Skip to Content Contact Us
Blogbanner

למה בעצם צריך מעמד למחשב נייד ?

 

אנחנו יודעים, מחשבים ניידים הם כלי מופלא על מנת לעבוד מהבית, מהמשרד או אפילו מהרכבת. ועם זאת, גם לאור הגמישות והניידות שלהם, הם לא בהכרח הבחירה הארגונומית או הפרקטית ביותר באם באמת רוצים לעבוד שעות ארוכות אל מול המחשב. בכתבה זו, נספר קצת כיצד מעמד למחשב נייד יכול להיכנס ולהציל את היום. אנחנו בשיפי עובדים עם מגוון חברות הייטק הגדולות בארץ שרכושות מאיתנו מעמדים למחשבים

הצטרפו אלינו, ותהנו משירות ללא תחרות, עם ידע מקצועי

  • ניתן לקבל שירות ויחס אישי בבחירת מעמד למחשב לעובדי הארגון שלכם
  • ניתן לקבל דוגמאות עד שתראו מה בדיוק מתאים עבור החברה שלכם
  • אחריות מלאה על כל מעמד למחשב שנקנה
  • ניתן למתג את המעמדים למחשב לפי הבקשה שלכם
  • ליחס אישי של המנהל לקוחות העסקיים חייגו אלינו, או תשלחו הודעה בווטסאפ
מעמד למחשב נייד מסתובב
מעמד למחשב נייד מסתובב

מדוע בכלל לדבר על מעמד למחשב נייד?

נתחיל מאמירה פשוטה: העיצוב הקומפקטי של המחשב הנייד, כזה שמגיע עם מקלדת ומסך מובנים בתוך המכשיר, מעודד את משתמשיו לרכון קדימה, על מנת לראות מה קורה “בפנים”, ולעשות שימוש “נוח” במכשיר. יש מחשבים ניידים נוחים יותר, ויש פחות, וזה גם קשור למשמעת עצמית. יש אנשים שלא אכפת להם לרכון, או שאין להם מודעות לכך, ויש אנשים שגם אל מול המסכים הקטנים והרחוקים ביותר אין הם יתפתו לרכון קדימה ולצאת מתנוחת גוף מאוזנת ומיטיבה.

כך או כך, באם עובדים מספר שעות ביום ומחזיקים תנוחת גוף שאיננה מיטיבה או בריאה, אפשר שזה יוביל לכל מיני סוגים של מתח וכאב בחלקי הגוף. מעבר לזה, שמדובר בתופעה המתארת סטרס במערכת, הסטרס המדובר יכול להוביל למידה פחותה של תפוקה. כך שככל שיושבים יותר זמן מול המחשב, או לחילופין – ככל שיש יותר סטרס, כך סביר שתהיינה פחות פניות להתמקד ולהתרכז בעבודה “כמו שצריך”.

האם מעמד למחשב נייד נגיש ונייד לפחות כמו מחשב נייד?

יכול להיות, שאחד הדברים שהכי מדברים בגינו של מעמד למחשב נייד, הוא היכולת לקחת אותו לכל מקום שאנחנו רוצים. כמובן, גם את המחשב נייד עצמו אנחנו יכולים לקחת לכל מקום (פחות או יותר), אך יש לזכור דבר מאוד חשוב – ערכו של מעמד למחשב נייד, הוא להשלים את התמונה. מחשב נייד בפני עצמו, יכול לשמש לשלל הדברים שאנחנו משתמשים בו עבורם: בידור, פנאי, חברה, עבודה וכו’. ועם זאת, הוא לא בהכרח מתאים לשמש כמחשב נייד, משרדי, שפשוט יושב שם ומאפשר סשן עבודה ארוך ועמוק למשך שעות ארוכות. זאת כי בנקל ניתן להציבו בצורה שאינה נעימה לגוף ואף מייצרת סטרס, כדרך הניסיון להמשיך ולהישיר אליו מבט או לכווץ אי אילו איברים כדי להצליח להשתמש בעכבר ובמקלדת המובנים בו, ולהסתכל למסך המרוחק והנמוך יחסית.

מעמד למחשב של אפל

מה תפקידו של מעמד למחשב נייד (בין היתר)?

מעמד למחשב נייד נועד למלא את החורים הארגונומיים. מדובר באחת הדרכים הזולות והיעילות לתקן את כל המנח המדובר, ולעודד תנוחת גוף בריאה (בין יתר יתרונות) לאלו שמבקשים לעבוד שעות ארוכות אל מול המחשב. אפשר שמדובר בפריט מאוד חיוני, כאשר יותר ויותר אנשים עובדים מהבית, אולי עם מחשבים ניידים. ניתן לחשוב על זה כמעין אביזר משלים לכל המערכת הכוללת מחשב נייד ושלל הציוד המעורב ביום עבודה.

 

מה ערכו הארגונומי של מעמד למחשב נייד?

אז מה מעמד למחשב נייד יכול לעשות על מנת לשפר את האלמנט הארגונומי? ובכן, ראשית כל, ביכולתו להעלות את מסך מחשב הנייד לגובה העין. זה יכול להיות מעולה, למי שנוטה לרכון קדימה, או יותר נכון, לכופף את צווארו מטה, על מנת להביט במסך המחשב. כאשר מניחים את המחשב על המעמד, ניתן להעלות אותו לגובה העין, כך שלא צריך לכופף את הצוואר ולהוסיף סטרס לאזורים שונים בגוף.

מה היתרון בשימוש של מעמד למחשב נייד?

יתרה מכך, באם מחזיקים את המחשב הנייד בגובה העין, ניתן להפחית את הסטרס הן עבור תנוחת הגוף והן עבור העיניים (באם הן מתאמצות להביט עליו). כתוצאה מכך, אפשר להפחית משמעותית, כאמור, את גורם הסטרס, מה שיכול להשפיע על מידת ההתעייפות אל מול המחשב. שכן, יש פחות סיבה להרגיש “מיאוס” מסוים, או תחושה של “אי יכולת להמשיך”, או “חוסר נוחות”, למי שאולי חווה את זה במהלך שעות עבודה מול מחשב נייד. ניתן להשתמש במעמד למחשב נייד על מנת להתאים באופן אישי את מיקומה של המקלדת, ולייצב את הגוף באופן שפשוט מרגיש טוב והולם אל מול המחשב. כך שניתן להמשיך לעבוד ולשמור על תנוחה נוחה ומתאימה לאורך שעות.

מה לגבי החפצתו כמעין מסך מחשב נוסף?

מעמד למחשב נייד, יכול לשמש אנשים אשר מעוניינים להשתמש בלפטופ שלהם, כמעין מסך נוסף. כאשר משתמשים במעמד, ניתן להרים את הלפטופ (מחשב נייד) לגובה העין, כך שהוא בגובה דומה לזה של המסכים האחרים שלהם. ובכך, להשתמש בלפטופ, כאמור, כמסך נוסף בין אח

במידה ותרצו מעמד למחשב ננייד מסתובב 

מעמד למחשב
מעמד למחשב

מה הערך של ניוד המעמד?

כשאנחנו מצרפים מעמד למחשב נייד, לכל הסיפור, לפתע אנחנו יכולים להביא את המחשב הנייד לגובה העין, כמו גם להפסיק להשתמש במקלדת המובנית, כי יש מקום בשולחן למקלדת חיצונית, כמו גם לעכבר חיצוני. בייחוד אם הם ארגונומיים ונעימים לשימוש. כך שאנחנו יכולים להקים עמדת משרד או גיימינג בקלות. ואם אנחנו רוצים לקפל הכל, אין בעיה – כאמור, ניתן לקחת מעמד למחשב נייד מעבר לעמדה שפתחנו, ולקפל אותו כרגיל, ביעילות ובפשטות. ובכך, להביא את המעמד איתנו לכל פינה שנרצה לפתוח בה את המחשב. במשרד, בבית, ברכבת וכן הלאה.

כיצד ניתן לתמוך בסירקולציית האוויר של המחשב?

סיבה נוספת, בגינה ניתן להמליץ על מעמד למחשב נייד, היא בעקבות יכולתו לתמוך בקירור ו/או בסירקולציית אוויר. זה מאוד תלוי בדגם ובמה שהוא מאפשר. שכן, אם משתמשים בלפטופ על השולחן “כרגיל”, כך שפתח האוורור שלו חסום על ידי אותו שולחן או משטח מחוסם, זה יכול להוביל להצטברות של חום. אפשר שזה יזיק למחשב הנייד בטווח הארוך. ואילו, כדרך העלאת גובה המחשב הנייד, תוך השימוש במעמד למחשב נייד, ניתן להגדיל את הפער תחת למחשב הנייד, כך שיש יותר אוויר פנוי תחת פתחי האוורור של המחשב הנייד. מה שיכול לתמוך באיזון הטמפרטורה הפנימית שלו.

האם ניתן להשפיע על זוויותיו של המעמד?

ולבסוף, סיבה נוספת להמליץ על מעמד למחשב נייד – היא כמובן היכולת למקם את המעמד בזווית שגם יכולה לצמצם את הבוהק המגיע (יכול להיות שיש אנשים שממש יעריכו את זה), וגם למקם את המעמד בזווית, אשר פשוט מתאימה והולמת יותר את תנוחת הגוף של מי שעושה שימוש במחשב הנייד. כאמור, ניתן לשחק עם הזוויות ולמצוא את הפוזיציה המתאימה. אם כי, זה כמובן יכול להיות תלוי בדגם עצמו של המעמד, ומה שהוא מאפשר. בהצלחה.

למבחר רחב של מעמדים למחשבים ניידים

מעמד למחשב
מעמד למחשב
  • מעמד למחשב נייד מתכוונן ומסתובב אוניברסלי כסוף Boneruy L04
  • מוצר ייחודי ואיכותי המשמש כסטנד שולחני למחשב נייד עשוי מתכת בצבע כסוף
  • מוצר מעוצב המשתלב היטב בכל סביבה – משרדית או ביתית
  • עשוי מתכת חזקה שתחזיק לאורך זמן ליציבות מקסימלית ונוחות מירבית
  • ניתן לכוונן את גובה המוט ואת ההטיה שלו קדימה ואחורה
  • כולל מבנה מתקפל המאפשר נשיאה קלה שלו לכל מקום
  • בסיס יציב המאפשר סיבוב של המעמד ב-360 מעלות
  • בעל עיצוב מודרני, חדשני ואלגנטי במיוחד המשדרג את סביבת העבודה שלכם
  • מתאים לרוב המחשבים הניידים כיום מגודל 14 אינץ’ עד גודל 17.3 אינץ’
  • פשוט וקל לתפעול – פשוט התאימו את הסטנד לזווית הנוחה לכם
מחשב נייד מעמד
מחשב נייד מעמד

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן