Skip to Content Contact Us
מטעני סמסונג מקוריים

מטענים מקוריים סמסונג – כל מה שחשוב לדעת 

עולם המטענים המקוריים מקיף אותנו לאן שלא נלך, בין אם מדובר באפל, סמסונג או LG ושיאומי, תמיד נעדיף לבחור במטען המקורי בידיעה שהוא מיוצר במיוחד בשביל המכשיר שלנו. אומנם, המטענים המקוריים של סמסונג מתפרסים לכמה גזרות ואין מטען אחד שיתאים בצורה הטובה ביותר לכולם, אלא מספר מטענים שמתאימים כל אחד למספר רחב של מכשירים.  

למכשירים קודמים 

במידה ויש ברשותכם מכשיר שאינו משתמש בחיבור החדש מסוג USB Type-C (חיבור רחב שניתן להכניס משני הצדדים למכשיר), כנראה שיש לכם חיבור מסוג Micro USB (חיבור קטן יותר שניתן להכניס רק בכיוון אחד). למכשירים הללו אנחנו קוראים “מכשירים קודמים” עקב כך שהם פשוט לא חדשים. לאחר שזיהינו את חיבור הטעינה, נוכל להתקדם לקראת המטען.  

מטען עם כבל MicroUSB בהספק 10 וואט

המטען הראשון אותו תוכלו לרכוש למכשירכם יהיה מטען 2A/5V המגיע עם כבל בקופסה. המטען המדובר מגיע עם שנאי לחשמל וכבל למכשיר, כשהוא מגיע בצבע לבן או שחור ומציע טעינה בהספק 10 וואט. באמצעות הכבל ניתן לסנכרן גם נתונים עם המחשב כמו תמונות, מסמכים ועוד, כך שתוכלו להשתמש בכבל גם מעבר לטעינת המכשיר בלבד.  

משנת 2020 עד 2021, סמסונג השיקה 7 מכשירים אשר משתמשים בחיבור המדובר ויתאימו למטען הזה, ברשימה נמצא את ה-Galaxy A02, Galaxy A01 Core, Galaxy M02, Galaxy M01, Galaxy M01 Core, Galaxy M01s ואת ה-Galaxy J2 Core 2020. מעבר לכך, גם מכשירים כדוגמת הגלקסי S3, S4 והגלקסי S5 יעבדו באופן מושלם איתו גם הם בנוסף למכשירים רבים אחרים. 

לצפייה במטען בהספק 10 וואט עם כבל ניתן ללחוץ כאן.

מטען עם כבל MicroUSB בהספק 10 וואט
מטען עם כבל MicroUSB בהספק 10 וואט

מטען עם כבל MicroUSB בהספק 15 וואט

המטען השני אותו תוכלו לרכוש למכשירכם מגיע גם הוא עם שנאי לחשמל וכבל בקופסה. עם זאת, לא מדובר במטען זהה לגמרי עקב כך שהמטען הזה יכול להגיע להספק גבוה יותר של 15 וואט, ובעקבות העובדה הזו גם להעניק טעינה מהירה יותר למכשירים תומכים. המכשירים אותם הזכרנו קודם אינם תומכים, כך שאם נחבר להם את המטען הזה, הם ימשיכו לקבל רק 10 וואט. מנגד, מכשירים תומכים ייטענו מהר יותר ויהנו מהספק מלא של 15 וואט. 

המכשירים אשר תומכים בטעינה המהירה הזו הם דגמים כדוגמת ה-Galaxy S6, Galaxy S6 Edge, Galaxy S6 Edge Plus, Galaxy S7, Galaxy S7 Edge ועוד. כך שאם יש ברשותכם אחד מהמכשירים הללו או אחרים שידוע לכם כי הם תומכים, המטען המוזכר הוא המטען אותו אתם מחפשים על מנת להנות מהטעינה המהירה ביותר המתאפשרת לכם.  

לצפייה במטען בהספק 15 וואט עם כבל ניתן ללחוץ כאן.

מטעני סמסונג מקוריים
מטעני סמסונג מקוריים

למכשירים חדשים 

גזרת המכשירים החדשים לא בהכרח כוללת את כולם, כפי שציינו, סמסונג הוציאה 7 מכשירים “חדשים” ב-2020-2021 והם מגיעים עם חיבור MicroUSB. לעומת זאת, סמסונג עוברת באופן מוחלט לשימוש בחיבור החדש מסוג USB Type-C, ובעקבות כך, רוב המכשירים החדשים של סמסונג משתמשים בחיבור הזה.  

מטען עם כבל – 15 וואט 

המטען השלישי והפופולרי של סמסונג מגיע גם הוא בהספק של 15 וואט, אך זה כולל בתוך הקופסה כבל מסוג USB Type-C ולא MicroUSB. עם המטען הזה סמסונג הוציאה את טכנולוגיית ה-Fast Charge שלה, אשר הוכרזה יחד עם סדרת ה-Galaxy S8. בקופסה נוכל למצוא שנאי לחשמל וכבל, כשהכבל תומך גם בסנכרון נתונים למחשב.  

המטען הזה מיועד לכל משתמשי סדרת הגלקסי S8, גלקסי S9 וגלקסי S10, וכמובן שיש מכשירים רבים נוספים להם המטען מתאים כדוגמת ה-Galaxy A51, ה-Galaxy A31 ועוד. כך שאם יש ברשותכם מכשיר ביניים מסדרת ה-A או מכשיר דגל מסדרת ה-S בין גלקסי S8 לגלקסי S10, זה הוא המטען שיתאים לכם בצורה הטובה ובטוחה ביותר.  

לצפייה במטען בהספק 15 וואט עם כבל ניתן ללחוץ כאן.

מטען עם כבל USB Type-C בהספק 15 וואט
מטען עם כבל USB Type-C בהספק 15 וואט

מטען עם כבל – 25 וואט 

המטען הרביעי של סמסונג מיועד בעיקר לכל המכשירים העוצמתיים שלה, כך שכאן נקבל גם כן שנאי לחשמל וכבל מסוג USB Type-C המיועד לטעינה ולסנכרון נתונים. עם זאת, מהירות טעינה בהספק של 25 וואט נתמכת במכשירים כדוגמת ה-Galaxy S20, ה-Galaxy S20 Plus, ה-Galaxy S21, ה-Galaxy Note 20, ה-Galaxy S21 Plus ורבים אחרים.  

את המטען הזה נוכל למצוא בצבעים שחור ולבן, כשגופו של השנאי לחשמל גדול ורחב יותר מקודמיו. באמצעות המטען הזה נוכל להטעין באופן מיטבי כל מכשיר מסדרת ה-Galaxy S21, את דגמי ה-Galaxy A52 וה-Galaxy A72 החדשים, את דגמי ה-Galaxy S20, ה-Galaxy S20 Plus וה-Galaxy Note 20. עם זאת, המטען יתאים גם לדגמים קודמים התומכים בטעינה מירבית של 15 וואט, כך שאם יש ברשותכם את המטען הזה ואתם רוצים להטעין מכשיר שתומך רק ב-15 וואט, המטען הזה מסוגל לעשות זאת.  

לצפייה במטען בהספק 25 וואט עם כבל ניתן ללחוץ כאן.

לצפייה בשנאי ללא כבל בהספק 25 וואט בצבע שחור ניתן ללחוץ כאן.

על מנת לצפות בשנאי ללא כבל בהספק 25 וואט בצבע לבן ניתן ללחוץ כאן.

מטען עם כבל USB Type-C בהספק 25 וואט
מטען עם כבל USB Type-C בהספק 25 וואט

מטען עם כבל – 45 וואט 

המטען החמישי, החוטי, והאחרון של סמסונג הוא מטען עם כבל מסוג USB Type-C בהספק גבוה של 45 וואט. המטען הזה מתאים לטעינה מהירה במיוחד של 2 דגמים בלבד מתוצרת סמסונג, ואלו הם ה-Galaxy S20 Ultra וה-Galaxy Note 20 Ultra. באמצעות המטען הזה ניתן להטעין במהירות של 25 וואט ו-15 וואט כל מכשיר קודם בעל חיבור USB Type-C, כך שאם יש ברשותכם את המטען הזה, תוכלו להטעין כל מכשיר אחר שתומך במהירות פחותה. 

לצפייה במטען בהספק 45 וואט עם כבל ניתן ללחוץ כאן.

מטעני סמסונג מקוריים
מטעני סמסונג מקוריים

מטען אלחוטי 

בנוסף לשלל המטענים החוטיים אותם סמסונג מציעה, החברה משווקת בעולם גם את מעמד הטעינה האלחוטי מתוצרתה אשר מספק טעינה מהירה בהספק 15 וואט למכשירים תומכים. באמצעות המעמד נוכל להטעין את המכשיר ללא צורך בחיבור חוט ישיר את המכשיר, אלא באמצעות הנחה פשוטה שלו במעמד. המעמד הינו מעמד חכם, כך שגם אם תניחו את המכשיר לרוחב וגם אם תניחו לאורך, המטען יאפשר טעינה אחידה ומהירה.  

בתוך הקופסה ניתן למצוא שנאי לחשמל בהספק 25 וואט וכבל מסוג USB Type-C לחיבור אל מעמד הטעינה, לאחר החיבור לחשמל, ניתן להניח את המכשיר ולהנות מטעינה אלחוטית מהירה. המעמד עצמו מגיע עם נורית LED לחיווי בעת החיבור, מאוורר מובנה לפיזור חום ותמיכה בתקן Qi לטעינה אלחוטית בטוחה לאורך זמן. 

סמסונג מאפשרת טעינה אלחוטית במכשיריה החל ממכשיר ה-Galaxy S6, כך שאם יש ברשותכם כל גלקסי מסדרת ה-S שגבוה יותר מה-S6, תוכלו להשתמש במעמד. בנוסף לכך, לסמסונג יש מכשירים שאינם מסדרת ה-S ותומכים בטעינה אלחוטית גם כן כדוגמת ה-Galaxy Note 5, Galaxy Note 8, Galaxy Note 9, Galaxy Note 10, Galaxy Note 10 Plus, Galaxy Note 20 Ultra ועוד.  

לצפייה במעמד הטעינה האלחוטי ניתן ללחוץ כאן.

ניתן לצפות במגוון מטענים אלחוטיים נוספים בלחיצה כאן.

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן