Skip to Content Contact Us

למה את פשוט חייבת כרטיס זיכרון זמין?

שימו לב! זוהי כתבה מיוחדת שנכתבה עבור בנות המין הנשי ואינה מיועדת לשני המינים!

אנחנו יודעים, איכשהו כל הפתרונות הטכנולוגיים מוגשים לגברים על תוכנית שיווק מכסף, עם שפה ומושגים שרק הם מבינים, שילוב חומרים שרק הם מצליחים לפענח, כאילו הם היחידים שהטכנולוגיה פונה אליהם ואנחנו, הנשים, חיות באיזשהו עידן ללא שימוש ו/או יכולת להסתדר עם העידן הטכנולוגי ללא הגברים, אבל אל תטעו, לא כך המצב!

בדיוק בגלל זה אנחנו כאן, כדי לפשט לכן את העולם הזה וכדי להראות לכן למה אתן צריכות כרטיס זיכרון לשימושכן האישי, בלי שהגברים שלכן יחשבו שאתן לא יכולות להסתדר בלעדיהם:

בואי נתחיל בשאלה הבסיסית- מה זה בכלל כרטיס זיכרון? לתשובה המלאה והמפורטת לחצי כאן!

1. תחשבי על זה רגע, אם לא יהיה לך כרטיס זיכרון זמין משלך, איפה תוכלי לאחסן את כל תמונות הסלפי עם החברות שלך? אנחנו בטוחים שבדיוק כמונו, גם את מצטלמת אינסוף תמונות עם אינסוף חברות בכל מקומות הבילוי שלכן, ואנחנו בטוחים שבדיוק כמונו גם הטלפון שלך מתמלא כל שבוע ואת נאלצת למחוק את המזכרות מהבילוי. עם כרטיס הזיכרון את לא חייבת יותר למחוק כלום! פשוט תכניסי בקלילות ובמהירות את התמונות לכרטיס וכך לא תצטרכי להיפרד מאף סלפי יקר עם חברה יקרה עוד יותר

2. גילית שברגע שמורידים סדרה למחשב היא באיכות הרבה יותר טובה מאשר צפייה ישירה, אבל על המחשב כבר אין מקום מרוב סדרות נוסטלגיות שאת אוהבת לצפות בהן שוב ושוב- באמצעות כרטיס הזיכרון לא תצטרכי להיפרד מאף סדרה, פשוט תשמרי עליו הכל ותוכלי לצפות בסדרות האהובות עלייך שוב ושוב.

3. האקס האידיוט בגד בך ואת ממש לא רוצה לראות אותו או את הפרצוף שלו יותר, אבל מצד שני טסתם יחד לברצלונה ויש לך מצלמה מלאה בזכרונות שלא כדאי למחוק? פשוט שימי הכל על הכרטיס עד לפעם הבאה שתהיי מוכנה לראות הכל, בלי לברוח מהן בכל פעם שאת פותחת את המחשב.

4. את זוכרת את הפרק הזה בחברים שמוניקה מוציאה את הספר הזה שבו היו כל הפריטים לחתונה החלומית שלה מסודרים לפי קטגוריות? תכלס- לאף אחת מאיתנו אין כוח לעשות את זה. גם אם היינו רוצות להשתמש בטכנולוגיה, בטוח אין אף מחשב בעולם שיכול להכיל את כמות המידע לחתונה העתידית שלנו. אבל כרטיס זיכרון זמין בטוח יכול…

בואו נודה באמת- היום כולנו משתמשים במחשבים, בטלפונים ניידים ולכולנו יש צורך לאחסן את כל שאר הנתונים שלא הצלחנו לאחסן באמצעים הטריוויאלים האלו. אז במקום לבכות לגבר שלך שאת צריכה את העזרה שלו בלהחליט מה לעשות, מה כדאי למחוק? מה כדאי להשאיר? פשוט תקני כרטיס זיכרון זמין ותהיי קצת יותר עצמאית בעולם הטכנולוגי הזה. איפה קונים? יפה ששאלת, באתר שלנו כמובן! בקטגוריית ” כרטיסי זיכרון ודיסק און קי”

טיפ אחרון.. תקני את כרטיס זיכרון שיכול להכיל 128GB. תסמכי עלינו, את תצטרכי אותו:
כרטיס זיכרון 128 גיגה C10 80msec
כרטיס זיכרון זמין

למגוון הרחב של כרטיסי הזיכרון והדיסק און קי היכנסי עוד היום ותהני ממגוון מבצעים והנחות!

שירות הלקוחות של שיפי ישמח לעמוד לשרותך בכל עת ולענות על כל שאלה בנוגע למוצרים הנמכרים באתרנו. אנחנו זמינים 24 שעות ביממה בטלפון מספר: 03-6494884

Back top top

ברוכים הבאים לשיפי


דילוג לתוכן