Skip to Content Contact Us
Blogbanner

אוזניות בלוטוס מומלצות: השווא בין הדגמים הפופולריים

סקירת השוואה בין אוזניות JBL Tune 520BT, JBL Tune 570BT, JBL Tune 760NC, JBL Tune 720BT ו-JBL Tune 770BT

בעידן הטכנולוגיה המתקדמת בו אנו חיים, אוזניות אלחוטיות, אוזניות בלוטוס, הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו היומיומיים. הן מציעות נוחות, איכות סאונד מעולה ושליטה מרחוק נוחה באמצעות טכנולוגיית Bluetooth. בקרב מגוון היצרנים בשוק, JBL היא חברת אודיו מובילה שמתמחה ביצירת מוצרים איכותיים ומתקדמים. במאמץ לספק את הפתרון האידיאלי לצרכים של המשתמשים, JBL פיתחה מגוון של אוזניות אלחוטיות שמתאימות לצרכים שונים. במאמר זה, נבצע השוואה בין ארבעת הדגמים המובילים: JBL Tune 520BT, JBL Tune 570BT, JBL Tune 760NC ו-JBL Tune 720BT. נתמקד בנתונים הטכניים של כל דגם ונסקור את הביקורות והחוות דעת של המשתמשים.

לצפיה בכל הדגמים של אוזניות בלוטוס לחץ כאן

דגמי אוזניות בלוטוס מומלצות:

JBL Tune 520BT

JBL Tune 520BT היא אוזניה אלחוטית קומפקטית וניידת. היא מגיעה עם יכולת Bluetooth 5.0 לחיבור מהיר ויציב למכשירים ניידים. המראה שלה מעוצב ומודרני, עם אפשרות לבחירה מתוך מספר צבעים. בנוסף, היא מציעה סאונד איכותי וברור עם אלמנטי נגינה בקוטר 32 מ”מ. המשך שמיעה של עד 16 שעות וטעינה מלאה תוך שעתיים וחצי. ביקורות המשתמשים מדווחות על איכות הסאונד המעולה והנוחות של האוזניות. מצד שני, יש דיווחים על בעיה עם חיישן המגע, שמפעיל פונקציות שונות עם מגע באוזניה לפעמים על פי טעות.

Jbl Tune 520 Bt
אוזניות בלוטוס JBL Tune 520BT

אצלינו, באתר תוכלו לרכוש  אוזניות JBL Tune 520BT בצבעים: שחור וסגול

JBL Tune 570BT

JBL Tune 570BT היא אוזניה אלחוטית עם טכנולוגיית Bluetooth 4.1. היא מתאימה למכשירים ניידים באופן מושלם ומציעה סאונד איכותי עם יכולת ניתוב קולי מובנית לשיחות בידיים חופשיות. היא מגיעה עם בקרת מגע לנוחות הפעלה ושליטה נוחה על נגינה ושיחות. עיצובה הארגונומי מבטיח נוחות מרבית לאורך שימוש. המשך זמן השימוש הוא עד 18 שעות וזמן הטעינה הוא כ-2 שעות. ביקורות מציינות את איכות הסאונד הטובה, אך יש דיווחים על בעיות בפעולת השליטה על ידי חיישן המגע.

Jbl Tune 570 Bt
אוזניות בלוטוס JBL Tune 570BT

מגיע בצבעים: לבן שחור כחול ורוד

JBL Tune 720BT

JBL Tune 720BT היא אוזניה אלחוטית המציעה סאונד איכותי וברור עם אפשרות שליטה בסאונד ושיחות באמצעות בקרת מגע מובנית. היא מתאימה למכשירים ניידים באמצעות Bluetooth 5.0 ומציעה חיישן משולב למענה קולי. היא מציעה הגנה מידיעותית עם תמיכה בטכנולוגיית Siri ו-Google Assistant. זמן הסוללה הממוצע של האוזניות הוא כ-24 שעות וטעינה מלאה לוקחת כ-2 שעות וחצי. ביקורות משתמשים מחמיאות לאיכות הסאונד והנוחות הגבוהה של האוזניות, אך יש דיווחים על בעיות בחיישן המגע שמפעיל פונקציות לא רצויות בעת השימוש.

Jbl Tune 720 Bt
אוזניות בלוטוס מומלצות JBL Tune 720BT

 

מגיע בצבעים: לבן שחור כחול סגול

JBL Tune 760NC

JBL Tune 760NC היא אוזניה אלחוטית אובר אורך האוזן המציעה טכנולוגיית השקטת רעשים אקטיבית (ANC) לחוויית האזנה טובה יותר. הטכנולוגיה הזו מאפשרת למשתמשים לנטרל את הרעשים הסוביים מהסביבה ולהתרכז בסאונד הרצוי. היא מציעה סאונד מדויק ועשיר עם איכות סאונד JBL המוכרת. הזמן הממוצע של השימוש הוא כ-15 שעות עם ANC פעיל ועד 22 שעות במצב ANC מנוטרל. יתרון נוסף הוא היכולת להתחבר למכשירים נוספים עם חיבור אלחוטי בטוח באמצעות טכנולוגיית Multi-Point. משתמשים משבחים את איכות הסאונד ויכולת השקטת הרעשים, אך יש דיווחים על בעיה במיקום הכפתורים שיכולה לגרום לפעולה לא רצויה.

Jbl Tune 760
אוזניות בלוטוס מומלצות JBL Tune 760NC

מגיע בצבעים: לבן שחור כחול ורוד

JBL Tune 770BT

JBL Tune 770BT היא אוזניה אלחוטית חדשה שמציעה חווית האזנה מדהימה ותכונות מתקדמות. היא מגיעה עם Bluetooth 5.0 לחיבור מהיר ויציב למכשירים ניידים. עם זמן טעינה של 2.5 שעות, ניתן ליהנות מזמן שימוש של עד 20 שעות. ה-Tune 770BT מציעה גם טכנולוגיית ANC להשקטת הרעשים החיצוניים ובקרת מגע מובנית לנוחות ונוחות שימוש. עם עיצוב ארגונומי משופר ותמיכה ב-Assistant, ה-Tune 770BT מציעה חווית האזנה נוחה ומתקדמת עבור המשתמשים.

אוזניות בלוטוס מומלצות Jbl Tune 770
אוזניות בלוטוס מומלצות Jbl Tune 770NC

מגיע בצבעים: שחור כחול לבן

 

בסופו של דבר, JBL מציעה מגוון דגמים של אוזניות בלוטוס מומלצות עם איכות סאונד מעולה ויכולות מתקדמות. כל דגם בסדרת ה-Tune מציע חוויית האזנה נוחה ואיכותית, אך יש פערים קלים בין הדגמים לפי טכנולוגיה כמו Bluetooth, זמן השימוש, תמיכה בשליטת מגע וטכנולוגיית השקטת הרעשים. בעת בחירת אוזניות מתאימות, כדאי לשקול את הצרכים האישיים והעדפות השימוש כדי למצוא את הדגם המתאים ביותר.

טבלת השוואת נתונים טכניים

דגם אוזניות Bluetooth זמן טעינה זמן השימוש טכנולוגיית ANC בקרת מגע חיבורים נוספים עיצוב ארגונומי תמיכה ב-Assistant
JBL Tune 520BT Bluetooth 5.0 2.5 שעות עד 16 שעות אין כן אין כן אין
JBL Tune 570BT Bluetooth 4.1 2.5 שעות עד 18 שעות אין כן אין כן אין
JBL Tune 760NC Bluetooth 5.0 3 שעות עד 15 שעות יש כן כן כן אין
JBL Tune 720BT Bluetooth 5.0 2.5 שעות עד 24 שעות אין כן אין כן אין
JBL Tune 770NC Bluetooth 5.0 2.5 שעות עד 20 שעות יש כן אין כן אין

 

עקבו אחרי דף הפייסבוק שלנו ותהנו ממגוון הטבות ומבצעים על כל הדגמי אוזניות בלוטוס מומלצות

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן