Skip to Content Contact Us
כל מה שרציתם לדעת על כיסוי מקורי לאייפון 13 ולא שאלתם עד היום

כיסוי מקורי לאייפון 13 כל מה שרציתם לדעת ולא שאלתם עד היום

כל בר דעת כבר השכיל כיום להבין, כי כיסוי מקורי לאייפון 13 שומר בוודאות על בטיחותו, תוך כדי הצגת מראה מלבב. בוודאי יצא לכם לא פעם במרוצת השנים להפיל או לגרום נזק לטלפון הנייד שלכם, ולכן אתם מבינים עד כמה שזה חשוב להגן עליו. בעוד האייפון 13 נראה כה מבריק, אלגנטי וחכם כבר למן ההתחלה, זה רק חיוני והכרחי שתרצו להגן עליו.

האם מגן מקורי לאייפון 13 בהכרח יגן עליו מפני כל גרימת נזק? 

הבעיה הכי שכיחה של טלפונים ניידים, שבעקבותיה “תרוצו” לחנות לתקן אותם, הינה בעקבות ניפוץ של מסך הזכוכית. זה ידוע כי מסך הטלפון החכם מועד לפורענות בשל התנפצות המסך, במיוחד במידה ונקודת הפגיעה נמצאת בפינה שלו, שיש בה את הכוח שמופעל על הזכוכית בעוצמה יותר רבה. על מנת ליהנות מרמת הגנה בסיסית של הטלפון הנייד שלכם, טוב תעשו באם תרכשו עבורו כיסוי לאייפון 13 שעשוי מחומר שמסוגל לספוג זעזועים, כדוגמת – גומי או סיליקון, אשר אמון על כיסוי של הפינות שבפאתי המכשיר הנייד.  

קל וחומר שהבחירה שלכם צריכה להתייחס לשאלה איפה וכיצד אתם עושים שימוש באייפון 13? כאשר, למשל – במידה וצפויות לטלפון הנייד רק נפילות קלות או מכות פה ושם, כי אז כיסוי דק בהחלט מקובל. 

כיסוי מקורי לאייפון 13 (תמונה: אפל)
כיסוי מקורי לאייפון 13 (תמונה: אפל)

האם מגן לאייפון 13 יכול להגן עליו מפני נזקי רטיבות? 

למרות שזה פחות נפוץ שאייפון 13 יופץ במים, תאונות תמיד יכולות להתרחש בפרט בעונת הקיץ, שנהוג יותר ללכת לבריכת השחייה או לים. לפיכך, בחירה של כיסוי לאייפון 13 ומסיבי בהחלט יכולה להתכתב בהצלחה עם קו הגנה ראשון על הטלפון הנייד שלכם בפני חדירה בלתי רצויה של מים. 

מה הם הסוגים הנפוצים של כיסוי מקורי לאייפון 13? 

חרף העובדה שלאורה חברת אפל עדיין מחזקת את האייפון 13 עם זכוכית קשיחה מאחורה, וביחד עם טכנולוגיית CERAMIC SHIELD מלפנים, אתם חייבים לשקול ברצינות לצרף עוד מספר אמצעים, על מנת להבטיח שימוש ממושך במכשיר, שיש בו כיסוי לאייפון 13 קשיח. ועל כן הבה נצלול יחדיו לעולמו של כיסוי לאייפון 13 – 3 SE שחור OTTER BOX הכיסוי הכי חזק בעולם

כיסוי מקורי לאייפון 13 (תמונה: אפל)
כיסוי מקורי לאייפון 13 (תמונה: אפל)
  • כיסוי מקורי זה מגן באופן חזקן על כפתורי ההפעלה והפתחים, כמו גם על המסך של אייפון 3, וזאת על ידי חומר ייעודי שמאפשר לחיצה בנינוחות על לחצן ההפעלה או על הווליום. 
  • החברה מוכרת לכל בזכות הכיסויים העמידים והכי איכותיים לטלפונים ניידים, ועברה בהצלחה את מבחני הריסוק של הצבא בארצות הברית. 
  • כיסוי זה מכסה בצורה מושלמת את כל קצוות האייפון 13 ושומר עליו בצורה אידיאלית. 
  • הכיסוי הנ”ל מאפשר גישה באופן חופשי לכל הכפתור. 
  • מדובר אודות כיסוי דקיק, שנושא משקל מועט, עם חומרים מאוד עמידים, שמחזיקים מעמד לטווח הרחוק. 
  • הכיסוי המקורי שלעיל מורכב ממעטפת חיצונית דקיקה מפוליקרבונט קשיח, וכן מריפוד פנימי נעים למגע, שמסוגל לשמור ולהגן על הטלפון הנייד בזמן של נפילה. 
  • הכיסוי הזה מספקה הגנה במלואה על האייפון 13. 
  • בואו לבקר אותנו בעמוד הפייסבוק ולהנות מהטבות ומבצעים

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן