Skip to Content Contact Us
המצלמה של אייפון 13 כל מה שחשוב לדעת

המצלמה של אייפון 13 כל מה שחשוב לדעת

בשנת 2021, באמצע חודש ספטמבר, שחררה חברת אפל את אייפון 13, ביחד עם דורות יותר חדשים של APPLE WATCH IPAD ושל – IPAD MINI. אנו בטוחים, שבתור אוהדים מושבעים של אייפון לדורותיו, אתם תוהים אם טוב תעשו במידה ותשדרגו את הטלפון הנייד שלכם לאייפון 13, המשיכו לקרוא ותבינו למה ממש כדאי לכם לעשות זאת…

עד כמה מדהימה המצלמה של אייפון 13? 

כל בר דעת כבר השכיל להבין, כי הטלפונים הניידים אייפון ידועים מכורח היותם מספקים מצלמות מוצלחות, ונראה כי כל דור חדש של אייפון מייצג שיפורים מסיביים לעומת קודמו. ונראה, על פניו, כי אייפון 13 איננו שונה, ויש בו חיישן למצלמה בעל מסך רחב, שמסוגל ללכוד ארבעים ושבעה אחוזים יותר של אור, מה שמסייע בידכם להצליח ליהנות מתמונות יותר אטרקטיביות וחדות, אף שהתאורה איננה אידיאלית, והדבר ישים למי שאוהב לצלם דווקא בשעות החשיכה.  

מה מייחד את אייפון 13 בבחינת תאימות 5G? 

5G הוא הדור החמישי של טכנולוגיית הרשת הסלולארית בפס רחב, מה שהופך את הקישוריות המקוונות למאוד מהירות, מגיבות לאלתר ואיתנות. ככל שהתקיימה ההשקה של 5G, נראה אותה כמי שהפכה למרכיב אינטגרלי וחיוני בחיינו. אף אייפון 13 מוביל את המטען במעבר הגלובלי לכיוון של טכנולוגיית 5G. 

אייפון 13 (תמונה: אפל)
אייפון 13 (תמונה: אפל)

האם העיצוב של אייפון 13 ראוי לשבח? 

בכל אימתי שאפל מציגה דגם חדש של אייפון, מרבית בני האדם חסרי סבלנות כבר להתוודע אליהם. חברת אפל מחזיקה בשיא ראוי לציון ולשבח של מוצרים נהדרים, מינימליסטיים וויזואליים, ועיצובי האייפון לעולם לא מאכזבים. לפיכך, מה הפלא כי אייפון 13 כולל עיצוב קצה שטוח נהדר ועמיד עם מסגרת של אלומיניום? 

מדוע כדאי לשדרג את הטלפון הנייד לאייפון 13 חדש? 

במידה וכל מה שנכתב במאמר שלפניכם עדיין לא שכנע אתכם לבחור אייפון 13, תמיד תוכלו להתרברב שתהיו בין הראשונים בעלי אחד מהאובייקטים הטכנולוגים הכי חדישים, כפי שתוכלו לראות באייפון 13 שלפניכם, 128 GB כחול, עם שנת אחריות – 

אייפון 13 פרו מקס (תמונה: אפל)
אייפון 13 פרו מקס (תמונה: אפל)
  • דגם זה מופיע עם מערכת שבבים עוצמתית בעלת שש ליבות של עבודה, בתדר מקסימלי של 3.22 גיגה הרץ. 
  • המסך שלו נאמד ב- 6.1 אינץ’, מה שמאפשר צפייה בשטח מרבי לשימוש נוח. 
  • האייפון 13 הזה תומך בטכנולוגיה של MAGSAFE, שמאפשרת חיבור מגנטי לשפע של אביזרים לגב המכשיר בלי כל בעיה. 
  • יש בו מצלמה קדמית בעלת תמיכה בתרחיש של PORTRAIT לשם צילום סלפי בעל רקע מסקרן ומטושטש. 
  • האייפון הזה מציג מערך צילום כפול מתקדם, בעל מצלמה ראשית ברזולוציה של שתיים עשרה מגה פיקסל, שמאפשר לכם ליהנות מצילומים מדויקים וחדים. 
  • אייפון זה מציג זיכרון עבודה של ארבעה גיגה בייט, ומאפשר לכם ליהנות מביצוע כמה משימות בד בבד בלי כל קושי. 
  • הכנסו גם לדף הפייסבוק שלנו ותהנו ממגוון הטבות ומבצעים

 

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן