Skip to Content Contact Us
כיסוי לגלקסי S21

כיסויים לגלקסי S21 – הכיסויים הטובים ביותר שחייב להכיר 

איך לבחור כיסוי לגלקסי s21

בחירת מגן היא תהליך טריוויאלי ממנו כולנו נהנים לאחר רכישת טלפון חדש או עקב רצון לשדרג את הנוכחי, לרשותנו עומדים מבחר רחב של כיסויים ומגנים מהם נוכל לבחור, החל מכיסויים דקים במיוחד ועד לכיסויים שיעמדו בנפילות מגורדי שחקים. היום נעבור בעיקר על השאלה איך לבחור מגן לגלקסי s21, במה כדאי להתחשב ועל מה אנחנו צריכים לחשוב.

כיסויים לגלקסי S21 – הכיסויים הטובים ביותר שחייב להכיר

בעת קנייה של מגן או כיסוי לגלקסי החדש שלנו, אין ספק כי לפעמים ההיצע הגבוה יכול לבלבל אותנו עד לרמה בה קשה להבין איזה כיסוי כדאי לרכוש ואיזה לא. על מנת לפתור את השאלה הזו, החלטנו לקבץ עבורכם רשימה ייעודית של הכיסויים הטובים ביותר לסדרת הסמסונג גלקסי S21, כך שלא משנה איזה מהם תבחרו, תדעו שבחרתם בטוב ביותר. 

Otterbox לגלקסי s21

את הכיסויים של חברת אוטרבוקס (Otterbox) רובנו כבר מכירים עקב האמינות הגבוהה שלהם לאורך השנים, בין אם מדובר באיכות הכיסוי ובין אם מדובר בעמידות שלו מפני נפילות, הכיסויים של אוטרבוקס תמיד היו שם כדי להציל לנו את הסמארטפון. עבור הגלקסי S21, אוטרבוקס מציעים ארבעה דגמים שונים מהם נוכל לבחור, כששלושה מהם מגיעים ברמת חוזק טובה והרביעי מגיע ברמת חוזק מאסיבית. 

הכיסוי הראשון אשר מוצע עבור המכשיר הוא כיסוי ה-Otterbox Symmetry בצבע שחור, מדובר בכיסוי בעיצוב נטול זמן, כך שגם בעוד מספר שנים העיצוב שלו ימשיך להיחשב כמודרני עקב המינימליזם הטמוע בתוכו. המגן מורכב משכבת פוליקרבונט קשיחה בחלקו האחורי ושכבת גומי בולמת זעזועים בחלקו הקדמי, כך שגם בנפילה על החזית המכשיר מוגן.  

הכיסוי השני עבור הגלקסי S21 מגיע באותה הסדרה (Symmetry) ועשוי מאותם החומרים, אך לעומת הכיסוי השחור, הכיסוי הבא מגיע בגזרה שקופה לגמרי כך שתוכלו לראות את צבע המכשיר גם כשהכיסוי עליו. בנוסף למאפיינים של הכיסוי השחור, סדרת הסימטרי מתאפיינת גם בתמיכה בטעינה אלחוטית באמצעות הכיסוי ובאפשרות להסרה והשמה קלה של הכיסוי על המכשיר. 

מגני אוטרבוקס (Otterbox) וודאי מוכרים לכולנו כמגנים חזקים, כשהם מלווים אותנו כבר שנים רבות החל מפריצת האייפון אל חיי היום-יום ועד לרגעים אלו, 10 דורות לאחר מכן. הכיסויים הרבים של החברה מתחלקים לפי סדרות המדרגות את רמת החוזק שלהם, כשבראש נמצא כיסוי ה-Defender, לאחר מכן מגיעה סדרת ה-Symmetry ואיתה גם סדרת ה-Strada אשר מציעה הגנה ב-360 מעלות באמצעות מבנה נסגר. על מנת לעשות סדר בעניינים, סיכמנו לכם את 4 מגני אוטרבוקס הטובים ביותר לגלקסי s21 שלכם.

סדרת ה-Defender לגלקסי S21 גלקסי s21 plus וגלקסי s21 ultra

במידה ואתם מפילים את המכשיר המון פעמים ויודעים שהוא עומד ליפול גם על משטחים חדים וגם על איזורים שטוחים בכל מצב נתון, אנחנו ממליצים לבחור בכיסוי ה-Otterbox Defender. מגן הדיפנדר מורכב מ-3 שכבות שונות המתחברות אחת לשנייה, עם שוליים גבוהים מאוד מעל המסך כך שגם בעת נפילה חזקה המסך לא יישבר. שלוש השכבות מורכבות מעטיפת פוליקרבונט, גומי סינטטי לבלימת זעזועים ותופסן לחגורה אשר עשוי גם הוא מפוליקרבונט קשיח.

יתרונות וחסרונות

בתוך כל 4 מגני אוטרבוקס הטובים ביותר לסמסונג גלקסי s21 , נמצא את סדרת ה-Defender בה נוכל להנות מעמידות חסרת פשרות, קליפס ייעודי המשמש גם כתופסן לחגורה וגם כמעמד לצפייה בתכנים בסמארטפון וגם מחומרי הפרמיום מהם עשוי הכיסוי. מנגד, הכיסוי עבה מאוד ולא בהכרח יתאים לכולנו עקב כך, הכיסוי מורכב מ-3 שכבות הניתנות לפירוק אך התהליך לא קל במיוחד. בנוסף, המבנה הבומבסטי של הכיסוי יכול להיות פשוט לא לטעמנו.

Skech לסמסונג גלקסי 

אם הגעתם למצב ששקוף רגיל ושקוף נצנצים לא מספיקים לטעמכם, כנראה ש-Skech כן לטעמכם. המגנים של סקץ’ מתמקדים בעיקר בנושא השקיפות, כך שבעוד ששאר החברות מייצרות מגנים שקופים רגילים או שקופים עם נצנצים, את המגנים של סקץ’ ניתן למצוא בגווני שקוף, שקוף כוורת, שקוף כהה או כמובן, שקוף עם נצנצים. 

לסדרת ה-Galaxy S21 סקץ’ מציעים לא פחות מארבעה דגמים שונים, כך שהבחירה אמורה להיות קלה למדי. המגנים של החברה מגיעים כולם באותו מבנה, מה שהופך את הנושא לפשוט יותר. המגנים בנויים באמצעות שילוב של חומרים קשיחים וגמישים יחד, על מנת ליצור איזון בין בלימה זעזועים למניעת מגע ישיר של הטלפון עם הרצפה. בנוסף, כולם מגיעים עם שוליים אשר גבוהים מעט יותר מהמסך עצמו כדי שגם בנפילה על החזית המכשיר לא יישבר.

יחד עם זאת, כל מגני החברה בסדרה עברו מבחני נפילה ועמידים בפני נפילות מגובה של 2.4 מטר, מה שמעניק לנו ראש שקט בנפילה מכל גובה אופטימלי. מעבר לכך, החברה משתמשה בטכנולוגיה לעיכוב הצהבה ולמניעת שריטות, מה שישמור על המגן שלכם חדש גם לאחר זמן רב של שימוש. על הכפתורים של המכשיר המותג מגן באמצעות סיליקון גמיש ולחיץ, כך שתחושת ההקלקה נשמרת תוך הגנה מלאה על הכפתור.

הדגם הראשון של המותג הוא השקוף החלק, וזה עונה לשם Skech Duo. מיד אחריו נוכל למצוא את מגן ה-Skech Matrix, אשר מגיע כמובן במבנה זהה ושקוף אך עם טקסטורת כוורת על גבו למניעת החלקה. המגן השלישי בסדרה גם הוא לוקח חלק בסדרת ה-Skech Duo, אך לעומת המגן השקוף הרגיל, המגן הזה הינו שקוף כהה כך שהוא משתלב עם מכשירים המגיעים בצבעים שחור, אפור וכדומה. הכיסוי האחרון בסדרה הוא מגן הנצנצים של החברה, וזה לוקח חלק בסדרת ה-Skech Sparkle עם נצנצים עדינים הנפרסים על גבו באלגנטיות.

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן