Skip to Content Contact Us
מטענים ניידים ממותגים - כל מה שרציתם לדעת 

מטענים ניידים ממותגים – כל מה שרציתם לדעת 

במידה ואתם בעלי עסק, מנהלים בחברה גדולה או וועדי עובדים, וודאי שנתקלתם בשלב בו אתם מחפשים לתת מתנה לעובדים שהיא קצת יותר שימושית מבקבוק יין או ממארז כוסות לבית. מטענים ניידים ממותגים מאפשרים לכם גם לתת מתנה שהעובדים באמת ישתמשו בה לאחר מכן, וגם להנות מהרחבת ערכי המותג שלכם ופרסומו בכל מקום אליו יילך המטען.  

אנחנו מחוברים לסמארטפון כמעט 24 שעות ביממה, וכשאנחנו בנסיעות אנחנו לא תמיד זוכרים לקחת את המטען איתנו או שפשוט אין שקע זמין. כאן בדיוק המטען הנייד מציל את המצב ומקפיץ חזרה את המכשיר מ-0 ל-100 אחוזים, כשהוא גם מוריד מאיתנו את העול לזכור תמיד לסחוב את המטען של הטלפון לכל מקום אליו הולכים, את המטען הנייד פשוט שמים בתיק פעם אחת ומשתמשים בו עד שהוא נגמר וצריך להטעין אותו שוב.  

לעומת מתנות מקובעות כמו יין או מארזים, מטענים ניידים ממותגים מאפשרים לעסק גם גמישות כלכלית בעקבות כך שהם מגיעים במגוון קיבולות ולא מכריחים אתכם להוציא מאות שקלים למארז אחד. מטען ניידים יכולים להימכר גם בעשרות שקלים ליחידה, מה שמוזיל את העלויות לעסק ועדיין נותן ערך לעובדים שלא ייתקעו ללא סוללה בדרכים.  

מטענים ניידים ממותגים – מה כדאי לבדוק?

בעת בחירה של מטען נייד חשוב להסתכל לפני הכל על הקיבולת של המטען, כך שאם אתם מעוניינים לתת לעובדים סוללה שתטעין להם את הסמארטפון כ-3 פעמים בממוצע, תוכלו לרכוש מטען נייד בקיבולת של 10000 מיליאמפר/שעה, אך אם תרצו להוזיל את העלויות יותר ולאפשר לעובדים להטעין את הסמארטפון שלהם פעם אחת בממוצע מ-0 ל-100, תוכלו לבחור גם בקיבולת של 5000 מיליאמפר/שעה.  

להלן מספרי הפעמים שתוכלו להשתמש בסוללה לפי הקיבולת שלה בממוצע: 

המאפיין השני עליו כדאי לכם להסתכל היא מהירות הטעינה של הסוללה הניידת. בשוק כיום אפשר למצוא מגוון מטענים ניידים במבחר מהירויות שונות, מה שאומר שאם מטען מהיר המספק 22.5 וואט יעלה לכם כ-200 שקלים, תוכלו למצוא מטען בקיבולת זהה שיספק 10-15 וואט ויעלה לכם כ-100 שקלים בהשוואה. מהירות הטעינה היא לא משהו שכדאי לדלג עליו היום, בזמן שכולנו רוצים כמה שיותר מהר להתנתק מהכבל ולהשתמש בטלפון בחופשיות.  

בין מבחר המטענים הממותגים נוכל למצוא מגוון מטענים במהירויות הנעות מ-10 וואט בלבד ומגיעות עד ל-22.5 וואט לאלו מכם שמחפשים מהירות גם כשאתם מחוברים למטען הנייד ולא ישירות לחשמל בבית. המהירות אינה מעידה על קיבולת הסוללה, אלא על ההספק אותו המטען מסוגל לייצא אל המכשיר, והוא יעשה זאת אך ורק במידה והמכשיר תומך במהירות המוזכרת.  

איכות ומהירות טעינה

רוב המכשירים החדשים כיום כדוגמת סדרת ה-Galaxy S22, האייפון 13, דגמי שיאומי החדשים ורבים כמוהם תומכים במהירות טעינה של 20 וואט, מה שאומר שמטען נייד המייצא הספק של 22.5 וואט בהכרח יספיק ויטעין במהירות את המכשירים הללו. המטענים הניידים החדשים תומכים בטכנולוגיית Power Delivery, כך שהם מסוגלים לייצא הספק גבוה בצורה בטוחה וחסכונית יותר מפעם.  

מתוך מגוון המטענים הניידים הממותגים אותם ניתן למצוא אצלנו באתר, תוכלו להבחין במותגים מובילים כמו Otterbox, Miracase, Baseus ועוד, אשר מבטיחים רמת איכות נטולת פשרות במטרה שהמטען ימשיך לשמש את העובדים גם בטווח הארוך. מותגים כמו אוטרבוקס משתמשים גם בסימונים על גבי המוצרים להבלטת התמיכה בטעינה מהירה כמו הפס המוזהב על המטענים שלה, בעוד שחלק אחר של מטענים מגיעים גם עם צג דיגיטלי המאפשר לצפות באחוזי הסוללה שנותרו באופן נוח יותר לעומת נוריות LED.  

תהליך המיתוג 

כפי שניתן לראות באתר דרך תמונות ההמחשה, אפשר למקם את הלוגו שלכם היכן שתרצו על המוצר, לא משנה כיצד המוצר מעוצב במקור, ניתן למקם את הלוגו בצורה אלגנטית וכזו שתחמיא גם למוצר וגם ללוגו המותג הממוקם עליו. עלויות המיתוג משתנות בהתאם לכמות ולמוצר, כך שאנחנו ממליצים ליצור קשר במספר 0545553398 לקבלת הצעה מחיר מותאמת.  

תהליך המיתוג מתחיל בכך שאנחנו בוחנים את הלוגו של החברה המעוניינת למתג את המוצר, בודקים היכן הוא משתלב בצורה הכי אלגנטית ומחמיאה ולאחר מכן מעבירים את ההדמיה הראשונית אליכם. בשלב הזה ניתן לעשות כל שינוי שתרצו, בין אם זה להחליף את המיקום, לשנות את הצבעים, לבדוק כיצד ייראה הלוגו על מוצר אחר וכדומה.  

לאחר שעברנו את תהליך ההדמיה, אנחנו נעביר לכם הצעת מחיר מותאמת לצרכים שלכם בהתאם לעיצוב שבחרתם. הצעת המחיר תכלול גם מחיר מוזל ומיוחד למוצר עצמו וגם את מחיר המיתוג, בנוסף, אנחנו יכולים להעביר אליכם את כל המוצרים גם במשלוח וגם באיסוף עצמי, מה שאומר שגם אם אתם נמצאים בקצה השני של הארץ וגם אם אתם ממש קרובים, אנחנו נציע את זוג האפשרויות כך שתוכלו לבחור בנוחה ביותר עבורכם.  

 

איזה מטען נייד ממותג יכול להתאים כמתנה?

כיום, סוללה “חזקה”, או “גדולה”, של טלפון חכם היא בסביבות 5,000 אמפר – וגם זה נחשב יחסית גבוה. מטען נייד המחזיק 10,000 אמפר יכול להספיק לשתי טעינות מלאות (לכאורה, וכשהטלפון סגור) של מכשיר הטלפון. יכול מאוד להיות שנמעני המתנה מאוד יעריכו מטען נייד שכזה. ועם זאת, אפשר ללכת גם על אפשרויות זולות יותר, הכוונה עדיין – אותה כוונה. לספק למישהו מכשיר שהוא יכול לחבר לטלפון ולקבל טעינה חשמלית ספונטנית – גם ללא גישה לשקע חשמל.

נתון נוסף לגבי מטענים ניידים – הוא עוצמת או מהירות הטעינה. יש כאלו שמטעינים מהר יותר, ויש כאלו שמטעינים מהר אף יותר. סביר להניח שפרט זה פחות משנה, אלא אם כן ידוע לנו שמי שיהיה בכנס מאוד מאוד יעריך את האפשרות לקבל מטען נייד ממותג שמטעין די מהר.  ואם כבר עושים התאמה אישית למשתתפים בכנס – יש לוודא שהמטען הנייד הממותג מתאים למשתתפים. בין אם יש להם סמסונג, אייפון או כל מכשיר אחר. יש, אגב, מטענים ניידים שיש להם כמה יציאות USB ולפי כך יכולים לאפשר טעינה של כמה מכשירים בו זמנית. שוב, זה עניין של להכיר את ציבור האורחים בכנס ולזהות אם הם יעריכו את הפונקציה הזאת במיוחד, או שלא. אלו הם רק מיני פיצ’רים מאוד מסוימים שניתן לשקול במסגרת הענקת מטען נייד ממותג כמתנה בכנסים. יש להכיר את קהל היעד, מה הם יעריכו ולפיכך לבדוק אם קיים בנמצא מתאר שיכול להוות עבורם מתנה מגניבה.

 

לעוד מבחר מטענים ניידים 

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן