Skip to Content Contact Us
Ring 1440

המדריך לרינג לייט: איך לדעת איזה רינג לייט אתם צריכים

יש שיאמרו שרינג לייט הוא חברו הטוב של האדם לשנת 2020-2021, וכמובן שאנחנו ביניהם, אך אין ספק שלא מעט מאיתנו רוצים אחד ולא יודעים איזה גודל בדיוק הם צריכים. בין שלל הרינגים שמוצעים בשוק ניתן למצוא רינג בקוטר 20 ס”מ, רינג בקוטר 26 ס”מ וגם רינגים בקוטר 55 ס”מ, אך מה זה אומר בפועל ואיך זה קשור לאיכות הצילום הסופית שתצא לנו בוידאו? 

המדריך לרינג לייט: גודל וחוזק

הכלל הראשון במדריך לרינג לייט שאנחנו צריכים לדעת לפני רכישת רינג אומר שככל שהרינג גדול יותר, כך (בדרך כלל) גם עוצמת התאורה תהיה חזקה יותר. הכלל הזה נובע בעיקר מכך שרינגים גדולים כוללים יותר נוריות בתוכם ועוצמת התאורה שלהם הנמדדת בוואט (W) חזקה יותר. חשוב גם לדעת שכל הרינגים אצלנו בשיפי מגיעים עם חצובה אוניברסלית זהה המגיעה עד לגובה של 2 מטר, כך שתוכלו לכוון את הרינג מגובה של כ-60 ס”מ עד ל-2 מטר.  

הכלל השני שחייב לדעת מגיע בצורת השאלה מה אנחנו בעצם צריכים בקניית רינג לייט? האם אנחנו רוצים לשפר את הסרטונים שלנו מרמה חובבנית למקצועית, או שבכלל אנחנו רק רוצים להתחיל ולנסות את העניין בלי להשקיע יותר מידי? בכל מקרה, אנחנו חייבים לענות על השאלות הללו לפני קניית רינג במטרה לדעת איזה גודל ובאיזה חוזק לקנות.  

רינג לייט
רינג לייט

אם אנחנו רק רוצים לבדוק את נושא הסרטונים והתמונות ולגעת בעניין לראשונה, סביר להניח שלא נרצה להשקיע עכשיו 450 שקלים על ההתחלה, ונעדיף להשקיע 100 או 200 שקלים כך שאם נבין שנושא הצילום הוא לא בהכרח בשבילנו נוכל להתנחם בעובדה שלא השקענו יותר מידי. עם זאת, אם אנחנו יודעים כבר שצילום סרטונים זה התחביב המועדף עלינו ואנחנו רוצים להרים את הרמה למקצועית יותר, אין ספק שנרצה את אחד מהרינגים הטובים ביותר שאפשר לרכוש.  

כפי שלמדנו כבר בפסקה השנייה, רינג גדול יותר = רינג חזק ומקצועי יותר בדרך כלל, מה שאומר שאם אנחנו נכנסים לנושא פעם הראשונה, עדיף לנו לקחת רינג 32 ס”מ או 36 ס”מ, ואם אנחנו רוצים להרים את הרמה למקצועית יותר כדאי שנלך על 45 ס”מ או 55 ס”מ. בנוסף, אם מדובר ברינג לייט שבא לשמש אתכם רק לתאורה לשיחות וידאו בזום, אפשר גם לבחור ברינג 20 או 26 שיעשו את העבודה.  

רגיל או צבעוני

מעבר לנושא הגודל והחוזק של הרינגים, ישנו גם פקטור אחר במדריך לרינג לייט בעת הרכישה וזה מתבטא בצבעים אותם הרינג מסוגל להפיק. רינג לייט רגיל מסוגל לעבור בין צבעים קרים לצבעים חמים ומה שביניהם, בזמן שרינג לייט צבעוני (RGB) מסוגל לנוע בין שלל צבעים כמו אדום, צהוב, סגול, תכלת ועוד, כשהוא כולל גם מספר מצבי תאורה המאפשרים לו להציג צבע אחד רץ, מספרים צבעים מתחלפים וכדומה.  

רינג לייט צבעוני
רינג לייט צבעוני

הרינג הצבעוני מתאים לכולם, אך מתאים אף יותר לצלמים המחפשים לגוון במראה הסרטונים שלהם וליצור מראה ייחודי יותר כשהרינג משקף אור אדום או כחול לדוגמה מאחוריהם או עליהם. באמצעות רינג צבעוני ניתן ליצור אפקטים דרמטיים שלא ניתן ליצור עם רינג רגיל כמו תאורת רקע בצבע לבחירתנו, תאורת אווירה צבעונית ועוד.  

רינגים צבעוניים בדרך כלל כוללים גם 15 מצבי תאורה שונים לגיוון מירבי בצבע, כך שנוכל ליצור סרטוניים שיתפסו את העין ברשתות החברתיות באמצעות אור רץ, אורות צבעוניים מתחלפים, תבניות צבע מתחלפות, צבע המופיע בפולסים ואור מעגלי מתחלף. הרינגים תומכים כמובן גם בבהירות מתחלפת ב-10 דרגות שונות, מה שאומר שנוכל להתאים את חוזק התאורה לצורך שלנו.  

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן