fbpx
Skip to Content Contact Us

מי אנחנו?

שיפי– מחירים של חו”ל בישראל, הוא אתר לרכישת אביזרים לסלולר. האתר מוכר אלפי מוצרים לסלולר וגאדג׳טים מכל הסוגים והמינים במחירים הזולים ביותר בישראל וברמת השירות הגבוהה ביותר והוא הגדול והמוביל בתחומו בארץ. 

באתר תוכלו לבצע קניות אונליין באמצעות כרטיס אשראי

או דרך מוקד ההזמנות שלנו במס’ 03-6494884 או בוואטספ שמספרו 055-9847724 או במייל לכתובת [email protected]

המוצרים שרכשתם נשלחים אלייך כחבילה באמצעות דואר ישראל או שירות השליחויות שלנו.

באתר תוכלו להנות מאלפי המוצרים שלנו במחירים הכי זולים בארץ!

קניה באתר

מדוע לקנות באינטרנט?

קניה באמצעות האינטרנט יעילה, נוחה וחוסכת זמן רב. כל שאתם זקוקים לו הוא חיבור לאינטרנט בנייד, בבית, במשרד או בכל מקום אחר. תוכלו כעת לבחור בפשטות את המוצרים הרצויים מתוך אלפי המוצרים הקיימים בהיצע המגוון של שיפי ולקבלם עד פתח הבית. הצוות המקצועי של שיפי ידאג לשלוח אליכם את המוצרים שבחרתם במהירות, בקלות וללא מאמץ. תהנו.

יש לכם חנות/ סניף לא באינטרנט?

שיפי היא חנות אינטרנטית. השירות והמכירה שלנו ניתנים במסגרת אתר האינטרנט שלנו ומוקד ההזמנות הטלפוני במס’ 03-6494884 או בוואטספ שמספרו 055-9847724 או במייל לכתובת [email protected]

ככה זה בעולם של חדשנות , מי אמר שבשביל לקנות צריך לצאת מהבית ? את המוצרים שלנו כל אחד יכול לרכוש מכל מקום בארץ. תהיו בטוחים שהחבילה של שיפי תנחת אצלכם במהירות, במקום ובזמן שנוח לכם!

ואם בא לכם לאסוף בעצמכם את המוצרים שרכשתם, אין בעיה בכלל! בעת ההזמנה, בחרו באופציה של איסוף עצמי. כשהזמנתכם תהיה מוכנה ,

תקבלו SMS שהזמנה מוכנה לאיסוף בבקשה לא להגיע לחנות ללא הזמנה באתר .

נקודות האיסוף שלנו נמצאת ברחוב אבן גבירול 104, תל אביב (חנות גאגט פון ) 

שעות פעילות החנות הם בימים א עד ה משעה 9 בבוקר ועד  8 בערב

וביום ו משעה 9 בבוקר עד שעה 3 בצהריים

איך מבצעים הזמנה באתר, והאם צריך להירשם לאתר לשם כך?

אפשר לבצע את ההזמנה כאורח. כדי לבצע הזמנה מהאתר עליכם ללחוץ על כפתור “הוסף לסל” שמופיע מתחת למוצר אותו אתם רוצים לקנות. כפתור זה יוביל אתכם לסל הקניות, שם עליכם לבחור שיטת משלוח. לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור “המשך לקופה” שיוביל אתכם לעמוד התשלום. בסיום מילוי פרטי המשלוח והתשלום – ההזמנה שלכם הושלמה. אתם לא חייבים להירשם כדי לקנות מהאתר והפרטים שתזינו במעמד התשלום ישמשו אותנו למשלוח הודעת סיכום על רכישת הפריט, משלוח החשבונית ושליחת החבילה.

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

בוודאי.

ניתן לשלוח אלינו מייל לכתובת [email protected]

שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותכם במייל 24 שעות ביממה  7 ימים בשבוע וישמח לסייע לכם בתהליך הרכישה או בכל נושא אחר.

אנחנו זמינים בטלפון 03-6494884 בימים א -ה בין השעות 11 בבוקר ל 14:00 בצהריים 

או בוואטספ שמספרו 055-9847724

אני רוצה להוסיף עוד מוצר אבל כבר סיימתי לבצע את ההזמנה.

יש לבצע הזמנה נוספת וליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו על מנת שנאחד בין ההזמנות. שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותכם 24 שעות ביממה – 7 ימים בשבוע בטלפון 03-6494884 או בוואטספ שמספרו 055-9847724. לחילופין, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת [email protected]

לאחר שסיימתי לבצע את ההזמנה, ברצוני לשנות את שיטת המשלוח.

יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו על מנת שנעדכן את שיטת המשלוח הרצויה. שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותכם 24 שעות ביממה – 7 ימים בשבוע, בכתובת [email protected]

ברצוני לשנות כתובת בהזמנה שביצעתי.

אנחנו זמינים לרשותכם 24 שעות ביממה – 7 ימים בשבוע 

נוכל לסייע לך בשינוי הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות במייל בכתובת [email protected]

בטלפון 03-6494884 או בוואטספ שמספרו 055-9847724 בימים א -ה בין השעות 11 בבוקר ל 14:00 בצהריים 

איך אני מקבל אישור על ההזמנה שלי?

אישור על הזמנתך הכולל את פירוט המוצרים וחשבונית יישלח למייל שלך מיד בתום ההזמנה באתר.

מדוע מוצר שרכשתי בעבר אינו נמצא באתר?

היצע ומגוון המוצרים באתר שיפי מתעדכן ומשתנה מעת לעת ולכן יתכן שהמוצר שנמכר בעבר אינו מוצע כעת למכירה. אם ברצונכם לוודא שמוצר מסוים אכן אינו מוצע למכירה כעת, תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו העומד לרשותכם 24 שעות ביממה – 7 ימים בשבוע בטלפון 03-6494884 או בוואטספ שמספרו 055-9847724. לחילופין, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת [email protected]

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

מיד לאחר ביצוע ההזמנה תשלח אליך הודעת SMS, בנוסף  מיד עם סיום העסקה ישלח אליך מייל הכולל את פירוט המוצרים וקבלה עבור המוצרים שרכשת.

מה אני עושה אם רכשתי מוצר והוא אינו מתאים לי?

במידה ואתה חש כי המוצר אינו לשביעות רצונך וברצונך להחליפו או לחזירו אין שום בעיה. אתה יכול להחזיר את המוצר ולקבל עליו זיכוי או להחליפו לפריט אחר. כל שעליך לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים לרשותכם 24 שעות ביממה – 7 ימים בשבוע בכתובת [email protected]

משלוחים

מתי החבילה תגיע אליי?

תלוי באיזו שיטת משלוח בחרת: שליח עד הבית מגיע לביתך עד 72 שעות, ובדואר רשום החבילה מגיעה לסניף הקרוב לביתך עד 10 ימי עסקים. במידה ובחרת בשיטת ״איסוף עצמי״ ההזמנה תהיינה מוכנה תוך כ48 שעות לכל היותר. במידה והינך זקוק למוצר באופן דחוף ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולהתריע על כך בטלפון 03-6494884 או בווצאפ 055-9847724

כל מה שעלייך לעשות הוא לסמן בדף התשלום באיזה אופן תרצה לקבל את המשלוח. לבחירתך שלוש דרכי שילוח:

דואר / דואר רשום- המוצרים שרכשת יגיעו אליך תוך 10  ימי עסקים בלבד! תוכל לקבל את המוצרים בדואר /דואר רשום בחינם. הפריט יגיע לסניף הדואר הקרוב אליך/ לביתך (שילוח בדואר / דואר רשום נתון לשיקול דעתה של “שיפי”)

איסוף עצמי– המוצרים שרכשת יהיו מוכנים לאיסוף תוך 2 ימי עסקים בלבד! תוכל לאסוף את המוצרים מחנות

“גאדג’ט פון” באבן גבירול 104, תל אביב   ברגע שהזמנתך תהיה מוכנה, אנו נשלח אליך SMS ותוכל לגשת ולאסוף את ההזמנה.

שליח אקספרס עד הבית– המוצרים שרכשת יגיעו עד אליך עד 4 ימי עסקים בלבד! אם רכשת מוצרים בסכום העולה על 99 ש”ח, עלות המשלוח המהיר תהיה 14.90 ש”ח בלבד. אם רכשת מוצרים בסכום היורד מ- 99 ש”ח, עלות המשלוח המהיר תהיה 29.90 ש”ח בלבד.

האם שירות המשלוחים מגיע לכל מקום בארץ?

אין מה לדאוג, שירות המשלוחים שלנו מגיע לכל היישובים ברחבי הארץ.

הזמנתי מכם חבילה, וקיבלתי מייל שאומר שהיא נארזה ונשלחה. איך אוכל לדעת מתי החבילה תגיע אליי?

במידה והזמנת משלוח בדואר רשום – יישלח אליך במייל מספר מעקב אחר החבילה יחד עם לינק לאתר דואר ישראל – שם ניתן להזין את מספר המעקב ולראות בדיוק היכן נמצאת החבילה שלך בכל רגע נתון.

במידה והזמנת משלוח עם שליח עד הבית – השליח יתאם עמך את הגעתו במספר הטלפון שהזנת. אם טרם קיבלת שיחת תיאום מהשליח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונבדוק עבורך עם חברת המשלוחים מתי בדיוק צפוי השליח להגיע.

המשלוח הגיע, אבל חסרים לי פריטים שהזמנתי. מה עליי לעשות?

אנו מתנצלים על אי הנוחות ונשמח לסייע. אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו ונבדוק זאת.

ברצוננו לציין כי במידה ופריט מוזמן חסר, אנו יוצרים קשר טלפוני ומציעים חלופות.

קיבלתי במשלוח מוצרים שלא הזמנתי. מה לעשות?

עמכם הסליחה אנחנו מתנצלים על אי הנוחות ונשמח לסייע. אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו ונטפל בכך בהקדם האפשרי.

מייל בכתובת [email protected]

יש לי התלבטות אם להזמין את השליח לכתובת מגוריי או לכתובת העבודה, מה כדאי לבחור?

המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלה.

איך אורזים את המשלוח?

הצוות המקצועי של שיפי מקפיד על אריזת המוצרים בהתאם לסוג וגודל המוצר תוך שימוש במעטפה מיוחדת בעלת שכבת ריפוד פנימי של ניילון בועות להגנה על המוצר מפני נפילות או חבטות על מנת שיגיע אליך באיכות הגבוהה ביותר וללא פגמים, כפי שאנו מתחייבים. אם בכל זאת ישנה בעיה עם המוצר שקיבלת, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו שלח אלינו מייל בכתובת [email protected]

החזרות והחלפות

הזמנתי פריט וברצוני להחזיר או להחליף אותו.

אין שום בעיה! ניתן להחזיר ולקבל את כספך חזרה, או להחליף את המוצר אותו רכשת ללא עלות. כל שיש לעשות הוא לגשת לדואר לסניף הקרוב לביתך, לבקש לשלוח את הפריט שברצונך לכתובת אבן גבירול 104 תל אביב על שם ״שיפי״. ברגע שהחבילה תגיע אלינו, ניצור איתך קשר במייל או בטלפון. אם תהיה מעוניין במוצר אחר, תקבל קרדיט לקנייה נוספת באתר בסכום הפריט אותו החזרת. כמובן שאם תרצה בכך, תוכל לקבל זיכוי כספי בהתאם לתקנון החברה.

החזרתי מוצר בדואר. כמה זמן ייקח לחבילה להגיע אליכם?

דואר ישראל מתחייב להגיע אלינו עד 14 ימי עסקים אך לרוב החבילות מגיעות הרבה לפני. ברגע שהחבילה תגיע מיד ניצור איתך קשר במייל או בטלפון. במידה ועברו 14 ימי עסקים ולא שמעת מאיתנו, צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-6494884 או בוואטספ שמספרו 055-9847724. לחילופין תוכל לשלוח אלינו מייל בכתובת [email protected]

מספר המעקב מעיד על כך שהמוצר נשלח אך טרם קיבלתי את החבילה

במידה ומספר המעקב מראה כי המוצר נמסר ליעדו, אך בפועל לא קיבלתם אותו וטווח ימי האספקה עבר, אנא צרו קשר שירות הלקוחות שלנו

בטלפון 03-6494884 או בוואטספ שמספרו 055-9847724. לחילופין תוכל לשלוח אלינו מייל בכתובת [email protected]

אנחנו נעזור לכם להבין היכן נמצא המוצר.

אבטחת מידע

האם האתר מאובטח?

בוודאי. אנו מבטיחים לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר ומאובטח באמצעות פרוטוקול SSL – כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר הינה מוצפנת כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר.

חיובים ותשלומים

איך משלמים באתר?

התשלום באתר מתבצע באמצעות כרטיס אשראי ישראלי (למעט אמריקן אקספרס) או באמצעות PayPal שאת פרטיו תתבקשו להזין בהזמנתכם הראשונה. 

האם אפשר לשלם במזומן?

לא ניתן לשלם במזומן. יש לך אפשרות לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי (למעט אמריקן אקספרס)  או בחשבון PayPal. כמו כן ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו העומד לרשותך בטלפון 03-6494884 או בוואטספ שמספרו 055-9847724.

לחילופין תוכל לשלוח אלינו מייל בכתובת [email protected]

האם יש סכום מינימום להזמנה?

לא. תוכלו להזמין בכל סכום, כל מוצר, לבחירתכם.

יש לי קוד קופון. היכן עלי להזין אותו?

לאחר הוספת הפריטים לסל הקניות, ומעבר לקופה, תוכלו להזין את קוד הקופון בצד ימין מעל פרטי החיוב.

איך אוודא שלא חויבתי פעמיים?

המערכת מחייבת פעם אחת בכל הזמנה. במקביל מתבצעות בדיקות יומיות אוטומטיות המוודאות כי כל הזמנה חויבה פעם אחת ובסכום הנכון. כדי לוודא שלא ביצעת הזמנה כפולה, ניתן גם לבדוק את ההזמנה שלך וסכום החיוב באמצעות הקלקה על ״החשבון שלי״ (מצד שמאל למעלה) ולבחור ב״הזמנות אחרונות״. שם תראה את כל ההזמנות, הסטטוס שלהן ואת הסכום בו חוייבת עבור כל הזמנה.

האתר לא מקבל את אמצעי התשלום שלי

במידה והתשלום לא עבר בהצלחה ואתם בטוחים כי הזנתם את כל הפרטים בצורה נכונה, יתכן שכרטיס האשראי שלכם חסום לביצוע עסקאות באינטרנט או שקיימת בעיה בכרטיס. תוכלו לנסות לרכוש את העסקה עם אמצעי תשלום אחר כמו פיי-פאל או כרטיס מסוג אחר.

כללי

מאיפה מגיעות התמונות אשר מוצגות בעמודי המוצרים

במרבית העסקאות מצורפות תמונות של המוצרים עצמם כפי שמופיע אצל הספק. במידה ולא עומדות לרשותנו תמונות מסוג זה, אנו נשלב תמונות להמחשה בלבד.

יש לי ביקורת על אתר שיפי

חשוב לנו שתיהנו מהמוצרים שלנו. לכן, במידה ומשהו לא הסתדר כמו שצריך ונתקלתם בקושי כלשהו בעת הרכישה, אנחנו נשמח אם תצרו עמנו קשר על מנת שנוכל לדאוג שמקרה זה לא יחזור על עצמו בשנית. במידה ויש לכם משהו חיובי לספר לנו נשמח מאוד לשמוע גם אותו!

תמיכה טכנית

אני נתקל בבעיות טכניות בעת הקניה באתר. מה עושים?

שירות הלקוחות שלנו ישמח לתת מענה על כל קושי או שאלה בנושאים הטכניים.

בכתובת [email protected]

משפחת “שיפי” מאחלת לך קניה נעימה ומהנה!

 

Back top top

כאן לשירותכם גם בימי הסגר!


{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}