Skip to Content Contact Us
כיסוי לגלקסי S23 (צילום: יח"צ)

כיסוי לגלקסי S23 – כל מה שאתם צריכים לדעת

רק לפני מספר ימים סמסונג הכריזה על סדרת ה-Galaxy S23 אשר תוביל אותנו אל תוך 2023, וזו שנה נוספת בה אנחנו מסתובבים עם מכשירים יקרים במיוחד שמוקפים בזכוכית גם מאחורה וגם מקדימה. זו לא הפתעה שהדבר הראשון שאנחנו עושים אחרי הרכישה של המכשיר זה לחפש כיסוי לגלקסי S23 שיעטוף אותו, אך כיום ישנם עשרות אם לא מאות אפשרויות של כיסויים לגלקסי S23, מה שאומר שאנחנו צריכים לבדוק קודם איזה אחד יהיה הכי טוב עבורנו.

כיאה לשוק בו יש מגוון אפשרויות לבחירה, כמובן שנרצה לדעת אילו אפשרויות מתאימות לנו ואלו אפשרויות פחות. השאלה הראשונה אותה נצטרך לשאול היא מה אנחנו מחפשים מהכיסוי? האם אנחנו רוצים שהוא יהיה חזק מאוד ויגן על המכשיר בכל נפילה? או שאנחנו לא אנשים שמפילים את המכשיר יותר מידי וגם כיסוי דק יכול לעשות לנו את העבודה ובעיקר לשמור על המכשיר מפני שריטות ובלאי יום-יומי?

כיסוי לגלקסי S23: הכירו את האפשרויות

Otterbox Symmetry

לאחר שענינו על מספר שאלות בסיסיות, אפשר להתקדם לעניין המרכזי ולהכיר את האפשרויות שמחכות לנו. בראש ובראשונה כדאי לדעת שהמותג המוביל כיום את שוק הכיסויים הוא אוטרבוקס (Otterbox), וככזה, הוא גם מציע מגוון אפשרויות בדמות כיסוי לגלקסי S23 שיאפשרו לנו להגן על המכשיר בצורה הטובה ביותר ובעיקר בדרך כזו שמתאימה לנו.

הסדרה הפופולרית ביותר של המותג נקראת סימטרי (Symmetry), וזו נמכרת בארץ לסדרת הגלקסי S23 בצבעים שחור, שקוף, שקוף נצנצים, בז’ וסגול. כיסוי הסימטרי של אוטרבוקס פופולרי במיוחד בעיקר בעקבות העובדה שהוא מצליח לשלב בין היותו כיסוי חזק שעמיד בפי 3 יותר נפילות מהסטנדרט הצבאי MIL-STD-810G, לכזה שלא מכביד יותר מידי על המכשיר ומאפשר לכם להחזיק אותו בנוחות.

כיסוי לגלקסי S23 (צילום: יח"צ)
כיסוי לגלקסי S23 (צילום: יח”צ)

הכיסוי עצמו עשוי מפוליקרבונט קשיח וגומי סינטטי, כשתפקיד הפוליקרבונט הוא למנוע שבר בזמן נפילה בכך שהוא הודף כל אובייקט שיבוא במגע עם המכשיר באמצעות האופי הקשיח שלו, בזמן שהגומי הסינטטי נמצא במערך כדי לבלום זעזועים ולפזר את עוצמת המכה כך שהמכשיר לא יספוג אותה והזכוכית לא תישבר.

בין היתר, הכיסוי לא מפריע לגלישה ברשת הדור החמישי (5G), תומך בטעינה אלחוטית וכולל גם הגנה למצלמות שמאחור ולתצוגה שמלפנים דרך שימוש בשוליים שעולים גבוה יותר מפני השטח ומגנים על המצלמות והתצוגה בעת נפילה. אם זה לא מספיק, אוטרבוקס גם דואגת לסביבה עם הכיסויים הללו ומשתמשת ביותר מ-50% של פלסטיק ממוחזר לייצור שלהם.

לכל המאפיינים שציינו אפשר להוסיף שבמידה ורכשתם מאיתנו את הכיסוי בגרסה השקופה שלו (או בגרסת השקוף נצנצים), תקבלו גם אחריות לשנה שאומרת שתוכלו להגיע אלינו ולהחליף את הכיסוי ללא עלות בכל פעם שהוא מצהיב.

Otterbox React

אם קראתם על האוטרבוקס סימטרי וזה נשמע לכם אחלה אבל עדיין לא לטעמכם, יש מצב שסדרת ה-React של אוטרבוקס היא מה שאתם מחפשים. כיסוי הריאקט לגלקסי S23 מכוון לאלו מאיתנו שמחפשים כיסוי דק אבל כזה שעדיין לא מתפשר על העמידות וישמור לנו על הטלפון בעת נפילה, אמנם לא כמו סדרת הסימטרי, אך עדיין בצורה טובה יותר לעומת המון אפשרויות אחרות בשוק.

את הכיסוי עצמו אפשר להשיג בצבעים שקוף, שקוף נצנצים, שקוף עם מסגרת שחורה ושקוף עם מסגרת סגולה. המגן עצמו דק למדי כך שלא ממש מרגישים אותו על המכשיר, הוא עמיד בפני נפילות ושריטות בסטנדרט הצבאי MIL-STD-810G, לא פי 3, אך עדיין עומד בסטנדרט. הכיסוי בנוי מתוך שילוב של פוליאוריתן יחד עם גומי סינטטי, כשתפקיד הפוליאוריתן הוא לשמור על המכשיר בעת נפילה ולפזר את עוצמת המכה תוך הרחקה שלה מהמכשיר עצמו.

הגומי הסינטטי משולב גם הוא לתוך המגן במטרה לבלום את הזעזוע מהנפילה ולהגן על המכשיר מפני שריטות. בין היתר, גם כאן נמצא תמיכה בגלישה ברשת הדור החמישי (5G), בטעינה אלחוטית וגם כאן אנחנו מקבלים הגנה למצלמות שמאחור ולמסך שמלפנים, אך השוליים שכאן עולים מעט פחות לגובה לעומת סדרת הסימטרי כך שעדיין נקבל הגנה אך לא באותה הרמה במטרה לשמור על פרופיל דק ככל הניתן.

Toiko CaZa

אם אתם מחפשים להגן על הגלקסי החדש שלכם אבל הוצאתם את כל הכסף על המכשיר ושכחתם מנושא הכיסוי, המגן של טויקו יכול להוות אחלה אפשרות עבורכם כשהוא מציע הגנה מעולה בתג מחיר נמוך יותר מהאוטרבוקס. הכיסוי של טויקו לגלקסי S23 עשוי מ-2 שכבות בדומה לסדרת הסימטרי של אוטרבוקס, אך בזמן שבאוטרבוקס משתמשים בפוליקרבונט ובגומי סינטטי, טויקו משתמשים בפוליקרבונט וב-TPU על מנת להגן על המכשיר שלכם.

כיסוי Toiko לגלקסי S23 (צילום: יח"צ)
כיסוי Toiko לגלקסי S23 (צילום: יח”צ)

ההבדל בין גומי סינטטי ל-TPU נמצא בכך שגומי סינטטי מתאפיין בגמישות מעולה, עמידות מצוינת באופן כללי ובפני חום או כימיקלים, בעוד ש-TPU מתאפיין בעמידות מעולה בפני שחיקה, קריעה וגמישות גבוהה בטמפרטורות נמוכות.

השכבה הפנימית של הכיסוי היא כאמור TPU כפי שכבר ציינו, בעוד שהשכבה החיצונית שלו היא פוליקרבונט, כשזה מיועד להדוף כל אובייקט שבא במגע עם המכשיר ולמנוע שבר. הטקסטורה שעל גבו של הכיסוי חלקה בדומה לכיסוי הסימטרי של אוטרבוקס, כך שבאופן כללי מבנה המגן די דומה לאוטרבוקס, כשאת הכיסוי הזה אפשר למצוא בצבעים שחור, ורוד ואפור.

Toiko X-Guard

במידה והגעתם עד כאן ועדיין לא מצאתם את המגן שמתאים לכם, ייתכן כי ה-X-Guard של טויקו יפתור לכם את הבעיה. בצורה דומה לשאר הכיסויים לגלקסי S23 שהצגנו כאן, גם הכיסוי הזה עשוי מפוליקרבונט ומ-TPU, אך לעומת כיסוי ה-CaZa, כאן אנחנו מקבלים טקסטורה מחוספסת יותר בגב הכיסוי מה שאומר שהוא פחות יחליק לכם מהיד גם אם אתם לובשים כפפות או מחזיקים את המכשיר בידיים רטובות.

מבנה הכיסוי דומה מאוד באופן כללי לכיסוי ה-Toiko CaZa, כך שבשניהם יוצא שאתם מקבלים הגנה מעולה למכשיר גם מלפנים וגם מאחור עם שוליים שעולים גבוה יותר מפני התצוגה ומפני המצלמות שמאחור.

מגן Toiko לגלקסי S23 (צילום: יח"צ)
מגן Toiko לגלקסי S23 (צילום: יח”צ)

כיסוי לגלקסי S23: סיכום

לאחר שעברנו על מגוון אפשרויות עבור כיסוי לגלקסי S23, אנחנו כבר מבינים כי כיום אפשר למצוא כיסויים חזקים ממגוון רחב של מותגים ולא בהכרח ממותג אחד, ושיש גם כיסויים אשר עשויים משכבה אחת ויש כאלו שעשויים מ-2 שכבות, זה לא אומר שאחד יותר טוב מהשני, אלא שכל אחד מכוון לקהל יעד אחר של אנשים.

כך או כך, אם אתם מחפשים כיסוי חזק ואמין שיעמוד בנפילות של חיי היום-יום והרבה יותר, כיסוי הסימטרי של אוטרבוקס לגלקסי S23 יעשה עבורכם עבודה מצוינת כשתג המחיר שלו עומד על 145 ש”ח בלבד במקום 199 ש”ח, בזמן שאם אתם מחפשים אופציה זולה יותר שעדיין תגן לכם על המכשיר תוכלו לבחור דווקא בכיסוי ה-Toiko CaZa שמגיע במגוון צבעים ונמכר ב-79 ש”ח במקום 99 ש”ח. בכל אופן, אתם יכולים להיות בטוחים שאצלנו בשיפי תוכלו למצוא את המגוון הרחב ביותר של כיסויים לגלקסי S23.

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן