Skip to Content Contact Us

המצבים בהם אתם ממש לא רוצים להיתקע בלי מטען לטלפון הנייד

כולם יודעים שאי אפשר לרכוש סמארטפון בלי מטען, זה שני דברים שתמיד ילכו יחד, יד ביד, כמו מכסה לסיר, חתן וכלה, או אלי ומריאנו. אבל זה לא נושא שאפשר לקחת אותו כמובן מאליו, גם אם אתם מגדירים את עצמכם סופר אחראים שתמיד מסתובבים עם מטען בתיק לכל מקום שאתם הולכים, או גם אם הפלאפון שלכם חדש ברמה של קניתם אותו אתמול אז אין מצב שהסוללה אוזלת בקרוב, תאמינו לנו שה- מטען לטלפון הנייד שלכם יהפוך להיות החבר הכי טוב שלכם אחרי שתקראו את הכתבה הזאת. (הוא החבר הכי טוב שלנו כבר מזמן: (מגוון המטענים המומלצים ביותר שלנו)

יש מצבים שבהם פשוט לא כדאי לכם להיתקע בלי מטען לטלפון הנייד:
1. בואו נודה באמת, האפליקציה שמשגעת את העולם, הגיעה גם אלינו,  משחק ה-“פוקימון גו” באמת הגיע לשיא חדש ביכולותו להקים אנשים מהספה ולצאת אל העולם הגדול. אז הורדת את המשחק, עיצבת את הדמות שלך בצבעים הכי יפים שאפשר ואפילו קיבלת על ההתחלה פוקימון מתנה, מזל טוב! אבל עכשיו הגיע הזמן לצאת החוצה ולתפוס פוקימונים בחיים האמיתיים – אז פתחת את המיקום שהיה נראה הכי קרוב לבית שלך, התלבשת, התארגנת, אפילו לקחת איתך את הכלב שכבר יעשה פיפי על הדרך, וחיפשת את הפסל המוזר הזה שלפי האפליקציה נמצא ממש כמה רחובות לידך, אתה הולך ומתקרב.. אתה יכול להרגיש את זה, אתה מתקרב לאזור, אתה יכול לראות באופק את הפסל המדובר, ברקע אתה רואה חבורת ילדים רצים לכיוון וצוחקים בהתלהבות, אתה מגביר את הקצב כדי להגיע לפניהם, הנה הרגע שלך מגיע, עוד שניה זה קורה. אתה מגיע, האם זה הפסל מהתמונה? כן זה זה! ההתרגשות בשיאה, אתה כולך מזיע ומתנשף, אתה פותח את הטלפון ברעד, מקרב את האצבע לכיוון המסך כדי לפגוע בפוקימון ולקחת אותו!! ואז!!!! נכבה לך הטלפון כי שכחת להטעין אותו בבית, איזה דביל.

2. גם דייטים הם חלק מהחיים, חלקם טובים וחלקם קצת פחות בעיקר שיושב מולך (לבנות שבינינו) בחור שעיר בצורה לא הגיונית שכל הזמן מדבר על הכלב שלו, את יודעת שאת חייבת לעוף משם אבל את לא יודעת איך. “אני שניה הולכת לשירותים” את אומרת בחיוך מאולץ ולוקחת איתך את הטלפון לשירותים להתקשר לחברה הכי טובה שלך רותם – “תקשיבי, את לא מבינה, את חייבת להציל אותי, אני לא יכולה להישאר פה עוד דקה עם היצור הזה”. התוכנית כבר מוכנה, את נגשת לשולחן ומחכה לשיחת הטלפון מרותם שתגאל אותך מייסוריך ובנתיים מעמידה פנים שהכל זורם על מי מנוחות, אפילו את השם של הכלב שלו כבר הספקת לזכור – שמואל (מי קורא לכלב שלו שמואל?).. דקה עוברת כמו נצח, אבל רותם לא מתקשרת, עוד 5 דק’ עוברות ואין קול ואין עונה. כל רגע היא אמורה להתקשר, את חושבת לעצמך, וכשעברו כבר 15 דקות שנראו כמו שנה שחלפה לה את מבינה שמשהו לא בסדר, את פותחת את הטלפון אבל את קולטת שהוא לא מגיב.. אין מצב שנגמרה לי הסוללה, את חושבת לעצמך ומחפשת את המטען בתיק במרץ. “הכל בסדר?” הוא שואל פתאום. נדמה לך ששמעת את עצמך צועקת “לא!!!! אין לי מטען לטלפון ועכשיו גם אין לי תירוץ לעוף מפה!!!”

Real 1a Mobile Phone Chargers Adapter For Apple Iphone 5 5s 6 Plus Wall Eu Charger 600x600
מטען לטלפון הנייד זה כל מה שאתם צריכים

אחרי הסיפורים המצחיקים \ההזויים האלו, אפשר לומר בגאווה שמטען לטלפון הנייד זה חלק בלתי נפרד מחיינו וטוב שכך, כי הוא מונע מאיתנו להיקלע לסיטואציות כאלו בידיוק. אבל לא פחות חשוב מכך, גם אם כבר יש ברשותכם מטען שמטעין את הטלפון שלכם, הוא לא בהכרח המטען המתאים ביותר עבורכם – עליכם לשים לב לרכוש מטען שיספק לכם את סנכרון העברת הנתונים הנוחה ביותר במידה ומדובר בכבל USB, ואת מהירות הטעינה המהירה ביותר (כי מה זה יעזור אם יש לכם מטען איטי שעד שהוא ימלא את הסוללה שלכם הפוקימון כבר ילקח ע”י חבורת הילדים המעצבנים).

לפרטים המלאים ולרכישה פשוטה וזולה, כנסו עוד היום לקטגוריית “כבלים ומטענים” ותהנו ממבצעים והנחות שוות ביותר על מגוון המוצרים באתר.

קישור ישיר למגוון המטענים והכבלים האיכותיים והזולים ביותר באתר שיפי

שירות הלקוחות של שיפי ישמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או התלבטות שיש לכם בנוגע למוצרים המוצעים באתרנו. אנחנו זמינים 24 שעות ביממה בטלפון מספר: 03-6494884

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן