מדיניות משלוחים

מדיניות משלוחים

—————————————————————–

 

לפניכם מידע על המשלוחים להזמנות באתר. לכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות של שיפי ישמח לסייע בטלפון 03-6494884 ,

בוואטסאפ שלנו ב055-9847724 או במייל לכתובת Hi@shipi.co.il.

גוף שילוח הגעה עד ל- זמן משלוח עלות סוג משלוח
דואר ישראל תיבת הדואר/ סניף הדואר הקרוב אליך עד 14 ימי עסקים 9 ש”ח דואר/ דואר רשום
חברת השליחויות “פגסוס” כל הארץ עד 4 ימי עסקים 15 ש״ח* שליח עד הבית
שיפי עד 2 ימי עבודה 1. אבן גבירול 104, ת”א (חנות בשם גאדג’ט פון)

2. דיזינגוף 173ת”א  (חנות בשם גאדג’ט פון)

חינם איסוף עצמי

* בהזמנות מתחת ל-99 ש”ח – עלות שליח עד הבית 29.90 ש”ח.

מתי החבילה תגיע אליי?

תלוי בשיטת המשלוח אותה בחרת בעמוד התשלום. לרשותך שלוש אפשרויות שילוח:

דואר / דואר רשום

♦ זמן – המוצרים שרכשת יגיעו אליך בדואר ישראל, תוך 10 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר. אתר שיפי לא מתחייב  על זמן השילוח בדואר ישראל.

♦ מחיר- אם רכשת מוצרים בסכום העולה על 99 ש”ח מגיע לך משלוח בדואר ללא עלות. אם רכשת מוצרים בסכום היורד מ- 99 ש”ח, עלות המשלוח תהיה 9 ש”ח בלבד.

♦ מקום- הזמנה שתישלח בדואר רשום תגיע לסניף הדואר הקרוב אליך (הקרוב לכתובת שהזנת בהזמנה באתר). והזמנה שתישלח בדואר רגיל תגיע לביתך

  • שילוח בדואר/ דואר רשום נתון לשיקל הדעת של “שיפי” ולא ניתן לבחירה.

איסוף עצמי

♦ זמן – המוצרים שרכשת יהיו מוכנים לאיסוף  עד שני ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר.

♦ מחיר- איסוף עצמי מתבצע ללא עלות.

♦ מקום- ניתן לאסוף את המוצרים משני נקודות האיסוף השונות:

  1. חנות “גאדג’ט פון” ברחוב אבן גבירול 104, תל אביב. (9:00-19:00 בימים א’-ה’ / 9:00-14:00, יום ו’)
  2. חנות “גאדג’ט פון” ברחוב דיזינגוף 173, תל אביב. (9:00-19:00 בימים א’-ה’ / 9:00-14:00, יום ו’)

כאשר ההזמנה מוכנה לאיסוף, אנו שולחים עדכון בהודעת SMS.

שליח אקספרס עד הבית

♦ זמן – המוצרים שרכשת יגיעו אליך עד 4 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר. במידה והינך נמצא מחוץ לאיזור החלוקה של חברת ההפצה – זמן המשלוח צפוי להתארך.

♦ מחיר- אם רכשת מוצרים בסכום העולה על 99 ש”ח, עלות המשלוח המהיר תהיה 14.90 ש”ח בלבד. אם רכשת מוצרים בסכום היורד מ- 99 ש”ח, עלות המשלוח המהיר תהיה 29.90  ש”ח בלבד.

♦ מקום- הצוות המקצועי של שיפי, יחד עם חברת ההפצות “פגסוס”, ידאגו לשלוח אליך את המוצרים שבחרת במהירות, בקלות וללא מאמץ – עד דלת הבית (הכתובת אותה הזנת). השליח יתאם את הגעתו אליכם מראש ובאופן טלפוני.

האם שירות המשלוחים מגיע לכל מקום בארץ?

שירות המשלוחים שלנו מגיע לרוב מוחלט של היישובים ברחבי הארץ. במידה ומקום המגורים שלכם נמצא מחוץ לאיזור החלוקה של חברת ההפצות (בשל מרחק\קושי לוגיסטי מסוים בשילוח), זמן המשלוח עשוי להתארך. (במידה וזמן השילוח עולה על 5 ימי עבודה – אנחנו נדאג לעדכן אתכם).

הזמנתי מכם חבילה, וקיבלתי מייל שאומר שהיא נארזה ונשלחה. איך אוכל לדעת מתי החבילה תגיע אליי?

במידה והזמנת משלוח בדואר רשום – יישלח אליך במייל מספר מעקב אחר החבילה יחד עם לינק לאתר דואר ישראל – שם ניתן להזין את מספר המעקב ולראות בדיוק היכן נמצאת החבילה שלך בכל רגע נתון.

במידה והזמנת משלוח עם שליח עד הבית – השליח יתאם עמך את הגעתו במספר הטלפון שהזנת. אם טרם קיבלת שיחת תיאום מהשליח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונבדוק עבורך עם חברת המשלוחים מתי בדיוק צפוי השליח להגיע.

המשלוח הגיע, אבל חסרים לי פריטים שהזמנתי. מה עליי לעשות?

אנו מתנצלים על אי הנוחות ונשמח לסייע. אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו ונשמח לבדוק את המקרה ולסייע לכם. ברצוננו לציין כי במידה ופריט שהוזמן לא נמצא במלאי, אנו יוצרים קשר טלפוני ומציעים חלופות רלוונטיות.

קיבלתי במשלוח מוצר\ים שלא הזמנתי. מה לעשות?

אנחנו מתנצלים על אי הנוחות ונשמח לסייע ולפתור את הבעיה. אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו ונטפל בכם בהקדם.

קיבלתי במשלוח מוצר\ים פגום. מה לעשות?

כדי לזרז את הטיפול בבעיה, נשמח לקבל תמונה של המוצר הפגום למייל שלנו – hi@shipi.co.il ולפתור את הבעיה בדרך הנוחה והמהירה ביותר.

יש לי התלבטות אם להזמין את השליח לכתובת מגוריי או לכתובת העבודה, מה כדאי לבחור?

המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-20:00 בימים א’-ה’. לכן, מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלה.

איך אורזים את המשלוח?

הצוות המקצועי של שיפי מקפיד על אריזת המוצרים בהתאם לסוג וגודל המוצר תוך שימוש בקופסאות קרטון או במעטפות מיוחדות בעלת שכבת ריפוד פנימי של ניילון בועות להגנה על המוצר מפני נפילות או חבטות על מנת שיגיע אליך באיכות הגבוהה ביותר וללא פגמים, כפי שאנו מתחייבים. אם בכל זאת ישנה בעיה עם המוצר שקיבלת, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו העומד לרשותך 24 שעות ביממה – 7 ימים בשבוע בטלפון 03-6494884 , בוואטספ שמספרו 0543975901, או במייל בכתובת Hi@shipi.co.il.

** זמני המשלוח המצוינים בעמוד זה כפופים לזמינות המוצרים במלאי הקיים של שיפי.