Skip to Content Contact Us

שאלות חשובות

איך מקבלים את כל הניוזלטרים?

בקלות, ניתן להירשם לניוזלטר שלנו על מנת לקבל את כל ההנחות הכי שוות וסודיות באמצעות לחיצה על כפתור ההצטרפות למועדון הלקוחות שלנו בתפריט העליון של האתר.

במידה וביצעתם הזמנה באתר, ההזמנה שלכם עוברת את התהליך הבא:

  1. קבלה ואישור - ההזמנה עוברת אלינו ותיכנס היישר לטיפול, השלב בו הנציגים אורזים את החבילה ודואגים שהיא תועבר בהתאם לשיטת האיסוף אותה בחרתם.
  • שילוח - החבילה נמצאת בידי חברת המשלוחים ועוברת מיון לאיזורי החלוקה השייכים אליכם, לאחר המיון החבילה תעבור לשליח אשר ימסור את החבילה עד לפתח הבית שלכם.
  • ניתן לעקוב אחרי החבילה בכל השלבים הללו באמצעות מספר המעקב שנשלח אליכם ב-SMS עם יציאתה מאיתנו.
  • את מספר המעקב יש להזין בכתובת http://185.241.7.143/baldar/deliverystatus.aspx - שם תוכלו לראות את סטטוס ההזמנה.
 
  • איסוף - לאחר שלב 1, החבילה ממיונת על ידנו ומועברת לסניף ממנו בחרתם לאסוף את החבילה.
  • עם הגעת החבילה לסניף, תקבלו SMS למספר הטלפון אותו הזנתם עם הודעה על הגעתה.

שיפי היא זירת מסחר אינטרנטית הן למגזר הקמעונאי והן למגזר הסיטונאי אשר מתמחה בייבוא, שיווק, הפצה ומכירה של מוצרי סלולר ואביזרים נלווים לסמארטפונים, גאדג׳טים ואביזרי גו-פרו במחירים הזולים ביותר בישראל. שיפי הוא בית לעשרות מותגים מכל העולם עם מגוון עצום של מוצרי סלולר, אביזרים נלווים, גאדג׳טים ואביזרי גו פרו שמשתנים בקצב מסחרר. אנחנו מקפידים לתת שירות לקוחות מקצועי עם צוות מומחים בתחום הסלולר ולספק חווית שרות שלא נראתה עוד בישראל עם משלוח מהיר עד הבית

פשוט מאוד, לוחצים על כפתור האיזור האישי, בוחרים באפשרות "איפוס סיסמה", מזינים את כתובת המייל איתה נרשמתם ומייל לאיפוס הסיסמה יגיע מיד אליכם.

ניתן להשיג אותנו בטלפון במספר 03-6494884 וב-WhatsApp במספר 0559847724. השירות פעיל מהשעות 11:00 עד 18:00 בימים א'-ה', לא בשישי ולא במוצ"ש. בנוסף, ניתן לשלוח לנו הודעה בפייסבוק ובאינסטגרם ונענה בשעות הפעילות :)

לא. ניתן להגיע לסניף רק לאחר ביצוע הזמנה באתר וקבלת SMS המאשר הגעה לסניף.

בוודאי. באתר ניתן לשלם גם באמצעות כרטיס אשראי באמצעות התשלום המאובטח וגם באמצעות PayPal.

סניפנו נמצאים בתל אביב, האחד בהרצל 95/7, והשני באבן גבירול 104.

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן