Skip to Content Contact Us

מקור ההטענה – מטען מקורי סמסונג

מטענים וכבלים הפכו עם התקדמות העידן המודרני בו אנו חיים, לאחד מן המוצרים הנמכרים ביותר בשוק, הסיבה לכך ברורה לכולנו. אף סמארטפון שיש ברשותנו, יקר איכותי ומהיר ככל שיהיה לא יחזיק מעמד ולא יתפקד כראוי ללא מטען לצידו שיתלווה אליו לכל מקום שהוא הולך וידאג לתת לו את הכוח הדרוש על מנת להגיע לתפוקה מלאה.

אז התחדשתם בסמארטפון מתקדם? מזל טוב! עכשיו עליכם לספק לו צי מטענים שיהיו ממוקמים בכל מיני מקומות בהם אתם מבלים בחייכם – בעבודה, בבית, ברכב ועוד, על מנת לספק נגישות ולא להיקלע לסיטואציה בה הסוללה אוזלת ללא שום פתרון.

עכשיו השאלה הנותרת היא, איזה מין מטען כדאי לקנות? מהו הסוג המומלץ ביותר? קניית המטען כשלעצמה היא לא פעולה מסובכת, בייחוד מאחר ובכל מקום שבו נלך נוכל למצוא מטענים למכירה בצורה נגישה ונוחה – בסופר, באינטרנט ואפילו בתחנת הדלק. מטענים הפכו למצרך נפוץ ומקובל ועל כן השוק מוצף בסוגים שונים של מטענים: מקוריים, מזויפים, איטיים ומהירים. כנראה שאם נקנה מטען שיתברר כאיטי במיוחד הקניה שלנו תהיה לשווא. לא חבל? על כן, הקפידו להצטייד במטענים מקוריים מבית החברה של הסמארטפון שלכם ולא להתפשר על פחות מכך, בעיקר כאשר מדובר בטלפון אשר מלווה אתכם בכל פעולה ביום יום שלכם, בין אם מדובר בפעולה במסגרת העבודה או במסגרת חייכם האישיים.

אנשים רבים חושבים שמטענים מקוריים מגיעים רק במסגרת קניית סמארטפון חדש עם הקופסא, אך לא כך הדבר, כיום ניתן להשיג בקלות ובנוחות גם באמצעות האינטרנט, מטען איכותי ואמין מבית החברה המבוקשת.

 

1042 Large 1
מטען מקורי סמסונג

קניתם מכשיר של בית החברה SUMSUNG? כעת תוכלו לצייד אותו במטען מקורי סמסונג חדש באמצעות קנייה בטוחה ונוחה דרך אתר שיפי

 

 

 

 

 

מטען מקורי סמסונג fast Charge Adaptive  הינו מטען בית מקורי שיוצר בחברת SUMSUNG ונועד עבור טלפונים ממותגי החברה: גלקסי נוט 3, גלקסי נוט 4, גלקסי נוט 5, גלקסי 3, גלקסי 4, גלקסי 5, גלקסי 6, גלקסי 6 אדג’, גלקסי 7, גלקסי 7 אדג’, גלקסי J1, גלקסי J5, גלקסי J7. מדובר במטען מקורי ומהיר במיוחד אשר זכה לשם fast charger – כשמו כן הוא, מטען המסוגל להטעין בצורה מהירה במיוחד מכשירי סמסונג מקוריים בלבד תוך חצי שעה בסך הכל! מדובר במטען המגיע כסט אביזרים – כבל USB ומטען ראש. שני אביזרים אלו מקוריים, לכן, למרות כי באפשרותכם לשחק עמם ולהחליף להם את הכבל או את ראש המטען – לא מומלץ לעשות זאת, על מנת לספק יעילות הטענה מוגברת. סט אביזרי ההטענה נועדו להעניק לכם נוחות מירבית ולאפשר לכם להשתמש בכבל הUSB למטרות אחרות, כגון אפשרות חיבור הטלפון אל המחשב וביצוע סנכרון נתונים בקלות ובמהירות באמצעות הכבל המקורי שכבר ברשותכם המצויד ביציאת MicroUSB.

בנוסף לכך, המטען מעוצב באופן קטן ממדים וקומפקטי, דבר אשר הופך אותו לנוח לנשיאה ואחסון ולא תופס מקום עודף בתיק, בבית, במשרד או בכל מקום אחר בו תניחו אותו. בגלל שמדובר במטען מקורי סמסונג אשר ידוע כבעל מהירות הטענה מיוחדת הוא מגיע עם אחריות מבית היוצר של 12 חודשים! על כן הקנייה הופכת לפשוטה ובטוחה יותר.

אצלנו בשיפי, תוכלו להתחדש במטען מקורי סמסונג במחיר המשתלם ביותר היום: 89 ש”ח בלבד במקום קניה במחיר המלא של 139 ש”ח! לחצו כאן!

שירות הלקוחות של שיפי ישמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או התלבטות שיש לכם בנוגע למוצרים המוצעים באתרנו. אנחנו זמינים 24 שעות ביממה בטלפון: 03-6494884

 

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן