Skip to Content Contact Us
מגן לאייפון 14: אלה 10 הכיסויים שאתם חייבים להכיר

מגן לאייפון 14: אלה 10 הכיסויים שאתם חייבים להכיר

ה-iPhone 14 הוא אחד הסמארטפונים הפופולריים ביותר בשוק כיום, וככזה, אין זה מפתיע שיש שפע של כיסויים זמינים כדי להגן ולשפר אותו. היום נעבור על איך למצוא את המגן הטוב ביותר לאייפון 14 עבורכם ועל 10 מהמגנים הטובים ביותר לאייפון 14, כולל אפשרויות של מותגים פופולריים כמו Otterbox, Apple ו-Gear4.

מגן לאייפון 14: Otterbox

Otterbox Defender

המגן הראשון ברשימה הוא Otterbox Defender. הכיסוי הזה מיועד למי שזקוק להגנה מקסימלית לאייפון 14 שלו. הוא כולל עיצוב דו שכבתי הכולל מעטפת פוליקרבונט וכיסוי מגומי סינטטי, יחד עם מחזיק לחגורה מפוליקרבונט. השילוב הזה של החומרים מספק הגנה מעולה מפני נפילות, שריטות ונזקים פוטנציאליים אחרים.

ה-Otterbox Defender XT דומה ל-Defender, אך הוא מציע כמה תכונות נוספות כמו תמיכה בטכנולוגיית ה-MagSafe. יש לו עיצוב דו-שכבתי הכולל מעטפת פוליקרבונט וכיסוי מגומי סינטטי. המגן הזה מספק הגנה מעולה מפני נפילות, שריטות ונזקים אפשריים אחרים בדומה לדיפנדר הרגיל, אך הוא משלב תמיכה ב-MagSafe ומגיע בצבעים שחור ושקוף.

Otterbox Symmetry

הכיסוי הבא הוא Otterbox Symmetry. המגן הזה קצת יותר דק וחלק יותר מה-Defender, אבל הוא עדיין מציע שפע של הגנה. יש לו עיצוב דו-שכבתי המשלב מעטפת פוליקרבונט עם כיסוי מגומי סינטטי. מה שמספק איזון טוב של הגנה וסגנון אלגנטי.

כיסוי ה-Symmetry מספק איזון טוב של הגנה וסטייל, כשהוא מאפשר לכם להגן על האייפון 14 שלכם מבלי לוותר על העיצוב המלוטש שלו. לכיסוי יש גם גזרות מדויקות המספקות גישה קלה לכל הכפתורים, היציאות והחיבורים של האייפון שלכם.

תכונה מעולה נוספת של כיסוי Symmetry היא התאימות שלו לטכנולוגיית Face ID של האייפון 14. לכיסוי יש התאמות מדויקות המאפשרות לכם לפתוח בקלות את הטלפון שלכם באמצעות זיהוי פנים. זה אומר שאתם יכולים ליהנות מהנוחות והאבטחה של Face ID מבלי שתצטרכו להסיר את הכיסוי שלכם.

כיסוי Otterbox Symmetry שקוף לאייפון 14
כיסוי Otterbox Symmetry שקוף לאייפון 14

Symmetry+ MagSafe

ה-Otterbox Symmetry Plus כולל תמיכה ב-MagSafe ולוקח את הדברים צעד קדימה, כשהוא מציע הגנה אפילו יותר טובה עבור האייפון 14 שלכם. יש לו עיצוב דו-שכבתי הכולל מעטפת פוליקרבונט וכיסוי מגומי סינתטי בדומה לגרסת הסימטרי הרגילה, כך שזה הוא הכיסוי המושלם למי שצריך הגנה נוספת לאייפון 14 שלו יחד עם תמיכה בטכנולוגיית ה-MagSafe.

אחד המאפיינים הבולטים של כיסוי ה-Symmetry Plus הוא התאימות שלו לטכנולוגיית MagSafe של האייפון 14. זה מאפשר לכם לחבר ולנתק בקלות את הטלפון שלכם ממגוון אביזרים, כגון משטחי טעינה אלחוטיים ותושבות מגנטיות לרכב. לכיסוי יש גם פלטת מתכת מובנית המאפשרת להשתמש בו עם מעמדי טלפון מגנטיים ואביזרים נוספים תומכי MagSafe.

כיסוי ה-Symmetry של אוטרבוקס זמין גם במגוון צבעים, מה שמאפשר לכם לבחור את זה שמתאים בדיוק לסגנון האישי שלכם. האפשרויות כוללות שקוף, שחור, כחול, סגול ועוד. זה אומר שאתם יכולים למצוא מגן שמתאים לאייפון 14 שלכם ומתאים לטעם האישי שלכם.

לסיכום, כיסוי ה-Otterbox Symmetry הוא בחירה מצוינת לאלו שמחפשים להגן על האייפון 14 שלהם. העיצוב הדק והמסוגנן שלו, התאימות ל-MagSafe ו-Face ID ומגוון אפשרויות הצבע הופכים אותו לבחירה מעולה עבור משתמשי אייפון 14 רבים. בסך הכל, מגן Symmetry הוא שילוב נהדר של הגנה וסגנון שישאיר את האייפון 14 שלכם במיטבו.

Otterbox React

ה-Otterbox React הוא מגן דק וקל משקל המציע הגנה טובה לאייפון 14 שלכם תוך שמירה על סטייל. יש לו עיצוב דו-שכבתי הכולל מעטפת פוליקרבונט וכיסוי מגומי סינטטי. הכיסוי הזה מושלם עבור אלה שרוצים להגן על האייפון 14 שלהם מבלי להוסיף יותר מדי נפח, כשהוא משלב את 2 החומרים לתוך יציקה אחת של מגן דק ואלגנטי.

כיסוי Otterbox React לאייפון 14
כיסוי Otterbox React לאייפון 14

מגן מקורי לאייפון 14

כיסוי הסיליקון המקורי של אפל הוא אופציה מצוינת למי שרוצה כיסוי שמיוצר על ידי אותה חברה שייצרה את האייפון 14 שלהם. הוא עשוי מסיליקון רך למגע המספק הגנה טובה מפני נפילות ושריטות. למגן יש גם בטנת מיקרופייבר שעוזרת להגן על הגימור של האייפון 14 שלכם.

מגן העור המקורי של אפל לאייפון 14 הוא עוד אופציה מצוינת של החברה שייצרה את האייפון שלכם. הוא עשוי מעור איכותי המעניק הגנה מעולה מפני נפילות ושריטות. למגן יש גם בטנת מיקרופייבר שעוזרת להגן על הגימור של האייפון 14 שלכם.

Gear4

ה-Gear4 Milan Snap הוא כיסוי דק ומסוגנן המציע הגנה טובה לאייפון 14 שלכם. יש לו עיצוב אשר עושה שימוש בחומר ה-D3O הייחודי אשר הופך לקשיח יותר בעת קבלת מכה וחוזר להיות רך במצבו הניטרלי. המגן כולל גם תמיכה בטכנולוגיית ה-MagSafe ומציע מבנה דק ואלגנטי אך חזק וכזה שיעמוד בנפילות תודות לחומר ה-D3O.

Raptic

ה-Raptic Shield הוא כיסוי קשיח המספק הגנה מצוינת לאייפון 14 שלכם. יש לו עיצוב תלת-שכבתי הכולל מעטפת פוליקרבונט, מסגרת אלומיניום חזקה וכיסוי מגומי רך לבלימת זעזועים. הכיסוי הזה מושלם למי שצריך הגנה מקסימלית לאייפון 14 שלו כשהוא גם חזק וגם לא מתפשר על הסטייל.

לבסוף, יש גם את ה-Raptic Slim. המגן הזה מיוצר גם כן על ידי Raptic, אבל הוא קצת יותר רזה וקל משקל. יש לו עיצוב חד-שכבתי הכולל מעטפת TPU קשיחה אך גמישה לבלימת זעזועים. הכיסוי הזה מושלם עבור אלה שרוצים להגן על האייפון 14 שלהם מבלי להוסיף יותר מדי עובי.

מגן לאייפון 14: סיכום

יש הרבה כיסויים נהדרים זמינים לאייפון 14. בין אם אתם צריכים הגנה מקסימלית, עיצוב דק ומסוגנן, או משהו באמצע, יש ברשימה הזו כיסוי שיתאים לצרכים שלכם. ה- Otterbox Defender, Symmetry ו-Defender XT הם כולם בחירה מצוינת למי שזקוק להגנה מקסימלית, בעוד ש- Otterbox React וכיסויי הסיליקון והעור של אפל הם אופציות טובות למי שרוצה עיצוב דק ומסוגנן.

ה-Gear4 Milan Snap וה-Raptic Shield ו-Slim הם גם בחירה מצוינת למי שרוצה הגנה טובה מבלי להוסיף יותר מדי נפח לאייפון 14 שלהם. בסופו של דבר, המגן הטוב ביותר לאייפון 14 שלכם יהיה תלוי בצרכים וההעדפות האישיות שלכם.

לעוד חדשות מעניינות, קופונים שווים והטבות סודיות בקרו בעמוד הפייסבוק או הטלגרם שלנו!

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן