Skip to Content Contact Us
מה הוא הכיסוי הכי טוב לאייפון 14? כל מה שאתם צריכים לדעת

מה הוא הכיסוי הכי טוב לאייפון 14? כל מה שאתם צריכים לדעת

האייפון 14 הוא ללא ספק מכשיר מרשים, עם הטכנולוגיה החדישה והעיצוב המלוטש שלו. אבל עם כל הכיסויים בשוק, זה יכול להיות קשה לבחור את האחד המתאים כדי להגן על האייפון שלכם. אז מה הוא הכיסוי הכי טוב לאייפון 14? בדקנו עבורכם עשרות כיסויים ואלו 5 הבחירות המובילות שלנו לכיסויים עבור האייפון 14.

הכיסוי הכי טוב לאייפון 14: Otterbox Symmetry?

מגן ה-Symmetry של Otterbox הוא ללא ספק מועמד ראוי לכתר הכיסוי הכי טוב לאייפון 14, ובעוד שמדובר בכיסוי דק ומסוגנן, הוא עדיין מספק הגנה מהשורה הראשונה עבור האייפון 14 שלכם. מבנה כפול הכולל חומר סופג זעזועים ועמיד בפני נפילות, בעוד שהשוליים שלו עולים גבוה יותר מהתצוגה כך שגם היא לא תישבר בעת נפילה. בנוסף, ה- Otterbox Symmetry תואם לטעינה אלחוטית, כך שתוכלו להשאיר את הטלפון שלכם בטעינה גם מבלי להסיר את הכיסוי.

כיסוי ה-Otterbox Symmetry זמין בשתי גרסאות: Symmetry הרגילה ו-+Symmetry. גרסת ה-+Symmetry כוללת תמיכה בטכנולוגיית MagSafe המאפשרת לחבר אותה בקלות לכל אביזרי MagSafe, כמו מטען MagSafe. זה אומר שאתם יכולים לשמור על הטלפון שלכם טעון ומוכן לשימוש מבלי להסיר את הכיסוי.

בנוסף להתאמה ל-MagSafe, מגן ה-Otterbox Symmetry עומד גם בתקן הצבאי MIL-STD-810G להגנה מפני נפילה. תקן זה משמש את צבא ארה”ב לבדיקת עמידות הציוד ומבטיח שהמגן יכול לעמוד בפני נפילות של עד 2 מטר מבלי לפגוע בטלפון שלכם. אז אתם יכולים להנות משקט נפשי בידיעה שהטלפון שלכם מוגן אפילו מפני התנאים הקיצוניים ביותר.

דק אפילו יותר? Otterbox React

ה-Otterbox React הוא עוד אפשרות מצוינת להגנה על האייפון 14 שלכם. הוא כולל עיצוב דו-שכבתי ייחודי המספק הגנה מעולה מפני נפילות ומכות. הכיסוי עשוי משכבה פנימית רכה ושכבה חיצונית קשיחה הפועלות יחד לבלימת ופיזור זעזועים. בנוסף, כיסוי ה-React הוא דק וקל משקל, כך שהוא לא יוסיף נפח מיותר לטלפון שלכם.

החזק ביותר: Otterbox Defender

אם אתם רוצה את ההגנה האולטימטיבית עבור האייפון 14 שלכם, Otterbox Defender הוא כנראה הבחירה הטובה ביותר עבורכם. הכיסוי הקשוח הזה כולל שלוש שכבות של הגנה, כולל מחזיק לחגורה ומעטפת חיצונית מחוספסת. ה-Defender מגיע גם עם כיסוי תופסן לחגורה, כך שתוכלו להחזיק את הטלפון שלכם מחובר היטב למותניים בזמן נסיעה.

אחד המאפיינים הבולטים של Otterbox Defender הוא יכולתו לעמוד בנפילות. הכיסוי מאושר לעמוד בתקן הצבאי MIL-STD-810G להגנה מפני נפילה, מה שאומר שהוא יכול לעמוד בנפילות של עד 2 מטרים. עם זאת, הדיפנדר למעשה מסוגל לעמוד בפני אפילו יותר נפילות מזה. למעשה, Otterbox טוענת שה-Defender יכול לעמוד בפני פי 4 יותר נפילות מהתקן הצבאי שהזכרנו, כך שתוכלו להיות בטוחים שהטלפון שלכם יהיה בטוח אפילו מהנפילות הקשות ביותר.

בנוסף למבנה המחוספס שלו, ה-Otterbox Defender מגיע גם עם כיסוי תופסן לחגורה, כך שתוכלו לשמור את הטלפון שלכם מחובר היטב למותניים שלכם תוך כדי תנועה. זוהי תכונה מעולה עבור אלה שנמצאים תמיד בתנועה וצריכים שהטלפון שלהם יהיה נגיש בקלות.

בסך הכל, ה-Otterbox Defender הוא בחירה מצוינת למי שרוצה את ההגנה הטובה ביותר עבור האייפון 14 שלו. המבנה המחוספס שלו ויכולת העמידות בפני נפילות הופכות אותו לאחד הכיסויים העמידים ביותר בשוק, וכיסוי החגורה שלו הוא כיסוי נוח שלא מוסיף יותר מידי נפח. אם אתם מחפשים כיסוי אמין ומגן לאייפון 14 שלכם, ה- Otterbox Defender הוא בהחלט אופציה ששווה לשקול.

גם דק וגם חזק: Gear4 Milan Snap

ה-Gear4 Milan Snap עם MagSafe הוא כיסוי אלגנטי ומסוגנן התואם לטכנולוגיית ה-MagSafe החדשה של אפל. הכיסוי נצמד לאייפון 14 שלכם באמצעות מגנטים ומבנה מדויק, כשהוא מספק אחיזה בטוחה ויציבה. ה-Milan Snap עשוי מחומר פוליקרבונט שקוף המציג את היופי הטבעי של הטלפון שלכם, תוך שהוא מגן עליו מפני שריטות ונפילות.

כיסוי ה-Gear4 Milan Snap עם MagSafe עשוי מחומר ייחודי בשם D3O® Crystalex. החומר הזה הוא חומר שקוף שנועד לספק הגנה מעולה מפני פגיעות לטלפון שלכם, איך?

ה-D3O® Crystalex עשוי מפולימר מיוחד שהוא רך וגמיש בזמן מנוחה, אך הופך לקשיח בפגיעה כדי לספוג ולפזר זעזועים. המשמעות היא שכאשר הטלפון שלכם נופל, החומר ב-Gear4 Milan Snap יידחס ויתקשה, כשהוא סופג את הפגיעה ויגן על הטלפון שלכם מנזק.

השימוש ב-D3O® Crystalex ב-Gear4 Milan Snap מאפשר לכיסוי להיות דק וקל, תוך מתן הגנה מעולה לאייפון 14 שלכם. בנוסף, החומר השקוף מאפשר ליופי הטבעי של הטלפון שלכם לזרוח, כך שאתם עדיין יכולים להשוויץ בעיצוב המלוטש שלו.

הכיסוי הכי טוב לאייפון 14: Raptic Shield?

ה-Raptic Shield הוא כיסוי קשיח ואמין שנועד להגן על האייפון 14 שלכם מהנפילות הקשות ביותר. הוא כולל עיצוב דו-שכבתי עם שכבה פנימית רכה ומעטפת חיצונית קשה, הפועלים יחד כדי לספוג ולפזר את הפגיעה. ל-Raptic Shield יש גם פינות מחוזקות ומסגרת מוגבהת כדי להגן על המסך שלכם מפני שריטות ונפילות.

ה-Raptic Shield הוא כיסוי קשיח ואמין שנועד להגן על האייפון 14 שלכם מהסביבות הקשות ביותר. הוא עשוי מאלומיניום איכותי ומלוטש, קל משקל וחזק כאחד. המשמעות היא שה-Raptic Shield יכול לעמוד בפני פגיעות ונפילות, ועדיין להיות קל לנשיאה.

אחת התכונות הבולטות של ה-Raptic Shield היא היכולת שלו לעבור את הסטנדרטים של התקן הצבאי MIL-STD-810G. הכיסוי מאושר לעמוד בתקן MIL-STD-810G, המשמש את צבא ארה”ב לבדיקת עמידות הציוד. המשמעות היא שה-Raptic Shield יכול לעמוד בפני יותר נפילות מהתקן הצבאי ולעמוד בפני נפילות של עד 3 מטר מבלי לפגוע בטלפון שלכם.

בנוסף למבנה המחוספס שלו, ה-Raptic Shield כולל גם פינות מחוזקות ומסגרת מוגבהת כדי להגן על המסך שלכם מפני שריטות ונפילות. לכיסוי יש גם חיתוכים מדויקים לכל היציאות והלחצנים של הטלפון שלכם, כך שתוכלו לגשת בקלות לכל הכפתורים שלו מבלי להסיר את הכיסוי.

אחד הדברים הגדולים האחרים ב-Raptic Shield הוא העיצוב המדויק והמסוגנן שלו. לכיסוי גימור מלוטש שנראה נהדר עם כל אייפון, והעיצוב הדק והקל שלו אומר שהוא לא יוסיף נפח מיותר לטלפון שלכם. זה הופך אותו לאופציה נהדרת עבור אלה שרוצים גם הגנה וגם סגנון.

בסופו של דבר, ה-Raptic Shield הוא בחירה מצוינת עבור אלה שרוצים להגן על האייפון 14 שלהם מפני חיי היומיום. המבנה המחוספס שלו והגנת הנפילה בדרגה צבאית הופכים אותו לאחד מהכיסויים העמידים ביותר בשוק, בעוד שהעיצוב הדק והמסוגנן שלו אומר שהוא גם נראה נהדר. כך שאם אתם מחפשים כיסוי אמין ומגן לאייפון 14 שלכם, ה-Raptic Shield הוא בהחלט אחד ששווה להסתכל עליו.

האם מצאנו את האחד?

לבסוף, ה- Otterbox Symmetry, Otterbox React, Otterbox Defender, Gear4 Milan Snap ו-Raptic Shield הם כולם אפשרויות מצוינות להגנה על האייפון 14 שלכם. כל אחד מהכיסויים הללו מציע תכונות ויתרונות ייחודיים, כך שתוכלו לבחור את האפשרות הטובה ביותר לצרכים ולסגנון שלכם. לא משנה באיזה מהם תבחרו, אתם יכולים להיות בטוחים שהטלפון שלכם יהיה מוגן מפני כל הנפילות שקורות בחיי היומיום שלנו.

אמנם לא הגענו למסקנה נחרצת אודות איזה כיסוי הוא הכי טוב לאייפון 14, אך אנחנו חושבים שאי אפשר להגיע למסקנה הזו בהתחשב בעובדה שכולנו מחפשים דברים שונים מהכיסוי שלנו וכל האופציות שהצגנו כאן מעולות בפני עצמן.

לעוד חדשות מעניינות, קופונים שווים והטבות סודיות בקרו בעמוד הפייסבוק או הטלגרם שלנו!

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן