Skip to Content Contact Us
4 כיסויים לגלקסי S22 שכדאי שתכירו

כיסויים לגלקסי S22 שכדאי שתכירו

כשאנו ניגשים לרכוש כיסוי לגלקסי S22 שלנו, אנו מוצאים את עצמנו בהתלבטויות רבות. האם לרכוש כיסוי דק ככל הניתן שישאיר עד כמה שניתן שצורת המכשיר לא תפגע? האם לרכוש כיסוי קשיח ועבה שירגיש איכותי ומאסיבי?
מה התקציב שאנו מוכנים להשקיע על כיסוי? ומה יותר חשוב לי – יופי? נוחות? הגנה מירבית?
תמיד כדאי לבצע מחקר קטן לפני הרכישה, כך שכשתגיעו לחנות או לחנות האונליין, יהיה לכם מספיק מידע שיוכל לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

בכתבה זו, נציג לכם 4 כיסויים מומלצים במיוחד, בתקציב שונים, עם מאפיינים שונים, שאולי יעשו לכם קצת סדר בכל מה שקשור בכיסוי לגלגקסי S22 שלכם

ישנן 2 חברות עיקריות אשר שמן הולך לפניהן בתחום הכיסויים למכשירי הגלקסי S22, החברה הראשונה היא OtterBox והחברה השניה היא PureGear. חברות אלו מספקות מגנים וכיסויים עבור גלקסי S22 ומכשירים נוספים וידועות בכך שמייצרות כיסויים איכותיים, חזקים ואמינים במיוחד.

ישנם סוגים רבים של כיסויים, אך בכתבה זו נציג את הרביעיה שאנו בחרנו – כולם איכותיים, כולם טובים, אבל לכל אחד מהם מאפיינים שונים ותג מחיר שונה.

כיסוי לגלקסי S22 דגם OtterBox Symmetry

האוטרבוקס סימטרי של חברת OtterBox הוא אחד הכיסויים המבוקשים ביותר. הסיבות לכך הן שהוא הוכח כאחד הכיסויים החזקים בעולם, אשר מיוצר משני חומרים ביציקה אחת בטכנולוגיה הייחודית של אוטרבוקס,הוא סופר אלגנטי ובעל מראה יוקרתי במיוחד שמגיע בשלושה גוונים: שחור, שקוף ושקוף, עם נצנצים. כיסוי זה יושב בשלמות על המכשיר, ממש כמו כפפה ליד, הוא נראה מעולה על המכשיר, הוא מגן בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות עם קצוות העולים מעל המסך על מנת להגן גם על המסך בזמן נפילות, והוא עבר כ-24 מבחני עמידות על ידי אוטרבוקס במשך 238 שעות, בהן הצליח להגן על הגלקסי S22 למרות ההתעללויות שעבר.

הוא גם תומך בתו התקן של הצבא האמריקאי הנחשק בתחום זה של המגנים לסלולר. הוא דק יחסית, שומר על מראה המכשיר בצורה טובה, הוא סופר איכותי ואינו מתפשר על הגנה יחד עם נראות, והוא מגן על הגלקסי בצורה מושלמת.

יחד עם זאת, מחירו עומד על 145 שקלים, מה שהופך אותו לכיסוי נמכרא ומבוקש במיוחד.

 כיסוי לגלקסי S22 דגם OtterBox Defender

הדיפנדר של חברת אוטבוקס – כשמו כן הוא – מגן. הוא נחשב לכיסוי מגן החזק ביותר בעולם. זהו כיסוי עבה, חזק וקשיח במיוחד, אשר עמיד בפני נפילות קשות, שריטות, שיפשופים וכו’,

או בקיצור – מספק הגנה מושלמת לגלקסי S22. הוא מגיע בצבע שחור אלגנטי, עם מראה יוקרתי, עשוי מ-2 חומרים חזקים במיוחד המיוצרים כיציקה אחת – טכנולוגיה ייחודית לאוטרבוקס.

כיסוי זה הינו נוח במיוחד, עם כפתורים לחיצים, הוא מגיע עם קליפס לחגורה, והוא קל ליישום ומגן בשלמות על המכשיר. גם כיסוי זה עבר את תו התקן של הצבא האמריקאי,

והוא עולה מעל המסך ומעל המצלמה של הגלקסי כדי להגן עליהם בנפילות קשות.

כיסוי זה מתאים לאנשים ששמירה על המכשיר היא בראש סדר העדיפויות שלהם, ומוכנים להשקיע מעט יותר בשביל מוצר איכותי מהשורה הראשונה.מחיר כיסוי זה הינו 229 שקלים.

כיסוי לגלקסי S22 דגם PureGear Hard Shell

ההארד-של של חברת פיורגיר הינו כיסוי עמיד, העשוי חומרים איכותיים השומרים על המכשיר לאורך זמן. הוא עשוי סיליקון ופלסטיק קשיחים המאפשרים הגעה לרמת גמישות וקשיחות מדויקת בשילוב ביניהם.

כיסוי זה שומר על עיצובו האלגנטי של המכשיר, ומגיע בצבע שקוף. הוא יושב בצורה מושלמת על המכשיר, ומעניק תחושה שתמיד היה שם, עוד מלפני ששמתם אותו.

הוא קל משקל במיוחד, נוח לאחיזה, בעל קצוות העולים על המסך על מנת להגן עליו ככל הניתן, והוא משולב עם באמפרים בקצוות השומרים על המכשיר גם בנפילות קשות.

פיורגיר הינה חברה אמריקאית הידועה בתחום הכיסויים והמגנים לגלקסי S22, היא חברה אמינה המייצרת מוצרים איכותיים, ושמה הולך לפניה בתחום זה.

המחיר של כיסוי זה הינו נגיש יחסית ל-2 הכיסויים שמעליו, ועומד על 89 שקלים.

כיסוי לגלקסי S22 דגם OtterBox React

הריאקט של חברת אוטרבקוס הינו כיסוי קל משקל, דק במיוחד, אשר אינו מעבה את המכשיר. ממש ללכת עם ולהרגיש בלי.

כיסוי זה מיוצר מפוליאוריטן ופוליקרבונט ביציקה אחת בטכנולוגיה הייחודית של Otterbox והוא מספק הגנה גבוהה מפני נפילות, שפשופים ושריטות, ועם זאת הוא קל, הוא נוח, הוא אלגנטי ומאוד נוח לשימוש.

הוא תומך בטעינה אלחוטית בתקן Qi כך שתוכלו להמשיך להנות מטעינה אלחוטית גם עם הכיסוי על המכשיר והוא שומר על המכשיר באופן מירבי תוך שילוב פוליקרבונט ומבנה דק המאזן בין נוחות לעמידות, עם קצוות העולות על המסך ומגינים עליו מפני נפילות.

כיסוי זה מגיע בצבעים שחור או שקוף, ומתאים לאנשים שאוהבים כיסויים דקים במיוחד, שלא מכבידים על המכשיר ומשנים את צורתו, ועם זאת רוצים לקבל את ההגנה המירבית ואיכות החומרים הבלתי מתפשרת של אוטבוקס. כיסוי זה מוצע בצבע שחור אלגנטי, וגם כשקוף, ומחירו משתלם במיוחד ועומד על 129 שקלים בלבד.

 

אז אחרי שהצגנו בפניכם את ארבעת הכיסויים המועדפים עלינו, כל שנותר לכם הוא להחליט איזה כיסוי הכי מתאים לכם.

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן