים של כל אחד מסדרת האייפון 12 אינם מתאימים ל-13. עם זאת, חלק מהכיסויים כמו הכיסויים של אוטרבוקס לסדרת האייפון 13 כן מתאימים אחורנית לאייפון 12 במידה ונכתב על המדבקה.

האם המטען של האייפון 12 מתאים ל-13?

כן. אפל מספקת את אותו כבל (USB-C ל-Lightning) באריזת שני המכשירים, ועם ראש טעינה בהספק 20 וואט תוכלו להטעין באופן מהיר את שני המכשירים.

אייפון 13 פרו
אייפון 13 פרו

האייפון 13 תומך בטעינה אלחוטית?

כן. כל סדרת האייפון 13 תומכת בטעינה אלחוטית רגילה בתקן Qi ובטעינה אלחוטית מהירה בתקן MagSafe באמצעות המטען המקורי אשר מציע טעינה מהירה בהספק 15 וואט ומתמגנט אל גב המכשיר.

מה זה MagSafe?

טכנולוגיית ה-MagSafe היא טכנולוגיה ייעודית של אפל לחיבור מגנטי של אביזרים לגב האייפון, לדוגמה, באמצעות ארנק MagSafe מקורי של אפל, תוכלו פשוט למגנט ארנק אל גב המכשיר שלכם ללא צורך בדבק. ניתן גם להשתמש במטען המקורי של החברה לשימוש בטעינה אלחוטית ללא צורך בחיבור כבל אל האייפון.

איך הסוללה באייפון 13?

השנה אפל שדרגה את חיי הסוללה בכל דגמי ה-13 באופן משמעותי לעומת סדרת ה-12, כך שאם יש לכם אייפון 12 פרו מקס ואתם משדרגים לאייפון 13 פרו מקס, תוכלו להשתמש במכשיר עד ל-8 שעות יותר במידה ואתם מריצים סרטון, עד ל-13 שעות יותר אם אתם מריצים סרטון בסטרימינג ועד ל-15 שעות יותר אם אתם שומעים מוזיקה, מה שאומר שזה אחד השדרוגים המשמעותיים ביותר בסדרת ה-13.

אייפון 13 פרו מקס
אייפון 13 פרו מקס

יש לי אייפון 11, שווה לשדרג?

לגמרי. סדרת האייפון 13 מציעה שדרוג משמעותי לעומת סדרת האייפון 11, עם חיי סוללה ארוכים יותר משמעותית, מערך צילום משודרג עם זום אופטי עד פי 3 בדגם הפרו מקס, עיצוב מעודכן ומודרני יותר, מסך בקצב רענון מהיר ומגרעת קטנה יותר בחזית.

מגן מסך של אייפון 12 מתאים לאייפון 13?

כן ולא. מגני מסך המיועדים לסדרת ה-12 אינם מיוצרים בהתאמה מדויקת להתאמה לסדרת ה-13 החדשה, כך שאנחנו ממליצים להשתמש במגני מסך אשר יוצרו במיוחד לאייפון שלכם.

מה מגיע בקופסה של האייפון 13?

האייפון עצמו, כבל טעינה, כתב אחריות וזהו, מטען תצטרכו לרכוש בנפרד עקב העובדה שהוא אינו כלול באריזה.

מה בקופסה של האייפון 13
מה בקופסה של האייפון 13

מה זה ProRes בוידאו?

מקודד ProRes הוא מקודד קולנועי מקצועי לצילום וידאו ללא כיווצו באותה רמה כמו המקודד הנוכחי, מה שאומר שתקבלו וידאו איכותי הרבה יותר, אך כזה גם שתופס הרבה יותר נפח אחסון במכשיר.

מה הכיסוי המומלץ לאייפון 13?

אוטרבוקס מציעים מגוון כיסויים חזקים ואיכותיים במיוחד לסדרת האייפון 13, כשהכיסויים השקופים של החברה כוללים גם אחריות לשנה כך שתוכלו לקבל מגן חדש למכשיר ברגע שהוא מצהיב ללא עלות החלפה. בנוסף, גם אפל מייצרת כיסויים מרהיבים לאייפון 13 במגוון צבעים רחב, אך הכיסויים של אפל נחשבים פחות עמידים לנפילות לעומת הכיסויים של אוטרבוקס.

יש הקלטת שיחות באייפון 13?

לצערנו, עדיין אין הקלטת שיחות מובנית בסדרת האייפון 13.

אפשר להשתמש במטען מאושר אפל במקום המקורי?

בוודאי. מטענים מאושרי אפל בטוחים לחלוטין לשימוש על כל סדרת האייפון 13 וכל אייפון באופן כללי, כשאלו מטענים שעברו את כל מבחניה של אפל לבדיקת המטען ואישורו כמתאים בצורה הטובה ביותר לאייפון.

אבל אנחנו בשיפי ממליצים להשתמש במטען מקורי לאייפון 13, אצלנו בשיפי תוכלו למצוא את המטען המקורי לאייפון 13 במחיר הזול ביותר בארץ

מטען מקורי לאייפון 13

כבל מקורי לאייפון 13

כל המטענים והכבלים המקוריים לסדרת האייפון 13 מגיעים ביבוא רשמי, עם אחריות של 12 חודשים

מה ההבדל בין הכיסויים לאייפון 13 לאייפון 12

הכיסויים לאייפון 13 ואייפון 13 פרו, הם שונים מהכיסויים של האייפון 12, אפל שינו במעט את המיקום של המצלמות והגדילו אותן,

אצלנו בשיפי תוכלו למצוא מגוון כיסויים לאייפון 13, כיסויים של המותגים המובילים ביותר otterbox, skech, ועוד

אנחנו בשיפי ממליצים לשים את הכיסוי החזק ביותר לאייפון 13 שלך, וקח להימנע מלהגיע למעבדות הסלולר שמסך לאייפון 13 יכול לעלות אלפי שקלים

 

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן