החלפות והחזרות

מדיניות החלפות והחזרות

לפניך מידע על החזרות והחלפות פריטים שנקנו באתר.

לכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות של שיפי ישמח לסייע באחת מהדרכים הבאות –

טלפון – 03-6494884, וואטסאפ – 0559847724, מייל – Hi@shipi.co.il או בעמוד הפייסבוק שלנו – Shipi – שיפי מחירים של חו”ל בישראל

החזרה או החלפת פריטים שנקנו באתר:

אם מסיבה מסוימת תרצה להחליף או להחזיר מוצר שרכשת באתר, אפשר לעשות את זה בלי בעיה – . כל שיש לעשות הוא לגשת לסניף הדואר הקרוב לביתך, לבקש לשלוח את הפריט המדובר בדואר רגיל לכתובת אבן גבירול 104 תל אביב חובה לציין  על שם ״שיפי – מחירים של חו״ל בישראל״. לאחר שליחת הדואר .אנחנו ניצור איתך קשר במייל או בטלפון בעת קבלת המשלוח שלך !

תוכל לקבל זיכוי כספי או להחליף כל מוצר שרכשת באתר בתוך 14 יום מהרגע שהגיע אליך. אם תהיה מעוניין במוצר אחר, תקבל קרדיט לקנייה נוספת באתר בסכום המוצר אותו החזרת. כמובן שאם תרצה בכך, תוכל לקבל זיכוי כספי בהתאם לתקנון החברה. לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת מוצר שנעשה בו שימוש או שאריזתו נפתחה.

קבלת זיכוי על החזרת פריט:

ניתן לקבל זיכוי של שיפי או החזר כספי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה, והזיכוי על פריט שנקנה באתר יתבצע בתוך 14 ימי עסקים מרגע החזרתו (מרגע שהגיע לידי שיפי). הזיכוי/ההחזר יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית. אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

ביטול עסקה על ידי שיפי:

הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרתם מן המלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלכם ו\או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת.

בכל אחד מהמקרים האלה ייצור עמכם קשר שירות הלקוחות. לפרטים ובירורים באשר למוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של שיפי בטלפון 03-6494884 או בוואטספ שמספרו 055-9847724 או במייל בכתובת Hi@shipi.co.il.

בכל שאלה אנחנו זמינים עבורך בטלפון 03-6494884 או בוואטספ שמספרו 055-9847724 או במייל בכתובת Hi@shipi.co.il.