Skip to Content Contact Us
מה זה MagSafe? כל מה שרציתם לדעת והסבר מלא

מה זה MagSafe? כל מה שרציתם לדעת והסבר מלא

אייפון 12, אייפון 13 ואייפון 14 כולם כוללים טכנולוגיה יחסית חדשה בעולם האייפונים בשם MagSafe. הטכנולוגיה הזו מאפשרת לטעון את הטלפון באופן אלחוטי, ללא צורך במשטח טעינה אלחוטי מסורתי. במקום, הטלפון משתמש במגנט כדי ליישר את עצמו עם סליל הטעינה, מה שמבטיח חיבור טעינה יציב ויעיל יותר.

ל-MagSafe מספר יתרונות על פני טעינה אלחוטית מסורתית. ראשית, הוא מאפשר מהירויות טעינה מהירות יותר, עד 15 וואט באייפון 12, באייפון 13, ובאייפון 14. זה אומר שאתם יכולים לטעון את הטלפון שלכם מהר יותר מאשר עם משטח טעינה אלחוטי רגיל שמוגבל בדגמים הללו ל-7.5 וואט.

שנית, MagSafe מאפשר יישור קל יותר עם סליל הטעינה. זה אומר שאתם לא צריכים להתעסק בניסיון למקם את הטלפון בצורה מושלמת על משטח הטעינה. המגנט מתיישר אוטומטית לטלפון, מה שיקל הרבה יותר על הטעינה.

משטח טעינה מקורי MagSafe
משטח טעינה מקורי MagSafe

שלישית, MagSafe הרבה יותר נוח יותר מטעינה אלחוטית רגילה. בנוסף לטעינת הטלפון שלכם, אתם יכולים להשתמש בו גם כדי לחבר אביזרים כגון ארנק או כיסוי לגב הטלפון שלכם. זה מאפשר לכם לשאת איתכם את הדברים החיוניים שלכם תוך כדי טעינת הטלפון שלכם בו זמנית.

יתרון נוסף של מגסייף הוא שהיא מאפשרת טעינה טובה יותר בזמן שימוש עם כיסוי. עם טעינה אלחוטית מסורתית, משטח הטעינה יכול לפעמים להיתקל בקשיים בהעברת הטעינה דרך כיסוי עבה. עם מגסייף , סליל הטעינה מובנה בטלפון עצמו וגם בכיסויים תומכים, כך שהוא יכול להיטען בקלות אפילו דרך הכיסויים העבים ביותר.

כיסוי שקוף עם מגסייף
כיסוי שקוף עם מגסייף

חיסרון פוטנציאלי אחד של מגסייף הוא שהוא עובד רק עם אביזרים שעוצבו במיוחד עבור הטכנולוגיה. המשמעות היא שלא תוכלו להשתמש במשטחי הטעינה האלחוטיים הקיימים שלכם עם האייפון 12, האייפון 13 או האייפון 14 ולקבל את המהירות המירבית, אלא רק עם מטען המגסייף. עם זאת, יש מגוון רחב של אביזרי מגסייף זמין, כולל משטחי טעינה, כיסויים וארנקים.

לבסוף, מגסייף היא טכנולוגיה חדשה המאפשרת טעינה אלחוטית מהירה, קלה ורב-תכליתית יותר באייפון 12, אייפון 13 ואייפון 14. היא משתמשת במגנטים כדי ליישר את הטלפון עם סליל הטעינה, מה שמבטיח יציבות וחיבור יעיל יותר. אמנם זה עובד רק עם אביזרי מגסייף שתוכננו במיוחד, אבל היתרונות של טכנולוגיה זו הופכים אותה לשווה בהחלט.

מה זה MagSafe? שאלות ותשובות

מה זה MagSafe באייפון 12, אייפון 13 ואייפון 14?

MagSafe היא טכנולוגיה המאפשרת טעינה אלחוטית מהירה וקלה יותר בדגמי האייפון הללו. הטכנולוגיה משתמשת במגנטים כדי ליישר את הטלפון עם סליל הטעינה, מה שמבטיח חיבור יציב ויעיל.

איך MagSafe עובד?

כאשר הטלפון ממוקם ליד מטען מגסייף, המגנט בטלפון מיישר אותו אוטומטית עם סליל הטעינה, מה שמבטיח חיבור טעינה יציב ויעיל.

מהם היתרונות של MagSafe על פני טעינה אלחוטית רגילה?

מגסייף מאפשרת מהירויות טעינה מהירות יותר, יישור קל יותר עם סליל הטעינה ויכולת לחבר אביזרים כגון ארנק או כיסוי לגב הטלפון. זה גם מאפשר טעינה טובה יותר דרך כיסויים תומכים.

מהן מהירויות הטעינה של MagSafe?

מגסייף מאפשרת טעינה של עד 15 וואט באייפון 12, באייפון 13 ובאייפון 14. זה מהיר יותר מטעינה אלחוטית רגילה בדגמים הללו שמגיעה עד ל-7.5 וואט.

האם אוכל לטעון את הטלפון שלי בזמן שימוש בכיסוי עם מגסייף?

כן, MagSafe מאפשר טעינה טובה יותר דרך כיסויים מאשר טעינה אלחוטית רגילה. סליל הטעינה מובנה בטלפון עצמו ובכיסויים תומכים גם יש מגנט בכיסוי, כך שהאייפון יכול להיטען בקלות אפילו דרך הכיסויים העבים ביותר.

אביזרי מגסייף מקוריים
אביזרי מגסייף מקוריים

האם אוכל לחבר אביזרים לגב הטלפון שלי עם מגסייף?

כן, בנוסף לטעינת הטלפון שלכם, אתם יכולים גם להשתמש במגסייף כדי לחבר אביזרים כגון ארנק או כיסוי לגב הטלפון שלכם.

האם הטכנולוגיה זמינה בכל דגמי האייפון?

לא, מגסייף זמין רק בסדרות האייפון 12, אייפון 13 ואייפון 14.

האם אוכל להשתמש במגסייף כדי לטעון את ה-AirPods שלי או מכשירים אחרים?

כן, מגסייף אמנם מיועדת לעבוד רק על אייפון 12, אייפון 13 ואייפון 14, ואיירפודס פרו 2 עם מגסייף, אך ניתן גם להניח כל מכשיר תומך טעינה אלחוטית על מטען ה-MagSafe כדי להטעין אותו בטעינה אלחוטית רגילה בתקן Qi.

היכן אוכל למצוא אביזרי מגסייף?

אצלנו בשיפי תוכלו למצוא מגוון אביזרי מגסייף לרכישה עם התחייבות למחירים הזולים ביותר כמו אביזרי מגסייף לרכב, כיסויים תומכי מגסייף, מטענים ועוד.

האם כיסוי עם מגסייף מתאים למעמד מגנטי לרכב?

במידה ולא מדובר במעמד תומך מגסייף, אז לא. מגנטי המגסייף ומגנטים רגילים הם לא מאותו הסוג.

מעמד לרכב תומך MagSafe

החל מסדרת האייפון 12 כל האייפונים שהגיעו לאחר מכן כוללים טכנולוגיה בשם MagSafe, המאפשרת טעינה אלחוטית מהירה וקלה יותר. הטכנולוגיה הזו נמצאת כעת בשימוש בתושבות לרכב עבור דגמי האייפון הללו, ומספקת דרך מאובטחת ונוחה להניח את הטלפון שלכם בזמן נהיגה.

תושבות MagSafe לרכב משתמשות באותה טכנולוגיית מגנט כמו מטען MagSafe, מה שמאפשר לטלפון להכנס בקלות למקומו על התושבת. זה מבטיח שהטלפון יישאר מחובר היטב לתושבת, אפילו בכבישים משובשים או בעת פניות חדות.

אחד היתרונות העיקריים של תושבות MagSafe לרכב הוא קלות השימוש שלהן. עם תושבות רכב רגילות, לעתים קרובות אתם צריכים לגשש בניסיון למקם את הטלפון בצורה נכונה על התושבת. עם MagSafe, המגנט מיישר אוטומטית את הטלפון, כך שתוכל פשוט למקם אותו על התושבת ולהתחיל לנהוג.

יתרון נוסף של תושבות MagSafe לרכב הוא היציבות שלהם. מכיוון שהמגנט מחזיק את הטלפון בצורה מאובטחת במקומו, יש פחות תנועה ורעידות על התושבת. זה מקל על הצפייה בטלפון בזמן נהיגה, בין אם אתם משתמשים בניווט, מבצעים שיחה או מאזינים למוזיקה.

בנוסף, תושבות לרכב של MagSafe יתאימו כמעט לכל מקום. ניתן לחבר אותם למגוון משטחים, כולל פתחי אוורור, דשבורדים, ואפילו למושבי הרכב. זה מאפשר לכם לבחור את המיקום הטוב ביותר עבור הטלפון שלכם, בהתאם למכונית שלכם ולהעדפות שלכם.

לסיכום, תושבות MagSafe לרכב מספקות דרך נוחה ומאובטחת לצפות באייפון 12, אייפון 13 או אייפון 14 שלכם בזמן נהיגה. מעמדי MagSafe נחשבים לקלים לשימוש, יציבים ורב-תכליתיים, וחלקם גם מאפשרים טעינה אלחוטית מהירה ויעילה.

לעוד חדשות מעניינות, קופונים שווים והטבות סודיות בקרו בעמוד הפייסבוק או הטלגרם שלנו!

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן