Skip to Content Contact Us
כיסויים לאייפון 13 - ארבע חברות כיסויים שאתם חייבים להכיר

הכיסויים המובילים לאייפון 11

בעת קנייה של כיסוי לאייפון 11 אייפון 11 פרו מקס החדש שלנו, אין ספק כי לפעמים ההיצע הגבוה יכול לבלבל אותנו עד לרמה בה קשה להבין איזה כיסוי כדאי לרכוש ואיזה לא. על מנת לפתור את השאלה הזו, החלטנו לקבץ עבורכם רשימה ייעודית של הכיסויים הטובים ביותר לסדרת האייפון 11, כך שלא משנה איזה מהם תבחרו, תדעו שבחרתם בטוב ביותר, ואם עדיין יש לכם התלבטות אתם תמיד מוזמנים לפנות לקבלת עזרה

Otterbox לאייפון 11

את הכיסויים לאייפון 11  של חברת אוטרבוקס (Otterbox) רובנו כבר מכירים עקב האמינות הגבוהה שלהם לאורך השנים, בין אם מדובר באיכות הכיסוי ובין אם מדובר בעמידות שלו מפני נפילות, הכיסויים של אוטרבוקס תמיד היו שם כדי להציל לנו את הסמארטפון. עבור האייפון 11, אוטרבוקס מציעים חמישה דגמים שונים מהם נוכל לבחור, כששלושה מהם מגיעים ברמת חוזק טובה והרביעי מגיע ברמת חוזק מאסיבית, כאשר אחד מגיע ברמת חוזק נאה במבנה דק.

הכיסוי הראשון אשר מוצע עבור המכשיר הוא כיסוי ה-Otterbox Symmetry בצבע שחור, מדובר בכיסוי בעיצוב נטול זמן, כך שגם בעוד מספר שנים העיצוב שלו ימשיך להיחשב כמודרני עקב המינימליזם הטמוע בתוכו. המגן מורכב משכבת פוליקרבונט קשיחה בחלקו האחורי ושכבת גומי בולמת זעזועים בחלקו הקדמי, כך שגם בנפילה על החזית המכשיר מוגן.

 

כיסוי לאייפון 11 Otterbox Symmetry
כיסוי לאייפון 11 Otterbox Symmetry

 

 

הכיסוי השני עבור האייפון 11 מגיע באותה הסדרה (Symmetry) ועשוי מאותם החומרים, אך לעומת הכיסוי השחור, הכיסוי הבא מגיע בגזרה שקופה לגמרי כך שתוכלו לראות את צבע המכשיר גם כשהכיסוי עליו. בנוסף למאפיינים של הכיסוי השחור,

המגן השלישי בסדרה מגיע בעיצוב הכולל נצנצים בתוכו, כך שגם כאן מדובר במבנה זהה לאחיו שהוזכרו קודם לכן, אך לעומתם, כאן מדובר בכיסוי עם יותר סטייל השומר על המבנה הקשיח והגמיש. בדומה לשאר הכיסויים בסדרה, גם הכיסוי הזה עבר יותר מ-238 שעות של בדיקה על ידי אוטרבוקס ביותר מ-24 מבחנים שונים על מנת להגיע לידיים שלנו.

כיסוי לאייפון 11 Otterbox Symmetry

האופציה האחרונה מבית אוטרבוקס מגיעה בצורת מגן ה-Otterbox Defender, כשזה מציע לנו הגנה חסרת פשרות ומאסיבית במיוחד. במידה ואתם מחפשים מגן שישמור על המכשיר גם בנפילה מבניין, מדובר במגן הזה. עם זאת, יש לקחת בחשבון שמדובר במגן מאסיבי, עם שוליים שעולים הרבה מעל התצוגה כדי להגן מנפילות על החזית ומבנה שכולל 3 שכבות הגנה. עם זאת, הכיסוי מגיע גם עם קליפס לחגורה שיכול לשמש אתכם כמעמד לצפייה בתכנים.

לצפייה בכיסויים מסדרת ה-Defender לסדרת האייפון 11 לחצו כאן

 

כיסוי otterbox לאייפון 11
כיסוי otterbox לאייפון 11

PureGear לאייפון 11

במקרה בו לא אהבתם את המגנים של אוטרבוקס ואתם מעוניינים באופציה נוספת, תוכלו להגיד שלום לפיורגיר (PureGear). המותג מבוסס בקליפורניה ומגיע במטרה לייצר את המגנים החזקים ביותר תוך שמירה על ההגנה שלהם על המכשיר. במטרה שלו לעשות זאת עבור האייפון 11, נוכל למצוא את סדרת ה-DualTek Slim וה-DualTek האייקונית.

סדרת ה-DualTek Slim שמה לעצמה למטרה לאפשר לכם להגן על המכשיר בצורה מעולה ללא צורך בכובד מיותר, עקב כך, המגנים אינם מאסיביים במיוחד אך כן משתמשים בצורה חכמה בכל מילימטר על מנת להגן על המכשיר. בסדרה עצמה נוכל למצוא זוג דגמים, דגם אחד שקוף כשהדגם השני מגיע בצבע שקוף נצנצים עם מגע מעט שונה בגבו.

הדגם הראשון אשר מגיע בצבע שקוף לגמרי כולל מבנה קשיח המשתמש בשוליים העולים מעל התצוגה במטרה להגן על החזית, בנוסף למסגרת גמישה על מנת לחזק את האחיזה ובחומרים סופגי זעזועים במטרה למנוע שבר בנפילה. בדומה למגני אוטרבוקס, גם כאן נוכל למצוא שימוש בהתקנה קלה ובהסרה קלה, כך שתוכלו להוריד את הכיסוי בקלות מהמכשיר לאחר השמתו.

את הדגם השני בסדרה פיורגיר מעטרים בנצנצים, כך שגם זה מגיע במבנה שקוף אך עם נצנצים בתוכו. לעומת אוטרבוקס, מדובר בנצנצים עדינים יותר, כך שהם פחות זועקים החוצה. מעבר לפרטים הללו, מדובר במגן במבנה זהה למגן השקוף, מה שאומר שגם כאן נוכל למצוא מבנה קשיח בעל מסגרת גמישה ושימוש בחומרים בולמי זעזועים לשמירה בזמן נפילה.

לצפייה במגנים מסדרת ה-DualTek Slim לסדרת האייפון 11 פרו מקס  לחצו כאן

סדרת ה-DualTek האייקונית של PureGear היא הסדרה המקורית, כשזו מציעה את המבנה והעיצוב החזקים ביותר של החברה האמריקאית, עם במפרים בולמי זעזועים בפינות הכיסוי וגב פוליקרבונט קשיח ועמיד מפני נפילות. את הסדרה הזו ניתן למצוא בצבעים שחור ולבן, כשהדגם הלבן כולל במפרים אפורים והצבע השחורים כולל במפרים שחורים.

לצפייה במגנים מסדרת ה-DualTek לסדרת האייפון 11 לחצו כאן

 

 

 

 

כיסוי Skech לאייפון 11

אם הגעתם למצב ששקוף רגיל ושקוף נצנצים לא מספיקים לטעמכם, כנראה ש-Skech כן לטעמכם. המגנים של סקץ’ מתמקדים בעיקר בנושא השקיפות, כך שבעוד ששאר החברות מייצרות מגנים שקופים רגילים או שקופים עם נצנצים, את המגנים של סקץ’ ניתן למצוא בגווני שקוף דק, שקוף, ושקוף כהה.

בסדרת הכיסויים לאייפון 11 סקץ’ מציעים לא פחות משלושה דגמים שונים, כך שהבחירה אמורה להיות קלה למדי. המגנים של החברה מגיעים כמעט כולם במבנה דומה, מה שהופך את הנושא לפשוט יותר. המגנים בנויים באמצעות שילוב של חומרים קשיחים וגמישים יחד, על מנת ליצור איזון בין בלימה זעזועים למניעת מגע ישיר של הטלפון עם הרצפה. בנוסף, כולם מגיעים עם שוליים אשר גבוהים מעט יותר מהמסך עצמו כדי שגם בנפילה על החזית המכשיר לא יישבר.

 

כיסוי Skech לאייפון 11
כיסוי Skech לאייפון 11

יחד עם זאת, כל מגני החברה בסדרה עברו מבחני נפילה ועמידים בפני נפילות מגובה של 1 או 2.4 מטר, מה שמעניק לנו ראש שקט בנפילה מכל גובה אופטימלי. מעבר לכך, החברה משתמשה בטכנולוגיה לעיכוב הצהבה ולמניעת שריטות, מה שישמור על המגן שלכם חדש גם לאחר זמן רב של שימוש. על הכפתורים של המכשיר המותג מגן באמצעות סיליקון גמיש ולחיץ, כך שתחושת ההקלקה נשמרת תוך הגנה מלאה על הכפתור.

הדגם הראשון של המותג הוא השקוף החלק, וזה עונה לשם Skech Duo. מיד אחריו נוכל למצוא את מגן ה-Skech Crystal, אשר מגיע במבנה דק ושקוף אך עם עיצוב אלגנטי ונוח יותר לאחיזה. המגן השלישי בסדרה גם הוא לוקח חלק בסדרת ה-Skech Duo, אך לעומת המגן השקוף הרגיל, המגן הזה הינו שקוף כהה כך שהוא משתלב עם מכשירים המגיעים בצבעים שחור, אפור וכדומה.

לצפייה במגני Skech לסדרת האייפון 11 לחצו כאן

Toiko iphone 11

חברת Toiko מייצרת כיסויים לסמארטפונים כבר מ-2012, וזו תפסה לעצמה שם נחשב בארץ עקב סדרת המגנים בשם X-Guard, אשר עשויים מ-2 שכבות וכוללים טקסטורה ייחודית לחברה המונעת החלקה ומגיעה במגוון צבעים כמו שחור, כסוף ואדום. הסדרה פופולרית מאוד בישראל בעיקר בעקבות האמינות שלה, הפיצ’רים ומגוון הצבעים.

בין יתר הכיסויים לאייפון 11 ואייפון 11 פרו מקס נוכל למצוא את סדרת ה-X-Guard, אותה אפשר למצוא גם כן בצבעים שחור, כסוף ואדום, כשהיא עשויה משכבת פוליקרבונט קשיחה בחלק האחורי ומשכבת פוליאוריתן גמישה בחזית על מנת לבלום זעזועים. הכפתורים נעשים בטכנולוגיה ייחודית והינם בולטים החוצה, כך שתוכלו להקיש בקלות על כפתורי הווליום והנעילה ללא צורך בלחיצה חזקה כמו בשאר המגנים.

לצפייה במגני Toiko לסדרת האייפון 11 לחצו כאן

כיסוי לאייפון 11 פרו מקס
כיסוי לאייפון 11 פרו מקס

 

https://studio.youtube.com/video/Ws9BXKej86Y/edit

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן