Skip to Content Contact Us
כיסויים לגלקסי S22

איזה כיסוי עדיף לגלקסי S22 – עבה או דק כל היתרונות והחסרונות כאן 

כשאנחנו ניגשים לרכוש כיסוי לגלקסי S22 כדאי להכיר מראש את כל היתרונות והחסרונות של הכיסויים אותם אנחנו עומדים לקנות, בין היתר, יש בשוק מגוון כיסויים המציעים מבנה עבה, דק, בצבעים שונים ועוד. סדרת הגלקסי S22 כוללת בתוכה את ה-Galaxy S22, את ה-Galaxy S22 Plus ואת ה-Galaxy S22 Ultra, כאשר כל הדגמים כוללים מבנה זכוכית ומתכת מלא, מה שאומר שהם רגישים במיוחד לנפילות ושבר. אז איך נדע איזה כיסוי עדיף לגלקסי S22?

מבחר הכיסויים כיום מאפשר רכישה רחבה יותר מאי פעם דרך טווח מחירים שנע בין עשרות שקלים בודדים לכיסויים יקרים יותר שיכולים להגיע גם עד כ-300 שקלים בהתאם לחומרי היצירה ורמת ההגנה. בין החברות המבילות היום בשוק ניתן למצוא את אוטרבוקס (Otterbox) ו-PureGear הנמצאות בארצות הברית, לצד Skech, Gear4, Toiko ואחרות הפרוסות מסביב לעולם.  

איזה כיסוי עדיף לגלקסי S22?

בחיפוש אחר איזה כיסוי עדיף לגלקסי S22, נמצא את גזרת הכיסויים הדקים בה יש את סדרת ה-Softek של PureGear המגיעה במגוון צבעים ומאפשרת הגנה על המכשיר ללא צורך בהוספת משקל מיותר. הכיסוי עצמו עשוי מסיליקון רך וגמיש, כשבתוך הכיסוי נמצאת שכבת מיקרוזמש השומרת על הגלקסי S22 משריטות ונפילות. שכבת הסיליקון החיצונית נעימה למגע ומונעת החלקה, כך שתוכלו לאחוז במכשיר בבטחה. את הכיסוי ניתן להשיג בצבעים שחור, ורוד וכחול כשהוא עולה 79 ש”ח.  

המגן הדק הבא מיוצר על ידי Skech, בזמן שהוא כולל מבנה שקוף לחלוטין עם הגנה אלגנטית גם למצלמה וגם על המכשיר באופן כולל. על פי נתוני החברה, המגן עמיד בפני נפילות עד לגובה 2 מטר, כשהוא מיוצר באמצעות איחוד בין 2 שכבות להגנה מירבית על המכשיר. חלקו החיצוני קשיח במטרה לשמור על המכשיר בנפילות, בזמן שהאיזור הקדמי גמיש יותר לבלימת זעזועים. את סדרת ה-Duo אפשר לרכוש עבור תג מחיר של 99 ש”ח.  

Samsung Galaxy S22 Main 4
כיסוי לגלקסי S22

גם חברת Gear4 משחקת בזירת הכיסויים הדקים עם דגם ה-Crystal Palace אשר מיועד לגלקסי S22 וכולל הגנה עמוקה למצלמה, עמידות בפני שריטות, ציפוי אנטימיקרוביאלי לדחיית חיידקים על המגן ושמירה על המכשיר מפני נפילות עד גובה 4 מטר. אף על פי ההגנה הכבדה, המגן שומר על מבנה דק ואלגנטי, כשהוא משתמש בחומר D3O החכם אשר מתקשה בעת נפילה ומתרכך במגע רגיל. את המגן ניתן להשיג במחיר של 99 ש”ח.  

הכיסוי המוכר ביותר מהרביעייה הוא ה-React של אוטרבוקס הפופולרית, הכיסוי כולל שילוב של פוליאוריטן ופוליקרבונט ביציקה אחת בטכנולוגיה הייחודית של Otterbox, כשהוא מציע חיתוכים מדויקים לחורי המכשיר ושומר על מבנה דק ועמיד. שתי השכבות של הכיסוי יוצרות מקשה אחת העוטפת את הסמארטפון ומוסיפה לכם הגנה המהווה תפקיד קריטי בנפילה. את ה-Otterbox React אפשר לרכוש במחיר של 129 ש”ח.  

כיסויים להגנה מירבית 

בעוד שכיסויים דקים מסוגלים להביא עמם הגנה מספקת, כיסויים מעט יותר עבים מסוגלים להציע שיפורים משמעותיים בחלקת העמידות ובזמן נפילה. הכיסוי הפותח את הקטגוריה נקרא DualTek Slim, וזה מיוצר על ידי PureGear. המגן כולל מבנה שקוף לחלוטין עם לוגו החברה מאחור, כשבין היתר נמצא כאן הגנה למצלמה, עמידות בתקן הצבאי MIL-STD-810G ושמירה על מבנה שהוא לא עבה מידי ולא דק מידי במחיר של 129 ש”ח. 

הכיסוי השני בגזרה מגיע מבית Toiko וכאן למעשה נמצא 2 מועמדים, הראשון מגיע מסדרת ה-X-Guard ועושה שילוב בין 2 שכבות היושבות אחת על השנייה, בזמן שהשני מאחד בין 2 השכבות למקשה אחת ומגיע מסדרת ה-CaZa. שני הכיסויים עמידים במיוחד בפני נפילות, כשסדרת ה-X-Guard מציעה שכבת סיליקון לבלימת זעזועים בחזית, יחד עם שכבת פוליקרבונט קשיחה מאחור עם טקסטורה למניעת החלקה. זוג הכיסויים עולים 69 ש”ח כל אחד.  

כיסוי לגלקסי S22 אוטרבוקס
כיסוי לגלקסי S22 אוטרבוקס

המגן הפופולרי ביותר בישראל כיום נמצא גם הוא בקטגוריה הזו, וזה כמובן ה-Symmetry של אוטרבוקס. זה הוא הכיסוי האייקוני ביותר של אוטרבוקס, כשהוא מיוצר משני חומרים ביציקה אחת בטכנולוגיה הייחודית של החברה וכולל מבנה שהוכיח את עצמו בשטח אין-ספור פעמים. המגן נבדק ביותר מ-24 מבחני עמידות שונים למשך יותר מ-238 שעות על מנת לוודא רמת גימור ואיכות ללא פשרות. את האוטרבוקס סימטרי לגלקסי S22 אפשר לרכוש במחיר של 145 ש”ח בצבעים שחור, שקוף ושקוף נצנצים.  

עוד מגן פופולרי במיוחד מבית אוטרבוקס מגיע מסדרת ה-Defender, וזה מיועד לאנשים שמפילים את הטלפון יותר מאשר משתמשים בו בפועל. מדובר במגן עבה במיוחד העשוי מ-3 שכבות וכולל גם קליפס לחגורה שיכול לשמש כמעמד לצפייה בתכנים. הכיסוי כולל שוליים העולים הרבה מעל התצוגה וגב עבה במיוחד, כך שהמכשיר יהיה מוגן בוודאות בכל נפילה מחדש. את הדיפנדר אפשר לרכוש בצבע שחור במחיר של 229 ש”ח.  

אז במי בוחרים? 

את הכיסוי המושלם עבורכם אנחנו ממליצים לבחור אך ורק לפי העדפתם, אם אתם לא אוהבים ללכת עם כיסוי עבה על המכשיר, אל תרכשו אחד אפילו אם אתם חושבים שהוא מגן יותר. אחרי הכל, זה הסמארטפון שלכם ואתם אמורים להנות ממנו, כך שגם כיסוי דק כדוגמת ה-Otterbox React ישמש לכם כמגן מעולה בנפילות. 

עם זאת, במידה ואתם יודעים שאתם מפילים את המכשיר המון במהלך היום, כדאי שתשימו עליו מגן מעט עבה יותר כמו ה-Otterbox Symmetry או ה-PureGear DualTek Slim. הכיסוי אמנם יוסיף מעט משקל למכשיר, אך ישמור עליו בעת נפילה ויאפשר לכם להנות ממנו לטווח הארוך ולא להיפרד ממנו כבר בנפילה הראשונה או השנייה.  

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן