Skip to Content Contact Us
כיסויים שקופים לאייפון SE

כיסויים שקופים לאייפון SE שאתם חייבים להכיר

יש שיאמרו שכיסויים שקופים הם הכיסויים הטובים ביותר למכשיר, זאת עקב העובדה שחלקם יכולים להגיע במבנה דקיק, חלקם במבנה עבה וחלקם ישלבו מאפיינים משני העולמות. בנוסף, הכיסויים השקופים מראים בצורה הטובה ביותר את המבנה והצורה האמיתיים של המכשיר, ואם רכשתם אייפון בצבע ייחודי, זו היא הדרך הכי טובה להנות מהצבע שלו.

כיסויים שקופים לאייפון SE ניתן למצוא ממגוון חברות, כשחלקם קשיחים יותר, חלקם גמישים, חלקם עם נצנצים וחלקם בלי. החברות בהן נעסוק היום הן Otterbox, Skech ו-Nanox, אשר מייצרות כיסויים שקופים לאייפון SE שמגיעים ללא פשרות על חוזק ומציעים עוד מגוון מאפיינים כמו כפתורים בולטים, שוליים העולים מעל התצוגה ויותר מכך. מעבר לכך, חשוב לדעת כי כל המגנים של דגמי האייפון 7/8 מתאימים באופן מושלם גם לאייפון SE החדש.

Otterbox שקוף לאייפון SE

המגן השקוף של אוטרבוקס לוקח חלק מסדרת ה-Symmetry של החברה, כך שהוא מציע מבנה אשר עבר יותר מ-238 שעות של בדיקה על טווח של יותר מ-24 מבחנים שונים. הכיסוי כולל גם את תו האיכות Drop Plus של אוטרבוקס וגם מציע מבנה שקוף לחלוטין המאפשר לראות את המכשיר בקלות בכל מצב ואחיזה.

לעומת שאר המגנים של אוטרבוקס מסדרת ה-Defender וה-Commuter, סדרת ה-Symmetry מאזנת בין חוזק לנוחות, כך שמדובר בכיסוי שיגן על המכשיר שלכם בכל נפילה מחדש, אך לא יכביד עליו בצורה שתעיב על חווית השימוש. אוטרבוקס משתמשים בשילוב של גומי סינטטי ופוליקרבונט יחד, כשגומי הוא סופג הזעזועים בנפילה והפוליקרבונט הוא חלקו הקשיח המגן על המכשיר.

בנוסף לכיסוי השקוף הרגיל, אוטרבוקס מציעה גם כיסוי שקוף באותו מבנה ורמת חוזק בדיוק, אך עם נצנצים המוטמעים בגבו ומעניקים מראה יוקרתי ומבריק. הנצנצים מוטמעים בתוך הפוליקרבונט עצמו, כך שהם לא יכולים ליפול מהמגן או להידבק לידיים, בנוסף, החברה שומרת על המראה האלגנטי בכך שהיא משלבת את הנצנצים רק בגבו של הכיסוי ולא במסגרתו שעולה מעל המסך.

לצפייה בכיסוי Otterbox Symmetry שקוף לאייפון SE לחצו כאן.

לצפייה בכיסוי Otterbox Symmetry נצנצים שקוף לאייפון SE לחצו כאן.

Skech שקוף לאייפון SE

יחד עם אוטרבוקס המציעה מגנים חזקים במיוחד, נפגוש גם את המותג הפופולרי בישראל Skech אשר מציעים מגנים נהדרים המשלבים בצורה מעולה בין נוחות לחוזק. המגן הנפוץ ביותר של החברה הוא ה-Skech Matrix, כשהוא מתאפיין במבנה שקוף לגמרי מכל הצדדים עם טקסטורת כוורת על גבו המונעת החלקה בעת אחיזת המכשיר.

כיסוי ה-Skech Matrix לאייפון SE כולל שוליים הבולטים מעל פני התצוגה, טכנולוגיה לעיכוב הצהבה, עמידות בפני נפילות עד גובה של 2 מטר וכפתורים נוחים ללחיצה עם הגנה משופרת. הכיסוי מעוצב במדויק לדגמי האייפון 7/8/SE כך שתוכלו לסמוך עליו להתאמה מושלמת למכשיר, ועם טקסטורת הכוורת הייחודית הוא גם לא יחליק לכם מהיד.

בדומה לכיסוי ה-Matrix עם טקסטורת הכוורת, Skech מציעים גם כיסוי בעל מבנה כמעט זהה, כשאת טקסטורת הכוורת מחליפים נצנצים אלגנטיים המוטמעים בחלקו האחורי של הכיסוי מקצה לקצה. הנצנצים יושבים בתוך הפוליקרבונט עצמו, כך שהם לא יידבקו אליכם בזמן שתוכלו להנות מהמראה היוקרתי שהם מעניקים.

לצפייה בכיסוי Skech Matrix שקוף לאייפון SE לחצו כאן.

לצפייה בכיסוי Skech Matrix נצנצים שקוף לאייפון SE לחצו כאן.

Nanox שקוף לאייפון SE

במידה ואתם מחפשים אלטרניטיבה בעלת תג מחיר נוח יותר מהמותגים שלעיל בגזרת כיסויים שקופים לאייפון SE החדש, Nanox נמצאים בדיוק במקום המספק לכם מענה. כיסוי הנצנצים השקוף והאייקוני של המותג מציע מבנה קשיח במיוחד המגן על האייפון בכל נפילה ומעניק לו מראה אלגנטי תוך שילוב נצנצים בתוך גב הכיסוי שמוטמעים בתוכו ואינם נדבקים לידיים.

הכיסוי כולל גם הגנה על הכפתורים, חור רחב ונוח לשימוש בסליידר ההשתקה של האייפון, הגבהה אפקטיבית מגובה המצלמה ושוליים העולים מעל פני התצוגה. הכיסוי של Nanox משתמש בהטמעה של הנצנצים מקצה לקצה, כך שהם נמצאים גם על השוליים ומקיפים את המכשיר במראה אלגנטי ושונה תוך הצגת הצבע המקורי שלו.

לצפייה בכיסוי Nanox נצנצים שקוף לאייפון SE לחצו כאן.

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן