Skip to Content Contact Us
כיסוי מקורי לאייפון 13 בהתאמה אישית - האם יש "חיה כזאת"? 

כיסוי מקורי לאייפון 13 בהתאמה אישית – האם יש “חיה כזאת”? 

ישנו אוקסימורון מאוד מוזר, לפיו בני האדם מוציאים אלפי ₪ לשם רכישת אייפון 13, אבל כשזה מגיע לאביזרים שלו, בפרט כיסוי מקורי לאייפון 13 בהתאמה אישית, שם מתחילים לחסוך ובוחרים את הכי זול, משום מה. יש מי שאפילו נמנע מלקנות בכלל כיסוי לאייפון 13, מתוך התואנה כי הוא מסורבל מדי. אבל יש להבין, כי ללא הכיסוי המקורי והמתאים של אייפון 13, הוא יהיה יותר מועד לניפוץ המסך, לשברים ולשריטות. אפשר להשיג כיום מנעד רב של כיסויים מקוריים לאייפון 13, בעיצובים ובהדפסים מרשימים, ותג המחיר שלהם ממש לא בשמיים.

מה מציע לכם כיסוי מקורי לאייפון 13? 

מרבית המארזים של כיסוי מקורי לאייפון 13 כוללים מעין כיסים, שניתן לשמור בהם למשל – כרטיסי אשראי, כסף מזומן או מפתחות, וכיוצא בזה. ויש חלק מהם עם סוג של כיסים חיצוניים, שמייתרים את הנשיאה של ארנק בכלל. בנוסף לכך, יש כיסויים מקוריים של אייפון 13 שמגיעים עם מעמדים או עם תושבות מיוחדים, וניתן להניח את הנייד על גבי שולחן או מיטה, ולהתאים אותו בזווית נוחה בזמן שצופים בסדרת טלוויזיה אהובה. 

כאשר אתם תרים אחרי כיסוי מקורי לאייפון 13 בהתאמה אישית, משמעותי לחפש כיסוי חזק, שבאמת יהיה מסוגל להגן על הטלפון הנייד שלכם, ובמקביל שיהיה מעוצב להפליא. באם לא תבחרו בכיסוי המקורי של האייפון 13, תצטרכו להתפשר על כיסוי סטנדרטי, שיהיה דק למדי ויגן על צדי וגב המכשיר, ויותיר את המסך נגיש לגמרי. מדובר בכיסויים מאוד פשוטים, עם מקדם הגנה זניח ביותר. 

כיסוי לאייפון 13 מקורי (תמונה: אפל)
כיסוי לאייפון 13 מקורי (תמונה: אפל)

האם אפשר למצוא כיסוי מקורי לאייפון 13 מותאם באופן אישי? 

אתם בהחלט יכולים למצוא כיסוי מקורי לאייפון 13 מותאם באופן אישי לפי הצרכים שלכם, כמו לדוגמה – במידה וחשוב לכם שהטלפון הנייד ישרוד כל מיני נזקים פיסיים, כי אז תבחרו בכיסוי מחוספס וקשיח. באם תבחרו באופציה הזאת, תוכלו להגדיר מחדש את הסגנון הייחודי שלכם, ועל הדרך להגן על הטלפון הנייד שלכם מפני כל נפילה, שריטה או מהמורה, וכן תגנו עליו מפני הצטברות של מים או אבק.  

מה מוצע בקטגוריה של כיסוי מקורי לאייפון 13? 

כיסוי מקורי לאייפון 13 מסייע בהגנה על המכשיר הנייד מפני קבלת שריטות או סדקים, ומפני נפילות. בעוד שיש כיסויים לאייפון 13 שלא ישימים בפני כל נזק, נציג בפניכם כעת את אלו שכן יגנו עליו מפני כל נזק או שריטה, מה שבהחלט יהיה שווה את ההוצאה הכספית שלכם, ונציג לראווה את הכיסוי המקורי לאייפון 13, הלא הוא הכיסוי השחור אפל סיליקון – 

כיסוי לאייפון 13 מקורי (תמונה: אפל)
כיסוי לאייפון 13 מקורי (תמונה: אפל)
  • כיסוי מקורי זה תוכנן והן נבנה באופן מובהק שלא יכביד על הטלפון הנייד, ומאפשר שימוש ולחיצה בקלות על כפתור וכפתור בו. 
  • הכיסוי לאייפון 13 הזה עוצב באופן מדויק באמצעות אפל, על מנת שיתאים ברמה האידיאלית לטלפון החכם. 
  • השכבה הפנימית שלו יוצרה באופן מסיבי מיקרופייבר, אשר מגנה על הטלפון הסלולרי מפני שריטות. 
  • הכיסוי המקורי הנ”ל צלח אלפי שעות של בדיקות קפדניות, באופן הזה שהוא גם מחמיא למכשיר הנייד, ואף מגן עליו באופן הכי מוצלח. 
  • השכבה החיצונית של הכיסוי המקורי הלה עשויה מסיליקון נעים למגע. 
  • הכנסו גם לדף הפייסבוק שלנו ותהנו ממגוון הטבות ומבצעים

 

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן