Skip to Content Contact Us
כיסוי לאייפון 11

איך לבחור כיסוי לאייפון 11

בחירת מגן היא תהליך טריוויאלי ממנו כולנו נהנים לאחר רכישת טלפון חדש או עקב רצון לשדרג את הנוכחי, לרשותנו עומדים מבחר רחב של כיסויים ומגנים מהם נוכל לבחור, החל מכיסויים דקים במיוחד ועד לכיסויים שיעמדו בנפילות מגורדי שחקים. היום נעבור בעיקר על השאלה איך לבחור כיסוי לאייפון 11 ואייפון 11 פרו מקס, במה כדאי להתחשב ועל מה אנחנו צריכים לחשוב.

מה חשוב בבחירה כיסוי לאייפון 11

בעת ההתעסקות בשאלה איך לבחור כיסוי לאייפון 11 כיסוי לאייפון 11 פרו , נסתכל על כך שבבחירת כיסוי אנחנו צריכים לשאול את עצמנו את השאלה המרכזית ביותר והיא – מה חשוב לנו? האם אנחנו מחפשים כיסוי שיגן בצורה הכי טובה על המכשיר? או שבכלל אנחנו רוצים כיסוי דק שיעניק לנו ראש שקט שיש כיסוי על המכשיר אך נוכל להמשיך להנות מהעובדה שאנחנו לא מריגישים אותו? כך או כך, אנחנו צריכים להכיר מספר חברות ומספר עיקרים.

בתחילה, נרצה להכיר מי הן חברות הכיסויים המובילות כיום בישראל, כך שנוכל לדעת כי בחירה בהן היא בחירה בטוחה. הרשימה כוללת את המותגים – Otterbox, PureGear, Case Mate, Skech, PITAKA, Toiko. לכל מותג יש כיסוי בעל ייחוד משלו, כך שבשעה שאוטרבוקס מתמקדים במגנים החזקים ביותר, PITAKA מתמקדים בדקים ביותר ו-Case Mate דווקא מחדירים סטייל לתחום.

כיסויים לאייפון 11
כיסויים לאייפון 11

האופציות השונות

Otterbox לאייפון 11

מעבר לחברות המוכרות בתחום, חשוב לנו לדעת מה אנחנו מחפשים, ולמעשה, התשובות פשוטות הרבה יותר ממה שחשבנו. במידה ואתם מחפשים מגן חזק שישמור לכם על המכשיר אך לא יעבה אותו יותר מידי, תכירו את ה-Otterbox Symmetry. הסדרה הזו של אוטרבוקס מגיעה השנה במגוון צבעים וגם בדגמים שקופים, כך שתמיד אפשר לבחור בסטייל האהוב עלינו.

אוהבים יותר את מבנה הספר אשר מאחסן בתוכו את הכרטיסים החשובים במקום נגיש? הכירו את סדרת ה-Strada של אוטרבוקס. הסדרה עשויה מעור נעים למגע בשילוב עם תופסן מגנטי וחור ייעודי לאפרכסת כך שתוכלו לנהל שיחות גם כשהכיסוי סגור. בתוך הכיסוי ניתן לאחסן כרטיסי אשראי, מזומן וכל כרטיס חשוב בו תבחרו.

זורקים את הטלפון ממטוס באופן תכוף? אוטרבוקס חשבו עליכם ויצרו את ה-Otterbox Defender רק בשבילכם. המגן מורכב מ-3 שכבות הגנה הכוללות גם פוליקרבונט, גם גומי לבלימת זעזועים וגם תופסן לחגורה, כאשר השוליים של המגן עולים גבוה במיוחד מעל המסך. באמצעות השוליים הללו, גם לאחר נפילה חזיתית על פני המכשיר, המסך לא יישבר ויישאר ללא שריטה.

PureGear לאייפון 11 פרו

אם אתם מחפשים מגן שקוף שמאזן בין חוזק לנוחות, דגמי ה-Slim Shell וה-Hard Shell של PureGear עונים בדיוק על הצורך הזה. בנוסף, אם אתם משתמשים בטעינת ה-MagSafe האלחוטית החדשה בה אפל משתמשת השנה, תוכלו למצוא גם דגם זהה של המגן אשר מגיע עם עיגול ייעודי המציע תמיכה בטעינה אלחוטית באמצעות מגסייף. מחפשים מגן בעל במפרים ייעודיים ומבנה קשיח במיוחד? מגן ה-DualTek של החברה יעשה בשבילכם עבודה מעולה ומגיע גם במספר צבעים.

מגן PureGear Dualtek לאייפון 12
כיסוי PureGear Dualtek לאייפון 11

מבחר מגנים וכיסויים iphone 11

מעוניינים בקצת יותר סטייל וייחודיות במגן שלכם? ל-Case Mate יש אין ספור הצעות בפס שלה בדיוק בשבילכם. לדוגמה, מגן ה-Soap Bubble של החברה כולל גב שקוף בעל מראה מבריק של בועת סבון המתפרסת על כל חלקו האחורי ומחליפה צבעים. בנוסף, ניתן למצוא גם מגנים בעלי נצנצים על כל גב המכשיר, מגנים בעלי נצנצים בצבעים מסוימים ועוד.

מגן Case Mate לאייפון 11
מגן Case Mate לאייפון 11

PITAKA

במידה ואתם נמצאים בחיפוש אחרי מגן דק יותר מכולם, PITAKA נמצאים שם בשבילכם. לחברה יש 3 סדרות של מגנים, כשהסדרה הראשונה היא סדרת ה-Air Case וזו היא הסדרה הדקה ביותר של החברה בעובי של 0.65 מ”מ בלבד. רוצים לשמור על הדקיקות אבל משתמשים בטעינת באמצעות MagSafe, סדרת ה-MagEZ של החברה מגיעה גם עם מגנט מובנה לרכב וגם עם תמיכה בטעינה אלחוטית במבנה דקיק של 0.85 מ”מ. אוהבים את העיצוב אבל מחפשים משהו חזק יותר? סדרת ה-MagEZ Pro 2 מציעה מבנה חזק ונטול פשרות בעיצוב קרבון ייחודי ועם שימוש בסיבי ארמיד.

מגן PITAKA לאייפון 12
כיסוי PITAKA לאייפון 11

Toiko

רוצים מגן שפשוט עושה את העבודה במחיר נגיש? Toiko שומעים אתכם ומציעים זוג סדרות ייחודיות. סדרת ה-X-Guard מציעה מבנה חזק הכולל שימוש ב-2 שכבות הגנה וטקסטורה ייעודית למניעת החלקה מהיד בתג מחיר של 69 שקלים. בנוסף, אם אתם מחפשים כיסוי שקוף בעל כפתורים קליקיים במיוחד, סדרת ה-Chiron של החברה תעשה בשבילכם עבודה מעולה במחיר זהה.

מגן Toiko X-Guard לאייפון 12
מגן Toiko X-Guard לאייפון 11

Skech לאייפון

כיסויים שקופים זה הסטייל שלכם? Skech מבינים אתכם לגמרי ומציעים 3 דגמים שקופים שונים בסדרות ה-Sparkle, Duo ו-Matrix. סדרת ה-Duo מציעה מבנה נוח וקשיח עם גב חלק, בעוד שסדרת ה-Matrix כוללת גב בעל טקסטורת כוורת למניעת החלקה וסדרת ה-Sparkle מוסיפה סטייל למגן עם נצנצים. הכיסויים מבטיחים הגנה מפני נפילות מגובה של 2.4 מטר, כך שאם אתם לא עומרי כספי אין לכם מה לדאוג.

מגן SKECH לאייפון 12
מגן SKECH לאייפון 11

 

למבחר כיסויים לאייפון 11

כיסוים לאייפון 11 פרו 

כיסויים לאייפון 11 פרו מקס

 

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן