Skip to Content Contact Us
רמקול JBL Flip 5 טורקיז

הכירו את ה-JBL Flip 5 – רמקול נייד ועוצמתי שמתאים לכל פינה

הכירו את ה-JBL Flip 5

אם אתם מתעניינים ברמקול חדש לבית, לגינה או ליציאה עם חברים, כנראה שהגיע הזמן שנגיד לכם הכירו את ה-JBL Flip 5, הרמקול העוצמתי והנייד האחרון של JBL בסדרת ה-Flip. סדרת ה-Flip של JBL ייחודית בעובדה שהיא מתמקדת במקסימום ניידות ללא התפשרות על עוצמת המוזיקה ואיכות ההאזנה, כך שלא רק שמדובר ברמקול בעל ווליום גבוה, אלא גם איכותי ונקי.

מה בקופסה ופיצ’רים

כבר לאחר הרכישה של הרמקול אנחנו מקבלים לידנו קופסה עם הרמקול עצמו, כבל מסוג USB Type-C לטעינה, מדריך קצרצר להוראות וניירת נוספת. מאחורי הקלעים הרמקול פועל באמצעות סוללה בהספק של 17.28Wh, אשר מספיקה עד ל-12 שעות של האזנה רציפה ונטענת דרך המחבר החדש מסוג USB Type-C המגיע באריזה תוך שעתיים וחצי בלבד.

הרמקול תומך בפיצ’ר ה-JBL PartyBoost, כך שתוכלו לקשר אותו עם רמקולים תומכים אחרים מבית JBL וליצור סאונד עצום וחסר גבולות בין רמקול אחד לאחר כשהם מסונכרנים באופן מושלם. בנוסף, ה-JBL Flip 5 מגיע במשקל של 0.54 ק”ג בלבד, כך שאפשר לקחת אותו לכל מקום בלי להרגיש אותו יותר מידי כחפץ שמכביד לכם על הגב. מעבר לכך, אנחנו מקבלים כאן גם עמידות בפני מים בתקן IPX7, כאן שתוכלו לשהות איתו מסביב לבריכה ובסביבת מים ללא בעיה.

בגזרת המפרט, הרמקול עושה שימוש בבלוטות’ בגרסה 4.2 ומייצא הספק עוצמתי של 20 וואט, כך שבגזרת הווליום אין מה לדאוג והוא מספק חוויה מעולה גם ליציאה עם חברים בים, גם לשירים במקלחת וגם כרמקול בבית. עם טווח של 65 הרץ עד 20 קילו-הרץ הרמקול מציע טווח רחב של תדרים ומגיע לצד תמיכה בפרופילי בלוטות’ שונים כמו A2DP V1.3 ו-AVRCP V1.6.

למי הוא מיועד?

זה הוא הרמקול המושלם שלכם במידה ואתם מחפשים לשדרג את חווית השמע שלכם ביציאות ובבית, כך שבמקום לשמוע מהרמקול הקטן שבסמארטפון תוכלו להקפיץ את החוויה אל באסים עמוקים וטווח צלילים רחב עם ה-JBL Flip 5. בחווית השימוש שלנו, מדובר ברמקול שאם אתם ממקמים במקלחת ומגבירים לעוצמה החזקה ביותר סביר להניח שהזמן שייקח לשכנים שלכם להגיע לדלת לא יהיה גדול.

כך או כך, מדובר בדור האחרון של JBL לסדרת ה-Flip, ולאחר שמיליונים מסביב לעולם כבר הכירו את ה-JBL Flip 5 בזכות תכונותיו הכוללות עמידות בפני מים בתקן IPX7 להשפרצות, עד 12 שעות של חיי סוללה, מגוון צבעים זמינים, מבנה המשלב גם גומי וגם בד רך למגע ושמע בהספק של 20 וואט, אין ספק שהוא מתאים לכל מצב ולכל אחד. בנוסף, הרמקול מגיע עם אחריות לשנה על ידי היבואן הרשמי, כך שבמקרה של תקלה נוכל להיות בראש שקט.

זמינות

את ה-JBL Flip 5 ניתן להשיג במגוון צבעים בלחיצה כאן.

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן