Skip to Content Contact Us

תקנון אתר שיפי

*חברת שיפי קמה בשנת 2012 בשביל לתת מענה מהיר ואמין לכל בית בישראל, חרטנו על דגלנו שירות ללא פשרות,
מתוך ניסיוננו ניסחנו, אמנת שירות ותקנון המבטאים את התחייבותנו כלפיכם. 

תנאי ביטול עסקה

מדיניות הביטול עסקה מתייחסת ללקוחות פרטיים בלבד.

שיפי תעשה את כל המאמצים כדאי שתקבלו את המוצר שהזמנתם בזמן המהיר ביותר

במידה ולא – אנו נעשה הכל כדאי שתצאו מרוצים להלן התקנון וכדלקמן:

  1. ביטול עסקה יעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר
  2. הודעה על הביטול תעשה בכתב באמצעות טופס ביטול עסקה באיימל, או בכתב בתוך האריזה של המוצר
  3. באם החלטת לבטל את הזמנתך שלא בגלל החברה או חריגה מזמני אספקה, פגם בייצור המוצר או אי התאמה בין המוצר שהוזמן למוצר שסופק בפועל, יחולו דמי ביטול בשיעור של 5% מגובה העסקה או 100 ש”ח – הנמוך מבינהם כקבוע בחוק והמוצר יוחזר על חשבון הלקוח. בביטול עסקה בגין חריגה בזמני האספקה, פגם בייצור המוצר או אי התאמה בין המוצר שהוזמן למוצר בסופק בפועל, יזוכה הלקוח זיכוי מלא והמוצר יוחזר על חשבון שיפי.
  4. בביטול עסקה שנעשתה בכרטיס אשראי/המחאה תתווספנה עמלות חברות האשראי
  5. החברה תמסור ללקוח העתק של ביטול הודעת החיוב כפי שנמסרה לחברת האשראי, במייל אשר קניתם באתר
  6. ניתן להחזיר מוצרים רק באריזתם המקורית, ושלא נעשה בהם שימוש 
  7. החברה רשאית לבטל את העסקה במקרה של טעות קולמוס בתאור המוצר או מחירו ולא תהיה כל טענה או תביעה כלפי החברה במקרה שכזה.
  8. במקרה של מחסור במלאי לפריט 1 או יותר ובהעדר צפי אספקה – תהיה רשאית החברה שלא לחייב את הלקוח על הזמנתו, עד אשר יתחדש המלאי למוצר – ואם לא יתחדש תוך 14 יום תהיה רשאית החברה לבטל את העסקה על פי שיקול דעתה ולא תהיה ללקוח כל טענה ו/או תביעה כלפי החברה. באם חוייב הלקוח בגין עסקה זו – יזוכה הלקוח זיכוי כספי מלא.
  9. ברגע שקיבלתם הודעה טקסט לטלפון שממנו רכשתם את ההזמנה, יהיה ניתן לבטל את ההזמנה ולקבל החזר פחות עמלת ביטול ודמי משלוח

אנחנו נעשה הכל בשיפי שתאצו מרוצים, אנחנו עובדים ימים כלילות כדאי לשפר את השירות, ולדאוג לכם למוצרים החדשים ביותר

 

Back top top