Skip to Content Contact Us
7 סוגי מגני מסך לאייפון 13 שיחסכו לכם כסף בכל נפילה 

7 סוגי מגני מסך לאייפון 13 שיחסכו לכם כסף בכל נפילה 

הרבה פעמים כשאנחנו הולכים לרכוש מגן מסך לאייפון החדש שלנו אנחנו מתלבטים עם התהייה האם לקחת את מגן המסך היקר, את מגן המסך הזול או פשוט את מגן המסך שהמוכר בחנות ממליץ עליו. ההחלטה הכי נכונה שתוכלו לעשות היא מחקר קטן ומקדים ולהגיע עם החלטה כבר כשאתם בפתח החנות, בצורה הזו תוכלו כבר לדעת מה האופציה הכי משתלמת בשבילכם בלי לבזבז כסף מיותר.  

האופציות הרגילות למגנים לאייפון 13

האופציה הראשונה שיכולה לעמוד בפניכם בעת בחירת מגן מסך לאייפון 13 היא מגן מסך הזכוכית הסטנדרטי אשר מגיע בעלות של 21.90 ש”ח ומציע שקיפות מצוינת, דבק שנותר לטווח ארוך, הגנה למסך הראשי מפני שריטות ושימור מהירות המגע (Touch) בתצוגה. עם זאת, כן יש לו מעט חסרונות שכוללים את העובדה שהוא אינו מכסה את המסך מקצה לקצה ומותיר חלק דק מאוד כדוגמת המגרעת שאינה מכוסה על ידו. 

מגן המסך השני אותו תפגשו הוא מגן מסך זכוכית מלא ובמקרה שלנו מדובר במגן מסך מלא של חברת Grip המייצרת עוד מגוון אביזרי סלולר נפרדים. כיאה לשמו ולעומת המגן הסטנדרטי, המגן הזה מגיע בעלות של 59 ש”ח אצלנו בשיפי ומכסה את המסך מקצה לקצה ואינו מותיר מקום חשוף כלל, כך שבכל נפילה התצוגה שבחזית מוגנת ב-100% על ידי מגן המסך. בדומה למגן הרגיל, גם כאן נראה שקיפות מצוינת, דבק חזק לטווח ארוך, שימור מהירות המגע והגנה מפני שריטות למסך.  

מגני מסך לאייפון 13 למתקדמים

גם מגן המסך של Skech יתחרה בהגנה על הסמארטפון שלכם, כשזה מגיע מסדרת ה-Frontier Glass של החבילה וגם הוא מציע מבנה מלא המכסה את התצוגה מקצה לקצה, כשהוא עמיד בפני שריטות ומציג פחות טביעות אצבעות על התצוגה. עלותו של המגן הזה מסתכמת ב-79 ש”ח, וכמובן שהוא מציע גם כן שקיפות מעולה וכולל גם ערכת התקנה בתוך האריזה המורכבת ממטלית אלכוהול רטובה לניקוי התצוגה, מטלית יבשה ומדבקות להסרת חלקיקי אבק לפני ההדבקה.  

לחברת PureGear יש לא פחות מ-3 מגני מסך שונים בשבילכם, כשכל אחד מותאם לצורך האישי שלכם במגן מסך. מגן המסך הראשון עשוי מסיליקון ומגיע כחלק מסדרת ה-Extreme Impact 2, כשלעומת זכוכית הסיליקון מציע לנו גמישות טובה יותר, מראה חלק ומגע מעט אחר עם תחושה שחלקנו נעדיף. עוד לעומת זכוכית – מגן סיליקון גמיש ואינו יכול להישבר, כך שאם אתם שונאים שמגן הזכוכית שלכם מתקלף מהצדדים לאחר שימוש, מגן הסיליקון אינו עושה את זה בעודו שומר גם כן על המסך מפני שריטות ועם שקיפות מירבית.  

מגן המסך Skech Frontier Glass
מגן המסך Skech Frontier Glass

זוג המגנים הנוספים אשר מיוצרים על ידי PureGear האמריקאית עשויים מזכוכית ושניהם מגיעים מסדרת ה-Advanced 3D Glass. על פי נתוני החברה, מגני הזכוכית שלה חזקים יותר פי 5 מהמתחרים, כשעובי הזכוכית שלה עומד על 0.4 מ”מ עם התאמה למגוון מגנים בשוק כך שבעת חיבור כיסוי, מגן המסך לא ייפרד מהמכשיר. גם כאן נקבל שקיפות מעולה, שימור יכולות המגע המקוריות והתאמה מעולה לאייפון. גם את מגן הזכוכית וגם את מגן הסיליקון ניתן למצוא במחיר של 79 ש”ח, מה שממקם אותם ראש בראש מול הזכוכית של Skech, כשהזכוכית של PureGear קיימת גם לאייפון 12 פרו מקס.

המגן השלישי והאחרון של PureGear לאייפון 13 שלכם מגיע במבנה זהה למגן הזכוכית הרגיל שלכם, אך עם יכולת מיוחדת אחת והיא שמירה על הפרטיות. לאחר התקנה של מגן הפרטיות, כל מה שמוצג על המסך שלכם נשאר אצלכם בלבד, מה שאומר שאם אנשים מסתכלים על האייפון מהצד, הם יראו מסך שחור בלבד ולא את התכנים עצמם. גם כאן מדובר בזכוכית יפנית באיכות גבוהה אשר על פי החברה חזקה פי 5 מהמתחרים, כשהיא עולה 89 ש”ח.  

המתחרה האחרון והנוצץ ביותר ברשימה הוא כמובן של חברת אוטרבוקס (Otterbox) המוכרת לרובנו, כשמגן הזכוכית לאייפון שלהם עושה שימוש בתערובת אלומינוסילקיט, כשהוא כולל מבנה דק וקל עם עיצוב קונטור מקצה לקצה, שקיפות מעולה, טכנולוגיית Reactive Touch לשימור איכות המגע וערכת התקנה כלולה באריזה בה תוכלו להניח את המכשיר בזמן ההתקנה. בנוסף, המגן מציע עמידות פי 2 טובה יותר בפני שריטות לעומת זכוכית סודה-ליים סטנדרטית ממנה מגני זכוכית רגילים עשויים, ועל מנת להימנע גם מקילופים בפינות, הפינות של מגן ה-Alpha Glass של אוטרבוקס מחוזקות ומחירו הכולל עומד על 109 ש”ח.   

מגן מסך Otterbox Alpha Glass
7 סוגי מגני מסך לאייפון 13 שיחסכו לכם כסף בכל נפילה

 

למגן מסך זכוכית לאייפון 13 פרו מקס של puregear במחיר מבצע לחץ כאן 

 

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן