Skip to Content Contact Us
כבל לאייפון 13 כל מה שרציתם לדעת והתביישתם לשאול 

כבל לאייפון 13 כל מה שרציתם לדעת והתביישתם לשאול 

במידה וחשבתם לשדרג את הטלפון הנייד שלכם לכדי המהדורה המסוגננת של אייפון 13, בוודאי שכבר גיליתם שהוא מגיע בלי כבל לאייפון 13.  מה שאומר, שאתם חייבים לרכוש אותו. לפני שתעשו זאת, יש כמה דברים חשובים שכדאי שתדעו עליו, ואם תקראו ברצף למן תחילת המאמר שלפניכם ועד לתומו, תוכלו גם להתוודע אליהם…

האם כבל לאייפון 13 הנוכחי שודרג לעומת הקודם? 

מביני עניין תמימי דעים, כי כבל לאייפון מסוגל להיטען קצת יותר מהר מקודמיו, וכי הוא צורך עד עשרים ושבעה וואט כוח ברגע שמחברים אותו לעמדת טעינה תואמת. לפיכך, אין כל ספק, כי הכבל הנוכחי של אייפון 13 מהווה שדרוג אמתי לעומת הקודם, שכוחו היה עד עשרים ושניים וואט. השיפור נאמד בחמישה וואט, וזה שאפו ענקי לאפל. 

מטען לאייפון 13
מטען לאייפון 13

מה כה מייחד כבל לאייפון 13 עם יציאת USB-C? 

עם כל הכבוד לאייפון 13, ויש הרבה כבוד, בעיקר בשל שבבים מהירים ומצלמה איכותית יותר, אי אפשר להתעלם מאחד השיפורים הכי מוצלחים שהשכילה אייפל לעשות בנוגע לנושא כבל לאייפון, והוא הוספת יציאה של C-USB. מדובר אודות רעיון רב תכליתי, תקן תעשייתי אשר משתרע על פני הרבה יותר מכל תחום האלקטרוניקה, בעודו מעביר נתונים במהירות של עד עשרים גיגה בייט לשנייה, וממריא למעלה ביחד עם פרוטוקול של העברת נתונים חדש 4 USB, ממש חם מהתנור. כבל זה מסוגל לטעון מחשב אישי, טלפון נייד או טבאלטים, ולחלופין כל מה שמחייב עד מאה וואט של הספק. 

מה מאפיין את סוגי כבל לאייפון? 

תומכי הגישה של הטעינה האלחוטית סוברים שיש לצודד בעד היכולות של הסתמכות על עמדות טעינה, מכורח היותן עמידות יותר מפני כבל לאייפון. למרות שאף השימוש בכבלים שכאלו צורך אנרגיות, אבל המון בני אדם עדיין ממשיכים לעשות שימוש באותם כבלים ישנים ואהובים, על מנת לספק חשמל למטען אלחוטי עצמו, נראה שעדיין לא נס לחם מהעולם. ועתה, לאחר שעשינו שיעורי בית, נספר לכך מה מאפיין את כבל לאייפון מסוג APPLE WATCH מקורי אפל מגנטי לטעינה באורך של שני מטרים – 

כבל לאייפון 13
כבל לאייפון 13
  • הגוף של הכבל לאייפון הזה עשוי מגומי אלסטי, אבל קשיח דיו, שנועד לספק הגנה למכשיר הנייד מפני קרעים, תוך כדי ווידוא של טעינה אמינה. 
  • את הכבל לאייפון הנ”ל ייצרו באמצעות אפל, על מנת שיהיה מותאם באופן אידיאלי לשימוש בכל שעוני בית העסק. 
  • הכבל לאייפון הזה מהווה מערכת שחפה מנוכחות של כל כבלים חשופים, מה שמאפשר לכם לטעון את המכשיר הנייד לאלתר, באופן בטוח ובלי כל בעיה. 
  • הכבל לאייפון הזה מגיע באורך הרצוי בן שני מטרים, שמאפשר לעשות בו שימוש בכל תרחיש ובכל מקום. 
  • משום העובדה כי הכבל לאייפון הזה ייוצר על ידי טכנולוגיית MAGSAFE וחיבור מגנטי ייעודיים, יש באפשרותכם לקרב את המטען של האייפון 13 לשעון והוא כבר יתמגנט בעצמו למקום. 
  • הכבל לאייפון הלה מגיע ביחד עם חיבור מגנטי לשעון מצד אחד, וביחד עם חיבור USB מצד שני. 
  • הכנסו גם לדף הפייסבוק שלנו ותהנו ממגוון הטבות ומבצעים

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן