Skip to Content Contact Us
הכיסויים הכי חזקים לגלקסי S22

הכיסויים הכי חזקים לגלקסי S22

הסמארטפונים שלנו נופלים כל הזמן, בטעות או בכוונה, זה קרה ויקרה לכולנו, כשלחלקנו זה יקרה יותר ולחלק האחר פחות. הנפילה תמיד מגיעה עם צניחה של הלב שלנו לארנק ותפילה שהמכשיר לא נשבר כי לאף אחד לא בא להוציא עכשיו 900 ש”ח על תיקון מסך. הפיתרון אותו כולנו מכירים הוא מגן איכותי, אך בזמן שהשוק מוצף בעשרות מגנים לכל מכשיר, אנחנו נגלה היום מי מהם מציעים את החוזק הטוב ביותר.

איך בוחרים?

במידה ואתם יודעים שכנראה ותפילו את המכשיר יותר מהרגיל, כנראה שכדאי לכם לקחת מגן שמתמקד בחוזק ופחות בעדינות. עם זאת, בזמן שחלקנו יפיל את הסמארטפון 5 פעמים ב-3 חודשים, חלק אחר יפיל את הסמארטפון 20 פעמים ב-3 חודשים, מה שיבדיל בפועל בשאלה האם צריך לרכוש מגן חזק או את המגן הכי חזק.

אם אתם לוקחים חלק בקטגוריית האנשים שמפילים את המכשיר רק מידי פעם אך יותר מן הרגיל, המועמד הראשון עבורכם מגיע מבית Toiko ומסדרת ה-CaZa. מדובר במגן אשר נבנה מ-2 שכבות שאוחדו לשכבה אחת, כולל טקסטורה למניעת החלקה על גבו, שוליים העולים מעט מעל התצוגה במטרה להגן על המסך ועמידות בפני נפילות בתקן הצבאי MIL-STD-810G.

המועמד השני מגיע מבית המותג Gear4 מסדרת ה-Havana, כשהמגן משתמש בחומר החכם D3O אשר מגיע בצורה גמישה במבנה הטבעי שלו והופך לקשיח בעת נפילה. בפועל זה מאפשר למגן להישאר דק באופן יחסי בעודו מציע הגנה חסרת פשרות נגד נפילות עד לגובה של 3 מטר. בנוסף, 52 אחוזים מהמגן עשויים מחומרים ממוחזרים, מה שהופך אותו לידידותי יותר לסביבה.

כיסוי לגלקסי S22
כיסוי לגלקסי S22

הכיסוי החזק והפופולרי ביותר מגיע מבית אוטרבוקס (Otterbox) ומסדרת ה-Symmetry, כשגם הוא עשוי מ-2 שכבות אשר אוחדו לאחת. השכבה העליונה עשויה מגומי סינטטי לבלימת הזעזועים, בזמן שהשכבה האחורית עשויה מפוליקרבונט קשיח הסופג את המכה בנפילה. גם כאן המגן עשוי תוך שימוש ב-50% של פלסטיק ממוחזר, בעודו עמיד בנפילות בתקן הצבאי MIL-STD-810G וכולל גם אחריות לשנה במידה והוא מצהיב.

בין הכיסויים המומלצים ביותר כיום אפשר למצוא גם את חברת Raptic שמקורה בארצות הברית, כשהיא מייצרת כיסויים חסרי פשרות מבחינת הגנה גם לגלקסי S22. סדרת ה-Shield Pro של החברה כוללת עיצוב מחוזק הבנוי משכבת פוליקרבונט אחורית וממסגרת אלומיניום המגיעה במגוון צבעים. המגן תומך גם בטעינה אלחוטית, עומד בתקן הצבאי MIL-STD-810G ועמיד לנפילות עד גובה של 4 מטר. 

אם כיסויים אחוריים בלבד הם פחות הכיוון עבורכם, אפשר להסתכל גם על הכיסויים המקוריים של סמסונג המגיעים בתצורת ספר ומציעים פיצ’רים חכמים כמו סדרת ה-S-View אשר כוללת ריבוע ייעודי דרכו אפשר לראות את השעה והתראות במהירות, או כמו סדרת ה-LED View בה הכיסוי כולל נוריות לד המציגות את השעה והתראות. בשני המקרים מדובר בכיסוי קשיח ועמיד הכולל הגנה גם לחזית המכשיר באמצעות כיסוי קדמי.

הכי חזקים

הכיסויים הכי חזקים לגלקסי S22 מגיעים שניהם מאותה החברה, ואנחנו כמובן מדברים על אוטרבוקס במקרה הזה. החברה המוזכרת מציעה את סדרת ה-Otterbox Strada ואת סדרת ה-Otterbox Defender, כששתי הסדרות הללו מכוונות בדיוק לאנשים שמפילים את המכשיר שלהם לפחות 5 פעמים ביום וידועים ככאלה ששוברים את הסמארטפון לא מעט. אם אתם כאלה, הכיסויים הללו עבורכם.

כיסוי ה-Otterbox Strada מגיע במבנה ספר כך שהוא מכסה את המכשיר גם מלפנים וגם מאחור, בעודו עושה שימוש בעור אמיתי, בתופסן מתכת חזק ובשכבת פוליקרבונט קשיחה להגנה מקיפה על המכשיר. בדומה לכיסויים הקודמים, גם הוא עמיד בתקן הצבאי MIL-STD-810G, בשעה שהוא מאפשר גם אחסון של כרטיסי אשראי ומזומן בתוך הכיס הייעודי לכך.

הכיסוי החזק ביותר של אוטרבוקס ובאופן כללי נקרא Defender, כשהוא כולל שוליים העולים באופן משמעותי מעל פני התצוגה, גופו בנוי מ-3 שכבות שונות של הגנה והוא כולל גם תופסן לחגורה שיכול לשמש כמעמד לצפייה בתכנים. המגן בנוי משכבת פוליקרבונט קשיחה בחלקו החיצוני יחד עם שכבת גומי סינטטי בחלקו הפנימי, בזמן שהמחזיק לחגורה בנוי גם הוא מפוליקרבונט קשיח.

כיסוי אוטרבוקס לגלקסי S22
כיסוי אוטרבוקס לגלקסי S22

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן