Skip to Content Contact Us
Samsung Galaxy S10 PowerShare (תמונה: סמסונג)

שיפי מדריך: זו היא מהירות הטעינה המירבית של כל מכשירי סמסונג המובילים

מהירות הטעינה של המכשיר שלנו היא דבר שבדרך כלל רובנו מתעלמים ממנו בעת רכישת מכשיר, אומנם, זה הוא אחד מהמאפיינים החשובים בהם משקיעות היצרניות יותר ויותר. במדריך הקצרצר הבא נענה על השאלה איזה מטען תצטרכו למכשיר שבידכם, כיצד לדעת בדיוק את שם המכשיר ומה היא המהירות המירבית בה המכשיר תומך.

בתחילה, נצטרך לדעת באיזה מכשיר אנחנו מחזיקים. על מנת לעשות זאת, נעקוב אחר השלבים הבאים:

  • נפתח את אפליקציית ההגדרות
  • נגלול מעט עד שנמצא את קטגוריית “אודות הטלפון” או “מידע על הטלפון”. לעתים, יש להיכנס לקטגוריה הנקראת “מערכת” לפני כן ושם נמצא את הבחירה ב-“מידע על הטלפון” או ב-“אודות הטלפון”.
  • בתוך קטגוריית המידע אליה נכנסו נוכל להבחין בדגם המכשיר באחד משלבי הטקסט המופיעים.
  • לאחר שאנחנו יודעים את דגם המכשיר, נוכל להסתכל בטבלה הבאה, לחפש את שמו ולראות את מהירות הטעינה המירבית בה הוא תומך.
טבלת הטעינה המהירה למכשירי סמסונג המובילים
טבלת הטעינה המהירה למכשירי סמסונג המובילים

לאחר שגילינו את מהירות הטעינה המירבית של מכשירינו, הגענו לשלב בחירת המטען הטוב ביותר למכשיר. שלב בחירת המטען אינו מסובך מידי וכולל בדרך כלל 2 קטגוריות עם שאלה עיקרית – האם לבחור במטען מקורי או לא מקורי. מטען מקורי בדרך כלל יעלה יותר מכזה שאינו מקורי, אך מציע אמינות גבוהה יותר במידה והוא עומד ממול למטען זול במיוחד.

מנגד, במידה והמטען המתחרה מול המטען המקורי הינו מטען איכותי אשר פשוט מיוצר על ידי חברה שונה כמו Philips, Miracase, Otterbox, LG וכו’, אנחנו עדיין נהנה מאותה רמת אמינות ואיכות של המטען המקורי, ולעתים נוכל לחסוך כמה שקלים בלי לוותר על האיכות המקורית.

בנוסף לדברים הללו, נצטרך להסתכל על קטגוריית סוג מחבר הטעינה ולוודא האם המכשיר שבידינו עושה שימוש במחבר טעינה מסוג Micro USB או במחבר טעינה מסוג USB Type-C (נקרא גם USB-C). מיד לאחר מכן, נוכל להסתכל מטה ולבחור את המטען המתאים למכשירינו בלחיצה אחת.

במידה ומכשירכם תומך בטעינה מהירה בהספק של עד 15 וואט אנחנו ממליצים לרכוש את אחד מהמטענים הבאים (יש ללחוץ על שם המטען על מנת לעבור לעמוד המוצר):

למכשירים המגיעים עם מחבר מסוג Micro USB:

למכשירים המגיעים עם מחבר מסוג USB Type-C:

במידה ומכשירכם תומך בטעינה מהירה בהספק של 25 וואט אנחנו ממליצים לרכוש את המטען הבא (יש ללחוץ על שם המטען על מנת לעבור לעמוד המוצר):

במידה ומכשירכם תומך בטעינה מהירה בהספק של 45 וואט אנחנו ממליצים לרכוש את אחד מהמטענים הבאים (יש ללחוץ על שם המטען על מנת לעבור לעמוד המוצר):

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן