Skip to Content Contact Us
כיסוי אוטרבוקס לאייפון 13

הכיסויים הכי טובים לאייפון 13 של Otterbox

כיסויי אוטרבוקס (Otterbox) וודאי מוכרים לכולנו ככיסויים חזקים, כשהם מלווים אותנו כבר שנים רבות החל מפריצת האייפון אל חיי היום-יום ועד לרגעים אלו, 10 דורות לאחר מכן. הכיסויים הרבים של החברה מתחלקים לפי סדרות המדרגות את רמת החוזק שלהם, כשבראש נמצא כיסוי ה-Defender, לאחר מכן מגיעה סדרת ה-Symmetry ואיתה גם סדרת ה-Strada אשר מציעה הגנה ב-360 מעלות באמצעות מבנה נסגר. על מנת לעשות סדר בעניינים, סיכמנו לכם את 4 כיסויי אוטרבוקס הטובים ביותר לאייפון 13 שלכם,

כמה עובדות בונוס על הכיסויים של otterbox

  • כל הכיסויים של אוטרבוקס מיוצרים במספר שכבות בטכנולוגיה שמותג פיתח
  • חברת אוטרבוקס עובדת 50% פלסטיק ממוחזר, ושואפת בעתיד שכל המפעלים שלה יהיו ירוקים
  • כל הכיסויים של המותג עוברים את המבחני ריסוק של צבא ארצות הברית,

Otterbox Symmetry Plus magsafe

בתוך סדרת הסימטרי לאייפון 13 המוזכרת נוכל לגלות גם את סדרת ה-Symmetry Plus, אשר מציעה הגנה באותה רמה אך עם תמיכה בטעינה ובאביזרי MagSafe החדשים. באמצעות רכישה של כיסוי מהסדרה הזו, לא תצטרכו להתפשר על ההגנה על המכשיר בשביל נוחות, עקב כך שהכיסוי עצמו משלב מגנטים המאפשרים טעינה אלחוטית באמצעות MagSafe וגם הצמדה של הארנק ושאר האביזרים.

 

כיסוי שחור לאייפון 13 Otterbox Symmetry תומך MagSafe חזק ועמיד
כיסוי שחור לאייפון 13 Otterbox Symmetry תומך MagSafe חזק ועמיד
כיסוי שקוף לאייפון 13 Otterbox Symmetry תומך MagSafe חזק ועמיד
כיסוי שקוף לאייפון 13 Otterbox Symmetry תומך MagSafe חזק ועמיד

לאייפון 13 Otterbox Symmetry תומך MagSafe חזק ועמיד

 

 

  • הכיסוי עבר את מבחני העמידות של צבא ארה”ב ועומד בתקן MIL-STD-810G לשמירה מירבית
  • מעוצב מבסיס לעבודה עם מערכת ה-MagSafe בצורה הטובה ביותר
  • שומר על המכשיר באופן מירבי תוך שילוב פוליקרבונט עם סיליקון גמיש לבלימת זעזועים

יתרונות וחסרונות של otterbox

סדרת ה-Symmetry Plus לאייפון 13 זהה במבנה ובעמידות לסדרת ה-Symmetry הרגילה, כך שמלבד היותה תומכת בעבודה מושלמת עם אביזרי MagSafe באמצעות מגנטים ייעודיים מובנים, אנחנו נהנים מאותה רמת עמידות המוכרת לנו מהסדרה הפופולרית ביותר של אוטרבוקס. לעומת זאת, ייתכן כי בדומה לסדרת ה-Symmetry הרגילה, גם כאן ישנה התיכנות למצב בו לחלקנו המגן יהיה עבה מידי, אפילו אם לרובנו מדובר בעובי אופטימלי לגמרי.

למבט מהיר על הכיסוי השחור לאייפון 13 מסדרת ה-Symmetry Plus לחצו כאן.

למבט מהיר על הכיסוי השחור לאייפון 13 מסדרת ה-Symmetry Plus לחצו כאן.

לצפייה בכל הכיסויים של otterbox

כיסוי otterbox symmetry לאייפון 13

הכיסויים אותם מציעה החברה לאייפון 13 מתחילים עם סדרת ה-Symmetry אשר מהווה את הסדרה הכי פופולרית והכי מצליחה של החברה, עם מבנה מודרני הפונה לקהל הרחב ובעיצובים שונים כמו הכיסוי שקוף המשלב בתוכו נצנצים, כיסוי שקוף לגמרי ומגן בצבע מסוים. על הכיסויים השקופים של החברה ישנה אחריות לשנה, כך שבכל פעם שהכיסוי מצהיב, תוכלו לפנות אלינו ונשמח לעזור בהחלפתו.

אם אתם יודעים שהמכשיר שלכם נתון לנפילות אך לא בכל יום ובכל מצב, הבחירה הטובה ביותר תהיה סדרת ה-Symmetry. הסדרה הזו מציעה איזון מושלם בין נוחות אחיזה, לעיצוב ולעמידות. דרך שימוש בגומי סינטטי לבלימת זעזועים מקדימה ופוליקרבונט קשיח מאחורה, המגן יודע לעמוד בכל נפילה מחדש ללא שום בעיה. בנוסף, במידה ואתם משתמשים בטעינה האלחוטית של האייפון או באחד אביזרי ה-MagSafe, תוכלו לבחור גם בסדרת ה-Symmetry Plus המציעה הגנה זהה עם אפשרות לעבודה עם כל אביזרי ה-MagSafe.

סדרת ה-Symmetry מהווה את נקודת האמצע בין כל הסדרות, כשזו מביאה עמה מבנה סולידי וקשיח, שוליים העולים מעל התצוגה, שכבת גומי סינטטי לבלימת זעזועים בכל נפילה ומבנה אמין במיוחד. החיסרון העיקרי בסדרת הכיסויים הזו מתבטא בכך שלחלקנו גם היא עבה מידי, אך לרוב הקהל מדובר בכיסוי בעובי רגיל ונוח.

כיסוי שחור לאייפון 13 מסדרת ה-Symmetry לחצו כאן.

כיסוי נצנצים לאייפון 13 מסדרת ה-Symmetry לחצו כאן.

כיסוי שקוף לאייפון 13 מסדרת ה-Symmetry לחצו כאן.

 

כיסוי שקוף לאייפון 13 מסדרת ה-Symmetry כיסוי שחור לאייפון 13 מסדרת ה-Symmetry לחצו כאן.

Otterbox Defender לאייפון

במידה ואתם מפילים את המכשיר המון פעמים ויודעים שהוא עומד ליפול גם על משטחים חדים וגם על איזורים שטוחים בכל מצב נתון, אנחנו ממליצים לבחור בכיסוי ה-Otterbox Defender. כיסוי הדיפנדר מורכב מ-3 שכבות שונות המתחברות אחת לשנייה, עם שוליים גבוהים מאוד מעל המסך כך שגם בעת נפילה חזקה המסך לא יישבר. שלוש השכבות מורכבות מעטיפת פוליקרבונט, גומי סינטטי לבלימת זעזועים ותופסן לחגורה אשר עשוי גם הוא מפוליקרבונט קשיח.

 

יתרונות וחסרונות

בתוך כל 4 הכיסויים אוטרבוקס הטובים ביותר לאייפון 13, נמצא את סדרת ה-Defender בה נוכל להנות מעמידות חסרת פשרות, קליפס ייעודי המשמש גם כתופסן לחגורה וגם כמעמד לצפייה בתכנים בסמארטפון וגם מחומרי הפרמיום מהם עשוי הכיסוי. מנגד, הכיסוי עבה מאוד ולא בהכרח יתאים לכולנו עקב כך, הכיסוי מורכב מ-3 שכבות הניתנות לפירוק אך התהליך לא קל במיוחד. בנוסף, המבנה הבומבסטי של הכיסוי יכול להיות פשוט לא לטעמנו.

כיסוי Otterbox Defender לאייפון 13 לשים לינק

 

כיסוי לאייפון 13 Otterbox Defenderכיסוי לאייפון Otterbox Defender Otterbox Defender לאייפון

otterbox strada לאייפון 13

במצב בו אתם מחפשים כיסוי לאייפון 13 אשר מתיר לכם גישה גם לאחסון של הכרטיסים החשובים לכם ביום-יום כמו כרטיס האשראי, הרישיון ותעודת הזהות, תוכלו לבחור בסדרת ה-Strada המגיעה בצורת ספר ומגנה על המכשיר ב-360 מעלות. הסדרה עשויה ממעטפת פוליקרבונט, עם חלקת מתכת לסגירת הכיסוי ועור אמיתי המכסה את המגן כולו.

יתרונות וחסרונות

בסדרת ה-Strada נוכל להנות מהפונקציונליות של הכיסוי הן מבחינת הגנה מקדימה ומאחורה באמצעות סגירה מגנטית, גם מאפשרות לאחסון כרטיסים חשובים בתוך המגן וגם ממבנה העור היוקרתי המעניק מרקם נעים למגע. לעומת זאת, מגן אשר מגיע בצורת ספר הינו עבה יותר מהרגיל ומצריך פתיחה וסגירה בכל פעם מחדש.

otterbox strada כיסוי לאייפון 13 לינק

 

לכל הכיסויים של otterbox לאייפון 13, אייפון 13 פרו, אייפון 13 פרו מקס, ואייפון 13 מיני 

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן