Skip to Content Contact Us

ההגיון בהגנה – מגן מסך לסמארטפון

תחשבו על זה, אין דבר יותר הגיוני מאשר להתחדש בפלאפון חדש ומהיר ויחד איתו להתחדש במגן מסך שקוף ונקי לא? לצערנו התופעה הזו, אמנם צריכה להיות, אך היא עדיין לא מספיק פופולרית ולא מספיק מובנת מאליה. הרבה אנשים עדיין מתחדשים בפלאפון חדש, מחליטים לחסוך בעלויות נוספות ולכן מוותרים על קניית מגן מסך לסמארטפון שאמור להבטיח שהמסך יישאר בריא ושלם. וזאת, למרות שאף אחד לא נותן להם אחריות שבדרך חזרה מהקניון, או בדרך במשלוח מאי ביי, הטלפון לא יקבל מכה, יפול וחלילה (לא עלינו) ירסק את המסך למיליון רסיסים – דבר שימנע ממך באופן מיידי את האפשרות להשתמש בטלפון שכבר קנית, לקבל שיחות (או לפחות את האפשרות לענות לשיחה), להוציא שיחה ושלא נדבר על האפשרות להיכנס לפייסבוק או לשלוח הודעה באפליקציה כזו או אחרת. אז למה בכל זאת זה קורה? אולי החשיבות של רכישת מגן המסך לא מספיק ברורה? אולי העלות יקרה? אולי מדובר בכלל בסוג של עצלות? על כל השאלות האלו אפשר לענות בקלילות ובפשטות

14339939381120 800x800 600x600
מגן מסך לסמארטפון

המודעות לחשיבות מגן מסך לסמארטפון עוד לא נכנסה לתודעה של כולנו. ויותר מזה, חברות סלולר רבות הפיצו שמועות כי המסכים בטלפונים החכמים שלנו מיוצרים מזכוכית מיוחדת אשר חסינה מפני שריטות ואף הדגימו זאת באמצעות סרטונים באתר האינטרנט “יוטיוב” בו רואים אדם מעביר מפתח חד מקצהו אחד של המסך לקצה השני במסך הטלפון שלו – והתוצאה נקייה וללא שום שריטות. כנראה שזה נכון, אך מה קורה ברגע שהטלפון מאבד יציבות ונופל בזווית לא טובה על אובייקט קשיח כלשהו ונשבר? התשובה לשאלה הזו ע”י רוב האנשים תהיה “יש את הכיסוי של הטלפון”, אם כך, נחדד את השאלה, מה קורה אם הטלפון נופל בידיוק על קצה של אבן מחודדת שהיתה מונחת במקרה על הריצפה? דיי ברור לכולנו, ששום דבר לא יציל את הטלפון במקרה הזה, אבל מה שבטוח – מגן המסך בהחלט יפחית את המכה. כמה? אתם יכולים לבדוק ולשלוח לנו את התוצאה, אנחנו נשמח.

עכשיו תשאלו – ומה לגבי העלות? אז טוב ששאלתם, אצלנו באתר “שיפי” תוכלו למצוא מגיני מסך מסוגים שונים – מזכוכית מחוסמת וגם מסיליקון – אשר באים באופן מותאם על פי דגמים השונים של הטלפונים החכמים וכמו כן באים במחירים משתנים כאשר החזון של “שיפי” הוא להעניק לכם מחיר משתלם בידיוק כמו בחו”ל אבל במיקום הגיאוגרפי – ישראל. המחירים נעים סביב ה- 10 שקלים חדשים בלבד עבור כיסוי חדש ואיכותי!

ולגבי השאלה על העצלות, קצת קשה לנו לענות על כך באופן משביע רצון, אבל אנחנו דיי משוכנעים כי לאחר הסיבות שפירטנו בכתבה זו אין סיבה שהעצלות תמשיך לשלוט בכם, יאללה קומו מהספה, כנסו לקטגורית “מגני מסך” באתר שיפי ותתחדשו במגן מסך לסמארטפון שיבטיח לכם הגנה מושלמת לטלפון שאתם כל כך אוהבים. לימדו אותנו הרי שלא מתפשרים על דברים שאוהבים!

שיהיה שימוש בטוח לכולם! לכניסה למגוון מגני המסך באתר שיפי לחצו כאן

שירות הלקוחות של שיפי ישמח לעמוד לשירותכם בכל עת בטלפון 08-6494884

 

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן