Skip to Content Contact Us
אוטרבוקס סימטרי מול אוטרבוקס דיפנדר

מה ההבדל בין Otterbox Defender ל Otterbox Symmetry

כיסויים otterbox לאייפון 13 ההשוואה של אתר שיפי (משווק רשמי בישראל)

אם אתם מבלים את זמכם בחוץ, נוהגים להפיל את האייפון שלכם, בדיוק התחדשתם לילד, ברור שתירצו את ההגנה הטובה ביותר. כאן נבחון את הSymmetry והDefender, שני ליינים של כיסויים מצוינים מבית חברת Otterbox הנחשבת למותג ההגנה הקשוח ביותר בעולם! (כבר מעל 10 שנים ש otterbox מעבירים את כל הכיסויים שלהם מבחני ריסוק יחד עם צבא ארצות הברית)

שנת 2021 וכולנו עם סמארטפונים עלינו בכל רגע נתון, אם לשמש כטלפון, כשעון או מחשב קטן, הוא תמיד איתנו נאמנה וכך יש לשמור עליו, שכן הוא קריטי לנו למצבי חירום שיגרתיים ולא שיגרתיים כאחד.

בשביל שהאייפון 13 יישב בכיסנו ללא דאגה צריך לבחור לו את הכיסוי הטובה ביותר, בין אם אתה רץ, מטייל או מטפס, Otterbox נועדו בשבילך!

כאן נבחן – עיצוב, מחיר ויכולת השמירה על הטלפון ונעזור לך להחליט על המוצר הטוב ביותר בשבילך.

אתם תמיד מוזמנים להיכנס לאתר של otterbox העולמית ולהתרשם

השוואה בין כיסויי Otterbox

• בעוד שהSymmetry יותר דק וחלק למגע, הDefender מגיע יותר מקיף וקשוח,
•  הכיסוי הSymmetry נמכר בזול יותר מהDefender (אנחנו בשיפי מוכרים את כיסויי otterbox במחיר הזול בארץ)

• הSymmetry מציע עיצובים יותר מגוונים ומעוצבים מאשר הDefender שמגיע עם מספר עיצובים מצומצם.
• יותר קל להתקין את הSymmetry,

בשלב זה אתם בטח חושבים ״למה לי לקחת את הDefender כאשר הSymmetry מציע כל כך הרבה אופציות בזול יותר?״, טוב תיכף נבחן את ההבדלים מעבר למהותם הבסיסית כך שתזכו לקבל החלטה נבונה בנוגע לשמירה על המכשיר שלכם.

העיצוב של הכיסויים של otterbox

למזלינו עם Otterbox אין צורך לבחור בין עיצוב ליעילות, ובכל זאת מספר החלקים בDefender מציע הגנה טובה יותר לאייפון 13 שלכם.
הSymmetry מעוצב דק, חלק וקליל הרבה יותר מהDefender, אך הDefender זוכה להציע הגנה מקיפה וחוסמת לטלפון שלכם ובעזרת חומריו, ביניהם גומי, בא במגע לתפארת עם הטלפון שלכם וככה שומר עליו יציב במקום אך לא מדי כדי שהמגן ייספוג את המכה במקום המכשיר.
תיזכו במספר עיצובים מגוון יותר של הSymmetry, ביניהם – שחור, שקוף, פאטרנים ואפילו בסיגון דיסני. עם. זאת הDefender מגיע במספר צבעי בסיס ביניהם, כחול, אפור ושחור.
בשל גודלו יש לציין שהDefender גם שוקל מעט יותר.

טקסטורה:
הSymmetry מגיע עם צדדים עשויי גומי וגב פלסטיק להתעסקות חלקה יותר בטלפון אך בשל הפלסטיק יש להיזהר מלחות. לעומת זאת, הOtterbox Defender אם כי פחות נוח להתעסקות ( הוצאה מהכיס או התיק ) בשל גודלו ומספר חלקיו מגיע גב גומי ככה שמחזיק נוח יותר ביד. בנוסף, לא לשכוח הDefender מגיע גם עם מאחז לחגורה ככה שבכלל אינו חייב להיכנס לכיס.

ולפינאלה, כיצד הם משתווים ככיסוי לאייפון 13?

כל כיסויי Otterbox ״זוכים״ למבחנים המחמירים ביותר בתחום חשיפה לUV, טמפרטורות קיצוניות, מיקום בכיס, שריטות, מכות ומבחני נפילות כך שיתאימו לכל סטנדרט.
קל מאוד לטעות כאשר מחפשים הגנה אופטימלית ולפעמים תגלו שדווקא תעדפו, סטייל ונוחות על ההגנה הטובה ביותר. בכל מיקרה בOtterbox, במיוחד בין הSymmetry לDefender הפשרות ברורות לעין ולכן אלא אם אתה זקוק להגננה בעבודה, טיול כלשהו, טיפוס הרים וכל פעילות שעשויה להפיל את הטלפון המגן המומלץ בעיניי הכותב הוא מגן מליין הSymmetry של מותג המגינים הגדול בעולם – Otterbox.

כיסוי Otterbox Defender לאייפון 13
כיסוי Otterbox Defender לאייפון 13
otterbox לאייפון 13
otterbox לאייפון 13

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן