Skip to Content Contact Us
כבלים מקוריים סמסונג

כבלים מקוריים סמסונג – כל מה שחשוב לדעת 

כבלים הם חלק בלתי נפרד מחיינו ב-2021, בין אם מדובר בכבל מקורי או לא מקורי, הכבל של המטען לסמארטפון שלנו תמיד יהיה איתנו לכל רגע בו נצטרך אותו. על מנת להעניק פיתרון למשתמשיה, סמסונג מייצרת מספר כבלים מקוריים המיועדים לפשט את הנושא ולהעניק פיתרון מיטבי לכל מי שמחפש כבל אמין ואיכותי הכולל אחריות וידיעה שהכבל מיוצר במיוחד למכשיר שלו. 

כבל Micro USB (מיקרו USB) 

הכבל המוכר לכולנו מזה שנים הוא כבל ה-Micro USB, הכבל מתאפיין בראש קטן בעל שיניים בולטות כלפי מטה ופס המתהלך לאורכו. הכבל מגיע בצבע לבן ומוקף בגומי המונע שחיקה לכל אורכו, כך שגם לאחר שימוש ממושך הכבל לא ייחשף מבפנים ויסכן את השימוש. לקראת החיבור אל ראשו נמצא חיזוק נוסף בנקודת החיבור אשר מונע את קריעתו, כך שגם בעת משיכה חזקה או עיקום הכבל ימשיך לתפקד.  

את הכבל ניתן למצוא בארץ בייבוא רשמי של סאני (סאני תקשורת) המספקת אחריות לשנה על הכבל, כשאת האחריות ניתן לנצל בכל אחד מסניפי סמסונג בארץ. צידו השני של כבל ה-Micro USB כולל חיבור USB-A (או חיבור USB רגיל כפי שאנחנו מכירים אותו), וזה מתחבר אל שנאי החשמל שבביתכם, כאשר סמסונג ממליצה להשתמש בראש המקורי. בין שלל המכשירים התומכים בכבל, נוכל למצוא דגמים כדוגמת הגלקסי S4, גלקסי S5, גלקסי S6, גלקסי S7, גלקסי A02, גלקסי A10s, גלקסי A01, גלקסי J8 ועוד.

לצפייה בכבל Micro USB מקורי מבית סמסונג לחצו כאן.

כבל USB Type-C (טייפ סי) 

הכבל הפופולרי ביותר כיום הוא כבל ה-USB Type-C של סמסונג, וזה מגיע עם החיבור המוכר לכולנו ככזה שאפשר להטעין איתו את הסמארטפון משני הצדדים וללא צורך בחיבור מצד אחד בלבד. בדומה לכבל ה-MicroUSB, גם כאן נמצא מבנה המוקף גומי לכל אורכו, כאשר בנקודת החיבור סמסונג מחזקת את הכבל באמצעות שכבות נוספות המגנות עליו מפני קרע בעת משיכה.  

גם את הכבל הזה ניתן להשיג בארץ בייבוא רשמי של סאני עם אחריות לשנה, כשאת האחריות ניתן לממש בכל סניף של סמסונג בארץ. עוד בדומה לכבל ה-MicroUSB, כבל ה-USB Type-C המדובר מתאפיין בהגעה עם מחבר מסוג USB-A (חיבור ה-USB הרגיל) מצידו השני, כך שזה מתאים לשנאי חשמל סטנדרטי של סמסונג. המכשירים התומכים בכבל המוזכר הם מכשירים כדוגמת סדרת הגלקסי S8, סדרת הגלקסי S9, סדרת הגלקסי S10, גלקסי A51, גלקסי A31 ועוד.

לצפייה בכבל USB Type-C שחור מקורי מבית סמסונג לחצו כאן.

לצפייה בכבל USB Type-C לבן מקורי מבית סמסונג לחצו כאן.

כבל USB Type-C ל-USB Type-C 

הכבל החדש ביותר בו סמסונג משתמשת עם כל מכשיריה האחרונים הוא כבל שבשני צידיו נמצא חיבור מסוג USB Type-C, בעקבות כך, הכבל מאפשר לנו גישה למהירויות גבוהות יותר מבחינת טעינה והעברת נתונים. הכבל המדובר מומלץ לשימוש על כל מכשיריה החדשים של החברה אשר מגיעים עם שקע טעינה מסוג USB Type-C, כשהוא עצמו תומך בטעינה מהירה בהספק גבוה. 

באופן זהה לשאר הכבלים עליהם עברנו, גם הכבל הזה מציע עיצוב דומה לחבריו. גופו של הכבל מוקף בגומי המונע שחיקה, כאשר נקודת החיבור ממוגנת על ידי מספר שכבות נוספות למניעת קרע בעת משיכה. בדומה לקודמיו, גם באמצעות הכבל הזה ניתן להעביר נתונים ולהטעין את הסמארטפון, כשהוא מתאים לכל ראשי הטעינה החדשים בהספק 25 וואט של סמסונג. על הכבל ישנה אחריות לשנה בייבוא רשמי על ידי סאני.  על מנת שלא להתבלבל, יש לוודא כי ברשותכם שנאי חשמלי עם חיבור USB Type-C כדוגמת השנאי המופיע בלחיצה כאן. במידה ויש ברשותכם, כדאי לדעת כי מכשירים כדוגמת סדרת הגלקסי S20, סדרת הגלקסי S21, סדרת הגלקסי נוט 10 וסדרת הגלקסי נוט 20 תומכות בו.

לצפייה בכבל USB Type-C ל-USB Type-C שחור מקורי מבית סמסונג לחצו כאן.

לצפייה בכבל USB Type-C ל-USB Type-C לבן מקורי מבית סמסונג לחצו כאן.

מתאם אוזניות מ-USB Type-C  

בנוסף לכבלים אותם מציעה סמסונג לטעינה, החברה הסירה את שקע האוזניות הסטנדרטי אשר היה חלק מובנה במכשיריה הקודמים, כך שבמידה ויש ברשותכם מכשיר כדוגמת הגלקסי S21 ואוזניות עם חיבור סטנדרטי, לא תוכלו להשתמש בהן במכשיר. על מנת לפתור את הבעיה, סמסונג מוכרת מתאם מקורי מתוצרתה אשר מתחבר לשקע הטעינה של המכשיר ומהצד השני מתיר חיבור של שקע אוזניות 3.5 מ”מ סטנדרטי.  המתאם מתאים לכל מכשירי סמסונג שאינם מגיעים עם שקע אוזניות מובנה ועם חיבור USB Type-C לטעינה.

לצפייה במתאם אוזניות מקורי מבית סמסונג לחצו כאן.

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן